Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Wrocław: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o masie powyżej 50 gramów na rzecz Regionu Wsparcia Teleinformatycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 331254 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Węzeł Łączności we Wrocławiu , ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 765 36 90, faks 71 7653965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rwlwroclaw.sow.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowosci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o masie powyżej 50 gramów na rzecz Regionu Wsparcia Teleinformatycznego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Regionu Wsparcia Teleinformatycznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o masie powyżej 50 gramów, wg kategorii ekonomiczna lub priorytetowa, oraz ich zwrotu do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, przez 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku. Wykonawca winien zapewnić świadczenie przedmiotowych usług pocztowych w zakresie przyjmowania przesyłek w lokalizacjach obejmujących 20 miejscowości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 15% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe, oraz przedstawi aktualny odpis z rejestru operatorów pocztowych dla działalności pocztowej o której mowa w art. 6 ust. 2 tej ustawy. Zakres i obszar wykonywanej działalności pocztowej objętej zezwoleniem lub wpisem do rejestru powinien obejmować zakres usług określony w opisie przedmiotu zamówienia na terenie całego terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli oświadczy, że wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi w zakresie działalności pocztowej w okresie 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadające przedmiotowi zamówienia co do zakresu i wartości, oraz że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym jeżeli oświadczy, że dysponuje odpowiednią do przedmiotu zamówienia i wymogów prowadzonej działalności bazą organizacyjno - techniczną. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli oświadczy, że dysponuje odpowiednimi do przedmiotu zamówienia i wymogów prowadzonej działalności osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy oświadczy, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne dokumenty nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo innego dokumentu załączonego do oferty, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące Wykonawcę albo załączona kopia/odpis poświadczona/poświadczony notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być dołączony do oferty na piśmie w formie oryginału, wystawiony przez osoby reprezentujące Wykonawców występujących wspólnie albo załączony w formie kopii/odpisu poświadczonego notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli warunki takich zmian wynikać będą z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów wewnętrznych Zamawiającego lub Wykonawcy. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamieszczenia w treści umowy zapisu dotyczącego nanoszenia znaków opłaty za pomocą posiadanych maszyn frankujących. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian lokalizacji, ilości i nazw obsługiwanych przez Wykonawcę jednostek i instytucji wojskowych z przyczyn związanych z trwającą restrukturyzacją Sił Zbrojnych RP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rwlwroclaw.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Węzeł Łączności we Wrocławiu, ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wrocław, pokój nr 34, tel. 71 765 38 86 (tymczasowe wejście od ul. Sztabowej 44)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Węzeł Łączności we Wrocławiu, ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wrocław, pokój nr 34, tel. 71 765 38 86 (tymczasowe wejście od ul. Sztabowej 44)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego w okresie marzec- grudzień 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Puck.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.