eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinTermomodernizacja budynków P.K. KOMES sp. z o. o. w Rypinie - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Rypin: Termomodernizacja budynków P.K. KOMES sp. z o. o. w Rypinie - etap I
Numer ogłoszenia: 330272 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. , ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków P.K. KOMES sp. z o. o. w Rypinie - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja pn. Termomodernizacja budynków P.K. KOMES sp. z o. o. w Rypinie - etap I obejmuje wykonanie prac budowlanych na istniejących budynkach administracyjnym z kotłownią i budynku administracyjnym przy ul. Elizy Orzeszkowej 4. Budynki wykonane są w technologii tradycyjnej murowanej z gazobetonu, budynek administracyjny z kotłownią podpiwniczony o jednej kondygnacji nadziemnej rzucie prostokąta dach płaski jednospadowy wentylowany pokryty papą termozgrzewalną. Elewacja o małym stopniu skomplikowania. Nieograniczony dostęp do poszczególnych elewacji, budynek administracyjny niepodpiwniczony o dwóch kondygnacjach nadziemnych, rzucie poziomym zbudowany na rzucie prostokąta, dach płaski dwuspadowy wentylowany pokryty papą termozgrzewalną. Elewacja o małym stopniu skomplikowania. Nieograniczony dostęp do poszczególnych elewacji. Zakres robót obejmie m.in.: Budynek administracyjny z kotłownią: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia metodą lekką mokrą styropianem grubości 14 cm w ilości około 264,87 m2 wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. Wyprawa ścian cienkowarstwowym tynkiem mineralnym malowanym farbami elewacyjnymi. 2. Wymianę istniejącego okna drewnianego zespolonego na okno z profili PCV w ilości około 2,61 m2 (1 szt.), wymianą parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy powlekanej i wewnętrznych z komorowego PCV. 3. Docieplenie stropodachu wentylowanego styropapą grubości 12 cm, ilości około 112,71 m2 z pokryciem dwoma warstwami papy termozgrzewalnej z niezbędnymi naprawami lub wymianami elementów umieszczonych na dachu - kominy, kominki odpowietrzające. 4. Obróbki blacharskie z blachy ocynk powlekanej 40,54 m2 5. Montaż parapetów z blachy ocynkowanej powlekanej 13,20 m2 6. Wymianę rynien i rur spustowych z z PCV na rynny i rury spustowe z PCV w ilości około 17,34mb - rynny i około 12,80 mb - rury spustowe. Budynek administracyjny: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia metodą lekką mokrą styropianem grubości 14 cm w ilości około 351,57 m2 wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. Wyprawa ścian cienkowarstwowym tynkiem mineralnym malowanym farbami elewacyjnymi. 2. Docieplenie stropodachu wentylowanego styropapą grubości 12 cm, ilości około 167,69 m2 z pokryciem dwoma warstwami papy termozgrzewalnej z niezbędnymi naprawami lub wymianami elementów umieszczonych na dachu - kominy, kominki odpowietrzające. 3. Obróbki blacharskie z blachy ocynk powlekanej 48,74 m2 4. Montaż parapetów z blachy ocynkowanej powlekanej 28,30 m2 5. Wymianę rynien i rur spustowych z z PCV na rynny i rury spustowe z PCV w ilości około 35,70 mb - rynny i około 16 mb - rury spustowe. Kolory elewacji zielono-niebieskie, odcienie kolorów do uzgodnienia z Zamawiającym. Roboty muszą być wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania robót. Wszelkie prace budowlane będą prowadzone na obiektach działającego przedsiębiorstwa. W związku z powyższym Wykonawca powinien prowadzić roboty budowlane w sposób zabezpieczający budynek przed uszkodzeniami i nie zagrażający użytkownikom. W trakcie trwania robót należy zapewnić dojście i dojazd do posesji. Oferta musi obejmować również wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego przedmiarem robót takich jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania Zamawiającemu. W celu przygotowania właściwej oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz zaleca dokonania wizji lokalnej w terenie. Ze względu na wykonanie skanów rysunków elewacji skale wskazane na rysunkach mogą być zaburzone..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. Grupa Pekao S.A. O/Rypin, numer konta 47 1240 3406 1111 0000 3150 9491 Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.10.2014 roku, do godziny 10:00. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą - kierownikiem robót, posiadającą wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; UWAGA Zamawiający określając wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawniania wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku nr 63, poz. 394 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną na wartość co najmniej 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiaru. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiaru, Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów, sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 3) Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanym w Rozdziale VI ust. 8 SIWZ, 4) Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 4. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższym zakresie i na następujących warunkach: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 4 87-500 Rypin Sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 4 87-500 Rypin Sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy, będzie współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.