eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinTermomodernizacja budynków P.K. KOMES sp. z o. o. w Rypinie - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Rypin: Termomodernizacja budynków P.K. KOMES sp. z o. o. w Rypinie - etap I
Numer ogłoszenia: 368724 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330272 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o., ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków P.K. KOMES sp. z o. o. w Rypinie - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja pn. Termomodernizacja budynków P.K. KOMES sp. z o. o. w Rypinie - etap I obejmuje wykonanie prac budowlanych na istniejących budynkach administracyjnym z kotłownią i budynku administracyjnym przy ul. Elizy Orzeszkowej 4. Budynki wykonane są w technologii tradycyjnej murowanej z gazobetonu, budynek administracyjny z kotłownią podpiwniczony o jednej kondygnacji nadziemnej rzucie prostokąta dach płaski jednospadowy wentylowany pokryty papą termozgrzewalną. Elewacja o małym stopniu skomplikowania. Nieograniczony dostęp do poszczególnych elewacji, budynek administracyjny niepodpiwniczony o dwóch kondygnacjach nadziemnych, rzucie poziomym zbudowany na rzucie prostokąta, dach płaski dwuspadowy wentylowany pokryty papą termozgrzewalną. Elewacja o małym stopniu skomplikowania. Nieograniczony dostęp do poszczególnych elewacji. Zakres robót obejmie m.in.: Budynek administracyjny z kotłownią: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia metodą lekką mokrą styropianem grubości 14 cm w ilości około 264,87 m2 wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. Wyprawa ścian cienkowarstwowym tynkiem mineralnym malowanym farbami elewacyjnymi. 2. Wymianę istniejącego okna drewnianego zespolonego na okno z profili PCV w ilości około 2,61 m2 (1 szt.), wymianą parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy powlekanej i wewnętrznych z komorowego PCV. 3. Docieplenie stropodachu wentylowanego styropapą grubości 12 cm, ilości około 112,71 m2 z pokryciem dwoma warstwami papy termozgrzewalnej z niezbędnymi naprawami lub wymianami elementów umieszczonych na dachu - kominy, kominki odpowietrzające. 4. Obróbki blacharskie z blachy ocynk powlekanej 40,54 m2 5. Montaż parapetów z blachy ocynkowanej powlekanej 13,20 m2 6. Wymianę rynien i rur spustowych z z PCV na rynny i rury spustowe z PCV w ilości około 17,34mb - rynny i około 12,80 mb - rury spustowe. Budynek administracyjny: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia metodą lekką mokrą styropianem grubości 14 cm w ilości około 351,57 m2 wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. Wyprawa ścian cienkowarstwowym tynkiem mineralnym malowanym farbami elewacyjnymi. 2. Docieplenie stropodachu wentylowanego styropapą grubości 12 cm, ilości około 167,69 m2 z pokryciem dwoma warstwami papy termozgrzewalnej z niezbędnymi naprawami lub wymianami elementów umieszczonych na dachu - kominy, kominki odpowietrzające. 3. Obróbki blacharskie z blachy ocynk powlekanej 48,74 m2 4. Montaż parapetów z blachy ocynkowanej powlekanej 28,30 m2 5. Wymianę rynien i rur spustowych z z PCV na rynny i rury spustowe z PCV w ilości około 35,70 mb - rynny i około 16 mb - rury spustowe. Kolory elewacji zielono-niebieskie, odcienie kolorów do uzgodnienia z Zamawiającym. Roboty muszą być wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania robót. Wszelkie prace budowlane będą prowadzone na obiektach działającego przedsiębiorstwa. W związku z powyższym Wykonawca powinien prowadzić roboty budowlane w sposób zabezpieczający budynek przed uszkodzeniami i nie zagrażający użytkownikom. W trakcie trwania robót należy zapewnić dojście i dojazd do posesji. Oferta musi obejmować również wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego przedmiarem robót takich jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania Zamawiającemu. W celu przygotowania właściwej oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz zaleca dokonania wizji lokalnej w terenie. Ze względu na wykonanie skanów rysunków elewacji skale wskazane na rysunkach mogą być zaburzone..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy, będzie współfinansowany w kwocie 81.345,34 zł (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy trzysta czterdzieści pięć złotych 34/100) ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REFIT Justyna Siedlecka, ul. Płocka 71B, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146346,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125068,45

  • Oferta z najniższą ceną: 125068,45 / Oferta z najwyższą ceną: 125068,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.