To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu szkoleniowego z zasad uspokajania ruchu w obszarach zabudowanych na drogach samorządowych.
Numer ogłoszenia: 329778 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251094 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6301572, faks 22 6301649.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu szkoleniowego z zasad uspokajania ruchu w obszarach zabudowanych na drogach samorządowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu szkoleniowego z zasad uspokajania ruchu w obszarach zabudowanych na drogach samorządowych. 2.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia I.Przedmiot zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia, w formie wykładów i warsztatów, w zakresie planowania, wdrażania oraz promowania zasad uspokajania ruchu na drogach publicznych za pomocą fizycznych środków technicznych, dla specjalistów ruchu drogowego, kadr instytucji zarządzającej drogami i ruchem na drogach powiatowych ewentualnie wojewódzkich lub gminnych, w miastach na prawach powiatu z wyjątkiem dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad do osób wykonujących nadzór nad zarządzaniem ruchem. II. Założenia 1. Celem szkolenia jest edukacja w zakresie planowania, wdrażania oraz promowania zasad uspokajania ruchu na drogach publicznych za pomocą fizycznych środków technicznych. Szkolenie powinno skutecznie podnieść świadomość oraz pogłębić wiedzę na temat zasad i form uspokajania ruchu. 2. W latach 2005 - 2012 Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej d. Ministerstwo Infrastruktury - Sekretariat KRBRD realizował z powodzeniem Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na drogach samorządowych, korzystając ze środków finansowych z pożyczek Banku Światowego i Europejskiego Banku Inwestycyjnego. W ramach tego programu zrealizowano m.in. projekt DUTCH TOWN Miasteczko Holenderskie w Puławach pilotażowy projekt modelowej przebudowy układu komunikacyjnego z zastosowaniem środków uspokojenia ruchu, celem stworzenia rozwiązania referencyjnego dla reszty kraju. Realizacja tego projektu pokazała ogromną potrzebę popularyzacji, m.in. poprzez szkolenia, idei uspokajania ruchu na drogach publicznych za pomocą fizycznych środków technicznych. 3. Czas na przeprowadzenie szkolenia - 4 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. 4. Szkolenie powinno obejmować następujących przedstawicieli instytucji z całej Polski: 1) zarządcy dróg samorządowych, 2) organów zarządzających ruchem na powiatowych (ewentualnie wojewódzkich lub gminnych), 3) organów zarządzających ruchem na drogach publicznych w miastach na prawach powiatu. 5. Szkolenia będą odbywać się: 1) w cyklach dwudniowych, 2) w godzinach 9.00 - 18.00 z przerwami co 90-120 minut, 3) w dniach roboczych, 4) w częściach teoretycznej i praktycznej, 5) przy czym część praktyczna odbywać się będzie w Puławach, na terenie objętym projektem uspokojenia ruchu DUTCH TOWN - Miasteczko Holenderskie (odcinek drogi wojewódzkiej nr 824 i przyległy teren osiedla Włostowice), zwanym terenem szkoleniowym. 6. Liczba uczestników szkolenia - maksymalnie 150 osób. Szkolenie będzie realizowane w grupach, przy czym liczebność jednej grupy nie może przekroczyć 30 osób (+ - 5 osób). 7. Wykonawca na podstawie otrzymanych od Zamawiającego danych dotyczących wypadkowości na drogach powiatowych wytypuje po cztery powiaty o najsłabszym stanie bezpieczeństwa z każdego z 16 województw, tj. w sumie 64 powiaty. Z każdego wytypowanego powiatu Wykonawca wskaże dwóch uczestników szkolenia będących przedstawicielami wskazanymi w punkcie 4. 