To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-06
Warszawa: Dostawa mebli biurowych.
Numer ogłoszenia: 330652 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305788 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, ul. A. Felińskiego 2A, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 56 89 200, faks 022 56 89 301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych, na potrzeby Zamawiającego, w budynku, będącym siedzibą Zamawiającego, w Warszawie przy ul. Felińskiego 2A. 2.Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć po jednej ofercie na każdą z części. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Część I: Dostawa krzeseł obrotowych, krzeseł konferencyjnych i foteli konferencyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ; 2)Część II: Dostawa i montaż mebli biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 2 do SIWZ; 3.Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy. 4.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia: 1)był fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z normami branżowymi; 2)był przeznaczony do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej, 3)spełniał wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 4)był dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi, 5)ma posiadać odpowiednie zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym: atesty, badania, certyfikaty, protokoły. 5.Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, zobowiązuje się do: 1)dostarczenia (wraz z rozładunkiem) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Felińskiego 2A w Warszawie, 2)montażu i ustawienia przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 6.Na przedmiot zamówienia, poza ustawowym okresem rękojmi, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy, ale nie krótszy niż gwarancja producenta. 7.Poszczególne opisy przedmiotu zamówienia przedstawiają minimalne wymagania dotyczące parametrów technicznych. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki nie są dla Wykonawców obligatoryjne. Wykonawcy mogą zaoferować rozwiązania równoważne, pod warunkiem zachowania parametrów minimalnych lub je przewyższające i muszą wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8.W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację, w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia, powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa krzeseł obrotowych, krzeseł konferencyjnych i foteli konferencyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno-Handlowy LUMAR Jacek Ogórkiewicz, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137398,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135708,36
Oferta z najniższą ceną: 135708,36 / Oferta z najwyższą ceną: 140608,06
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż mebli biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
jakie przetargi wygrała firma
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
- KARIAN Spółka Jawna Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93836,70
Oferta z najniższą ceną: 93836,70 / Oferta z najwyższą ceną: 173154,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela biurowego obrotowego i krzeseł
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.