Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Białystok: Dostwa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 331117 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostwa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część I (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) komputery przenośne - wg Załącznika Nr 1/I do SIWZ, 2) Część II (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/II do SIWZ, 3) Część III (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Administracji (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/III do SIWZ, 4) Część IV (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) drukarki, monitory, skanery (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/IV do SIWZ, 5) Część V (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) switche dla Wydziału Budownictwa- wg Załącznika Nr 1/V do SIWZ, 6) Część VI (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) elementy komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VI do SIWZ Wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie kompatybilności zamawianego sprzętu ze sprzętem już posiadanym przez zamawiającego oraz zapewnienie właściwości i parametrów zamawianego sprzętu niezbędnych ze względu na specyfikę prowadzonej działalności naukowo-badawczej. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zaoferują nowy (nieużywany) sprzęt o najwyższej jakości podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadający oznaczenia CE, nie starszy niż 6 miesięcy (części I - VI), 6) udzielą gwarancji: a) minimum 36 miesięcy na sprzęt komputerowy w częściach II, IV i VI b) minimum 36 miesięcy Next Business Day na sprzęt komputerowy w części III, c) minimum 24 miesiące na komputery przenośne w część I z tym, że gwarancja na baterie nie krótsza niż 12 miesięcy, d) minimum 24 miesiące na switche w części V, 7) zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: dla sprzętu w części I, II, IV: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego - 48 godzin, b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) po bezskutecznym upływie terminów jak wyżej wykonawca wymieni sprzęt na nowy w ciągu 3 dni, d) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy, e) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, f) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla sprzętu w części III (gwarancja NBD): a) termin naprawy po zgłoszeniu awarii (faksem, e-mailem, pisemnie, telefonicznie) przez zamawiającego - w następnym dniu roboczym, b) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego, c) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, d) dyski twarde w przypadku ich awarii pozostaną u zamawiającego dla switchy w części V i elementów komputerowych w części VI wg warunków producenta, 8) wyrażą zgodę na zastosowanie stawki VAT w wysokości 0% na dostawę sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla szkół wyższych (art. 43 ustawy), po otrzymaniu stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2) Specyfikacja techniczna Załącznik Nr 1 do oferty dla oferowanych części (I - VI), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5) oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu komputerowego podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE, nie starszego niż 6 miesięcy; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia: części I - VI (na druku Formularza oferty), 6) oświadczenie o wyrażeniu zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza oferty), 7) oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.7 SIWZ (na druku Formularza oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych,
ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) komputery przenośne - wg Załącznika Nr 1/I do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) komputery przenośne - wg Załącznika Nr 1/I do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/II do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/II do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Administracji (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/III do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Administracji (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/III do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) drukarki, monitory, skanery (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/IV do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) drukarki, monitory, skanery (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/IV do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) switche dla Wydziału Budownictwa- wg Załącznika Nr 1/V do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) switche dla Wydziału Budownictwa- wg Załącznika Nr 1/V do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) elementy komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VI do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) elementy komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VI do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 647 Dęby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski na odcinku od km 11+178 do km 28+435.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 11+607 do km 14+674,70.
- Dostawa sprzętu komputerowego do POZ
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
- Wykonywanie remontów nawierzchni ulic, parkingów, zatok, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Białegostoku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, na pow. powyżej 100 m2 /.../
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.