8. Wykonawca przygotuje listę instytucji samorządowych wraz z imienną listą uczestników szkoleń tak, aby w miarę możliwości osoby pracujące na terenie tego samego powiatu były zarejestrowane na to samo szkolenie. 9. Wykonawca zapewni uczestnikom rezerwację noclegów z możliwością wyboru pokoju 1 lub 2 osobowego. Koszty noclegów uczestników pokryje Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia. Dojazd do od miejsca szkolenia uczestnicy zapewnią sobie we własnym zakresie, wraz z pokryciem kosztów przejazdu. 10.Transport uczestników pomiędzy ośrodkiem a terenem szkoleniowym podczas trwania szkolenia zapewnia Wykonawca. 11.Pozostałe koszty związane z należytym przygotowaniem i organizacją szkolenia pokrywa Wykonawca. 12.W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy zaświadczenie, że Wykonawca realizuje szkolenia na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca będzie się kontaktował z uczestnikami szkoleń i ich pracodawcami w imieniu Zamawiającego. III.Program szkolenia 1.Program szkolenia zostanie opracowany przez Wykonawcę na podstawie: 1)materiału pn. Zasady uspokajania ruchu na drogach za pomocą fizycznych środków technicznych, zawierającego opis idei uspokajania ruchu w obszarach zabudowanych, przekazanego przez Zamawiającego, 2)planu terenu szkoleniowego w Puławach, o którym mowa w punkcie II.2, objętego także szkoleniem praktycznym, przekazanego przez Zamawiającego, 3) innych materiałów, do których Wykonawca ma prawa autorskie, a które zostały zaakceptowane przez Zamawiającego. 2.Program szkoleń będzie obejmował co najmniej następujące zagadnienia: 1) zasady kształtowania bezpiecznej, hierarchicznej sieci drogowej; 2) wpływ prędkości jazdy na bezpieczeństwo ruchu; 3) cele, charakterystyka i ogólne założenia uspokojenia ruchu; 4) podstawowe zasady uspokajania ruchu : funkcjonalna hierarchizacja sieci drogowej, zarządzanie dostępnością, strefowanie prędkości, wprowadzanie środków uspokajania ruchu; 5) różne metody uspokajania ruchu; 6) klasyfikacja i skuteczność środków uspokojenia ruchu; 7) cykl wdrażania projektu uspokojenia ruchu; 8) zagadnienia techniczne: odwodnienie, rozwiązania projektowe, projekt organizacji ruchu, rozwiązania konstrukcyjne, zimowe utrzymanie terenu ruchu uspokojonego; 9) środowiskowe uwarunkowania projektu uspokojenia ruchu: przebudowa i budowa fragmentu sieci dróg; 10) współpraca zamawiającego z firmami projektowymi i wykonawczymi: uzgodnienia, zmiany w projekcie oraz nadzór nad inwestycją; 11) zaangażowanie społeczności lokalnej, komunikacja i zarządzanie konfliktem; 12) promowanie uspokojenia ruchu pośród decydentów, mieszkańców oraz podmiotów mających duży wpływ lokalny; 13) sposoby badania skuteczności i akceptacji projektu uspokojenia ruchu; 14) dobre praktyki, polskie i zagraniczne, w zakresie uspokajania ruchu; 15) prawne aspekty zarządzania ruchem i uspokojenia ruchu; 16) przykładowe rozwiązania techniczne, wraz z ich zwymiarowaniem i technologią wykonania. 3. Nie wszystkie ww. zagadnienia będą miały jednakową rangę w programie szkoleń, jednak Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić je w programie. Kolejność zagadnień nie musi być zachowana. 4. Tam, gdzie będzie to możliwe (głównie w zakresie planowania i funkcjonowania obszaru ruchu uspokojonego i poszczególnych środków uspokojenia ruchu), powyższe zagadnienia będą poparte przykładami z projektu Miasteczko Holenderskie w Puławach i zilustrowane za pomocą odpowiednich elementów terenu szkoleniowego. 5. Szczegółowy program szkolenia zostanie opracowany przez Wykonawcę i będzie podlegał ocenie w ramach kryterium oceny ofert pn. proponowany program. IV. Materiały szkoleniowe 1. Na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego programu szkoleń Wykonawca opracuje materiały szkoleniowe dla każdego z uczestników szkolenia. 