Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Rzeszów: Wywóz nieczystości stałych z siedzib Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 330271 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z siedzib Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych z siedzib Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ,z podziałem na następujące części: Część 1 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie Część 2 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Rzeszowie Część 3 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Krośnie Część 4 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Lesku Część 5 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku Część 6 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Jarosławiu Część 7 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Ośrodek Socjalny w Kalnicy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie gospodarowania odpadami i transportu (w zakresie objętym zamówieniem) wydane przez właściwy organ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla części 1 - 3 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych dla części 2 - 3 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych dla części 3 - 3 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych dla części 4 - 3 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych dla części 5 - 3 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych dla części 6 - 3 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych dla części 7 - 3 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez odpowiedni miejscowo organ samorządu lokalnego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. 2005 nr 236 poz. 2008 ze zm.) Powyższe nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących na obszarze własnej gminy tego typu działalność, które zgodnie z art. 7 ust. 5 w/w ustawy są zwolnione z tego obowiązku. 2. Aktualne zezwolenie w zakresie transportu odpadów komunalnych, wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2004 r. O odpadach (tekst jednolity Dz.U. 2010 nr 185 poz. 1243 ze zm.), wydane przez odpowiedniego starostę lub wojewodę. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6)3. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. c) oświadczenie wymienione w pkt III. 4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III. 4.2) albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)5. ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosek
Wykonawcy moSe być przesłana pocztą. Cena brutto: 2,46 PLN + koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.3. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 23.12.2011 o godz. 11:10..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Krośnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Krośnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Lesku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Lesku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Jarosławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Jarosławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Ośrodek Socjalny w Kalnicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Wywóz nieczystości stałych z siedzib GDDKiA Oddział w Rzeszowie Ośrodek Socjalny w Kalnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych dla WSSE w Rzeszowie w ramach realizacji projektu Interreg
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie raportu
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Błażowa - 3 zadania
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy VIII LO w Rzeszowie, ul. Wyspiańskiego 16A
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- Usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz prowadzenie PSZOK z odbiorem odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rusinów
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.