Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Lubliniec: Świadczenie usługi ochrony (dozoru) obiektu i mienia Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu przy ul dr. Emila Cyrana 10.
Numer ogłoszenia: 33017 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, fax 034 3564192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony (dozoru) obiektu i mienia Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu przy ul dr. Emila Cyrana 10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do realizacji świadczenie usługi ochrony (dozoru) obiektu i mienia Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu przy ulicy dr. Emila Cyrana 10. 2. Ochrona (dozór) polega na zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa życia i zdrowia mieszkańców i pracowników oraz wszelkiego mienia znajdującego się we wskazanym obiekcie, w tym: 1. Prowadzenie ewidencji wyjść i przyjść mieszkańców. 2. Prowadzenie ewidencji osób odwiedzających podopiecznych. 3. Prowadzenie ewidencji oraz łączenie rozmów telefonicznych. 4. Zamykanie i otwieranie bram. 5. Kierowanie interesantów do poszczególnych działów. 6. W okresie zimy odśnieżanie i posypywanie piaskiem, zabezpieczonym przez Zamawiającego, oblodzonych chodników. 7. Załączanie i gaszenie lamp na terenie obiektu. 8. Obchód całego obiektu. 9. Przyjmowanie w przypadku dostawy przed godziną 700 artykułów żywnościowych 10. Obsługa systemu przeciw pożarowego. 11. Włączanie pompy w kotłowni (w przypadku awarii). 12. Współpraca z kierownikami zespołów w zakresie procedur funkcjonowania domu oraz zabezpieczenia przed: ü włamaniem i kradzieżą ü wandalizmem i chuligaństwem ü ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub środków odurzających ü różnego typu wypadkami i awariami, np. pożarem, zalaniem itp. ü innymi przypadkami naruszania prawa i spokoju w obiekcie Zamawiającego. 3. Ochronie podlega: budynek + posesja oraz mienie obiektu przy ul. dr. E. Cyrana 10 w Lublińcu. 4. Czas ochrony i dozorowania: Czas ochrony (dozorowania): całodobowo 24 godz. - 1 pracownik ochrony. 5. Planowana ilość roboczogodzin zamówienia - 15 360
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: · posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (m. in. posiadają koncesję (licencję) na świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i osób), · posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, · znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, · nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr.223 poz.1655).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: · formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, · aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, · ważna koncesja, zezwolenie lub licencja w zakresie objętym zamówieniem publicznym, · aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, · wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje (co najmniej 2) itp. · wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia z licencją ochrony mienia, · polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, · oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr.223 poz.1655).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskombatant.pl oraz BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego, ul. dr E. Cyrana 10 42 - 700 Lubliniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego, ul. dr. E. Cyrana, sekretariat pok. nr 35..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.04.2008.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu
- Opracowanie dokumentacji dla projektu wieloletniego w ramach Funduszu Medycznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku przy ul. Paderewskiego 7 poprzez wymianę źródła ciepła.
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu w okresie od września 2024r. do czerwca 2025r.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
- Dozorowanie i ochrona osób i mienia na terenie obiektów Oddziału w Krakowie GDDKiA w okresie 22 miesięcy w podziale na 6 części
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy wraz z przyległymi terenami.
- Ochrona fizyczna w obiekcie Centralnego Magazynu Próbek Geologicznych w Leszczach
- "Świadczenie na rzecz Chełmskiego Klubu Sportowego usług ochrony meczów piłki nożnej i piłki siatkowej w czasie trwania sezonu 2024/2025 z podziałem na zadania"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.