2. Materiały szkoleniowe będą składać się z modułów; każdy punkt programu szkoleń będzie stanowił oddzielny moduł. Do każdego modułu Wykonawca opracuje prezentację w formacie .ppt oraz może zapewnić we własnym zakresie inne pomoce, w szczególności materiały zdjęciowe i filmowe, pod warunkiem, że posiada prawa do ich wykorzystywania. 3. W skład materiałów szkoleniowych będą miedzy innymi wchodziły: 1) wydruki wszystkich prezentacji z miejscem na notatki, 2) materiał pn. Zasady uspokajania ruchu na drogach za pomocą fizycznych środków technicznych, zawierającego opis idei uspokajania ruchu w obszarach zabudowanych, 3) plan terenu szkoleniowego w Puławach, 4) materiały do ćwiczeń. 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia konspekt materiałów szkoleniowych. W przypadku uwag Zamawiającego Wykonawca naniesie stosowane zmiany. V. Realizacja szkolenia 1. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia w ramach każdej grupy szkoleniowej. 2. Wykonawca zapewni każdego dnia szkolenia co najmniej dwie przerwy kawowe oraz jedną przerwę obiadową trwającą min. 40 minut oraz wyżywienie dla wszystkich uczestników szkolenia obejmujące dwudaniowy obiad wraz z napojem i deserem oraz serwis kawowy w czasie przerw w zajęciach (złożony co najmniej z ciastek, kawy, herbaty oraz wody i soków). 3. Wykonawca przygotuje materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szklenia oraz dla Zamawiającego. Na materiałach szkoleniowych znajdzie się informacja, że organizatorem szkoleń jest Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. 4. Najpóźniej na 5 dni roboczych przed szkoleniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę osób zarejestrowanych na szkolenie. Przekazane do Zamawiającego listy osób zarejestrowanych na szkolenia będą stanowić potwierdzenia liczby osób w ramach zakładanej przez Zamawiającego ogólnej liczby uczestników szkoleń. 5. Pierwszego oraz ostatniego dnia szkolenia wykonawca sporządzi listę uczestników obecnych na szkoleniu oraz zaznaczy, które osoby nie stawiły się na szkoleniu. 6. Pierwszego dnia szkolenia Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych, opisanych w punkcie IV niniejszego Załącznika. 7. Po szkoleniu każdy uczestnik szkolenia wypełni anonimowy test sprawdzający wiedzę nabytą w trakcie szkolenia. 8. Każdy uczestnik szkolenia wypełni anonimową ankietę oceny szkolenia. Ankiety po wypełnieniu przez uczestników zostaną zebrane przez Wykonawcę i przekazane Zamawiającemu. 9. Każdy uczestnik, który odbędzie szkolenie, otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia. 10. W terminie do 5 dni od zakończenia każdego szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) listę obecności na szkoleniu, 2) wyniki testów sprawdzających nabytą wiedzę, 3) podsumowanie ankiet oceny szkolenia. 11. Po ostatnim szkoleniu Wykonawca opracuje dla Zamawiającego podsumowanie ankiet i dołączy do niego ankiety w formie załączników oraz sporządzi raport końcowy, podsumowujący przebieg cyklu szkoleń. VI. Sposób ustalania wynagrodzenia należnego Wykonawcy 1. Za przeprowadzenie szkoleń Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone jako iloczyn stawki za przeszkolenie 1 osoby oraz liczby faktycznie przeszkolonych osób, z zastrzeżeniem, że łączna liczba osób przewidzianych do przeszkolenia w ramach poszczególnych szkoleń mieści się w zakresach wskazanych w punkcie II.6. 2. Przez faktycznie przeszkolonego uczestnika należy rozumieć osobę, która była obecna na danym szkoleniu, co potwierdziła wpisem na liście obecności uczestników szkolenia. