Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Janów Lubelski: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2011/2012 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 330984 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, faks 015 8720191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2011/2012 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2011/2012 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim. CPV (Wspólny słownik zamówień): Kod CPV - 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania Kod CPV - 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń 2. Zamówienie obejmuje: 1) Odśnieżanie dróg na wezwanie Zamawiającego, według standardów zimowego utrzymania, 2) Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg na wezwanie Zamawiającego przy użyciu materiałów Zamawiającego, według standardów zimowego utrzymania, 3) Utrzymanie w gotowości sprzętu i środków transportowych przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia wraz z ich obsługą, 4) Zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu i środków transportu przewidzianych do świadczenia usług, 5) Świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez zaangażowanie posiadanego potencjału osobowo - sprzętowego i przekazanych przez Zamawiającego protokolarnie urządzeń do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tzw. piaskarek oraz urządzeń do odśnieżania tj. pługów lemieszowych jednostronnych lub dwustronnych. 3. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne telefoniczne przekazywanie upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego informacji o: a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych ciągach lub odcinkach dróg, c) zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach na drodze. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 749 z późniejszymi zmianami). 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu Oferty) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10.1.1. Instrukcji dla Wykonawców
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10.1.1. Instrukcji dla Wykonawców
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dla części na które składa ofertę tj.: Część 1 - co najmniej jednym środkiem transportowym z zamontowaną piaskarką o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej co najmniej 4 Mg dostosowanym do montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa), Część 2 - co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki PP-1 o szerokości 2m i długości 6m o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa), Część 3 - co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 8 Mg dostosowanym do montażu piaskarki PP-1 o szerokości 2m i długości 6m o ładowności zasobnika materiałów do likwidacji śliskości zimowej 6 Mg oraz montażu pługa lemieszowego jednostronnego (montażu czołownicy pługa i sterowania elektro-hydraulicznego pługa), Część 4 - co najmniej jednym środkiem transportowym o ładowności min. 6 Mg (do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg obciążony balastem do pełnej ładowności) i minimum dwóch osiach napędowych, dostosowanym do montażu pługa dwustronnego stalowego (montażu czołownicy pługa i sterowania hydraulicznym pługa), Część 5 - co najmniej jedną równiarką z zamontowanym pługiem dwustronnym stalowym. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej jednostki transportowej lub sprzętowej do więcej niż jednej z wymienionych powyżej części
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10.1.1. Instrukcji dla Wykonawców
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10.1.1. Instrukcji dla Wykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) Terminu realizacji, zakresu oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy np. zaistnienie warunków faktycznych na terenie realizacji usługi, wpływających na termin, zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, 2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany tj. zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług, 3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 4) konieczności zmiany osób, o których mowa w §5 ust. 1 i 2 projektu umowy. 2. Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach wymienionych w pkt.1. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. 3. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 pokój nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Wykonawcy, którzy uzyskają specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na nr 15 8720191 zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego bezpośrednio zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 1 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2011/2012 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: - nr 2808L Janów Lubelski - Zdziłowice - Tokary odc. Janów Lubelski - Zdziłowice, - nr 2304L Stara Wieś - Batorz - Zdziłowice, - nr 2731L Zakrzówek - Studzianki - Stawce, - nr 2807L Błażek - Piłatka - do drogi nr 2808L, - nr 2812L Wolica - Branew, - nr 2813L Wólka Ratajska - Godziszów Trzeci, zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów sprzętem Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę oraz nośnik zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 2 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2011/2012 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: - nr 2804L Modliborzyce - Błażek, - nr 2736L Stróża - Błażek - Batorz, - nr 2305L Studzianki - Aleksandrówka - Batorz, - nr 2805L Błażek - Aleksandrówka, - nr 2740L Polichna Czwarta - Błażek , - nr 2806L Wierzchowiska - Antolin - Piłatka, - nr 2815L Modliborzyce - Gwizdów, zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów sprzętem Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę PP-1 o szerokości 2m i długości 6m i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 3 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2011/2012 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: - nr 2808L Janów Lubelski - Zdziłowice - Tokary odc. Zdziłowice - Tokary, - nr 2810L Krzemień - Chrzanów - Goraj, - nr 2809L Chrzanów - Otrocz, - nr 2811L Dzwola - Kocudza Górna - Goraj, - nr 2825L Dzwola - Kocudza, - nr 2826L Droga krajowa nr 74 - Kocudza - Władysławów, - nr 2823L Krzemień - Flisy, zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów sprzętem Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę PP-1 o szerokości 2m i długości 6m i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem pługiem średnim dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania dla części 4 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2011/2012 dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 3, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 150 godz. Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług dwustronny stalowy z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem równiarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania dla części 5 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2011/2012 dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 3, rozdział 1, tom III SIWZ). Planowana ilość usług: praca - 150 godz. Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania. Równiarkę wraz z zamocowanym pługiem czołowym stalowym zabezpiecza Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- "Dostawy materiałów szewnych - 2024"
- Przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Gminy Janów Lubelski.
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 3 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-161/2024
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Godziesze Wielkie w sezonie zimowym w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Stronie Śląskie (II)
- Utrzymanie czystości i porządku przy drogach gminnych i powiatowych na terenie miasta Chodzieży w 2025 roku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.