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również informowanie Zamawiającego w przypadku braku stawiennictwa na szkoleniu którejkolwiek z osób zgłoszonych do przeszkolenia w danym terminie. 3. Płatności następować będą po zakończeniu szkolenia w ustalonym umową terminie. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT, będzie każdorazowo, podpisany przez obie strony umowy, protokół odbioru wykonania szkolenia w danym terminie. VII. Ewaluacja 1. Na podstawie konspektu materiałów szkoleniowych, zatwierdzonego przez Zamawiającego, Wykonawca opracuje: 1) anonimowy test sprawdzający wiedzę nabytą w trakcie szkolenia, 2) anonimową ankietę oceny szkolenia, 3) zaświadczenie ukończenia szkolenia. 2. Wykonawca dokona oceny anonimowych testów sprawdzających wiedzę nabytą w trakcie szkolenia, na zasadzie statystycznego podsumowania wyników, a następnie o wynikach tych poinformuje uczestników i Zamawiającego na ostatnim spotkaniu w ramach szkolenia. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia proponowany test sprawdzający, ankietę oceny szkolenia oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia. VIII. Raportowanie 1. Wykonawca przygotuje raporty obejmujące wykonanie wszystkich składowych szkolenia, określonych w punkcie II niniejszego Załącznika. 2. Poniżej przedstawiono minimalną zawartość każdego raportu: 1) Raport Wstępny. Wykonawca dostarczy raport do 10 dni roboczych po zawarciu Umowy. Raport ten będzie zawierał między innymi: a. Harmonogram przygotowania szkolenia, b. Harmonogram realizacji szkolenia zawierający również terminy dostarczenia Zamawiającemu informacji na temat przeprowadzanych szkoleń i raportu końcowego, c. Opis sposobu całościowego nadzoru nad realizacją szkoleń, prowadzonego przez Wykonawcę, d. Opis sposobu prowadzenia przez Wykonawcę pełnej obsługi Zamawiającego w sprawach związanych ze szkoleniem. Raport zostanie przygotowany w języku polskim, w wersji elektronicznej (CD-ROM) oraz w wersji papierowej: w 2 egzemplarzach. 2) Raport Końcowy. Wykonawca dostarczy raport do 10 dni roboczych po zakończeniu realizacji wszystkich szkoleń. Raport ten zawierał będzie między innymi: a. Opis przeprowadzonych szkoleń, b. Analizę wyników anonimowych testów sprawdzający wiedzę nabytą w trakcie szkolenia, c. Analizę wyników anonimowych ankiet oceny szkolenia, d. Podsumowanie realizacji szkoleń, w tym zawierające informacje o ilości przeprowadzonych szkoleń oraz liczbę przeszkolonych osób. Raport zostanie przygotowany w języku polskim, w wersji elektronicznej (CD-ROM) oraz w wersji papierowej: w 2 egzemplarzach. IX. Pozostałe obowiązki Wykonawcy Poza wyżej wymienionymi kwestiami, Wykonawca jest zobowiązany dodatkowo do: 1. zapewnienia w ramach każdego szkolenia co najmniej jednego koordynatora, który powinien dysponować telefonem komórkowym z dostępnym numerem dla Zamawiającego i uczestników szkolenia, 2. koordynator odpowiedzialny będzie za następujące czynności: 1) dokonanie rejestracji uczestników (zebranie podpisów na liście obecności), 2) rozdanie materiałów szkoleniowych, 3) rozdanie oraz zebranie wypełnionych ankiet...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.55.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKKOM Sp.z o.o., ul. Wadowicka 8 i, 30-415 Kraków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184359,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234315,00
Oferta z najniższą ceną: 234315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 234315,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
- Dostawa agregatu prądotwórczego, przełącznika sieciowego oraz systemu kopii zapasowych w chmurze dla systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lipno
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.