eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaZaprojektowanie, wykonanie i wymiana okien w salach lekcyjnych nr 8,9,14,15,16,17,18,21,22 w Szkole Podstawowej nr 315 w ¦widnicy przy pl. Wojska Polskiego 3

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-10-12

¦widnica: Zaprojektowanie, wykonanie i wymiana okien w salach lekcyjnych nr 8,9,14,15,16,17,18,21,22 w Szkole Podstawowej nr 315 w ¦widnicy przy pl. Wojska Polskiego 3
Numer og³oszenia: 331272 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 315 , Pl. Wojska Polskiego 3, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 74 856 95 02, faks 74 856 95 02.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: www.sp315.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zaprojektowanie, wykonanie i wymiana okien w salach lekcyjnych nr 8,9,14,15,16,17,18,21,22 w Szkole Podstawowej nr 315 w ¦widnicy przy pl. Wojska Polskiego 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Lokalizacja Obszar zainwestowania obejmuje obiekt Szko³y Podstawowej nr 315, pl. Wojska Polskiego 3, 58-100 ¦widnica. Pracami budowlanymi objêta jest dzia³ka oznaczona numerem 109, obrêb 0004, ¦ródmie¶cie w ¦widnicy, która stanowi w³asno¶æ Gminy Miasta ¦widnicy, oraz jest pod trwa³ym zarz±dem Inwestora, tj. Szko³y Podstawowej nr 315 w ¦widnicy. Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego ( Uchwa³a nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w ¦widnicy z dnia 16 czerwca 2010r. ) teren oznaczono jako £6.2/UO. Projektowana inwestycja nie zmienia dotychczasowej funkcji terenu. 3.2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem przetargu jest wykonanie projektu, wykonania i wymiany okien istniej±cych na okna z PCV. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowê na wymianê 44 szt. okien na nowe z PCV w salach lekcyjnych nr 8,9,14,15,16,17,18,21,22 w budynku g³ównym Szko³y Podstawowej nr 315. Wykonawca winien wykonaæ pomiary inwentaryzacyjne dla ka¿dego okna oddzielnie. Stolarka winna byæ wykonana w kolorze bia³ym i mieæ charakter odtworzeniowy: podzia³ krzy¿owy z konstrukcyjnym ¶lemieniem(belka poprzeczn±) dziel±c± okno w poziomie na dwa skrzyd³a, ponadto odtworzenie szprosów oraz nale¿y zachowaæ belkê dziel±c± okno w pionie na dwa skrzyd³a. W ka¿dej sali lekcyjnej co drugie okno ma mieæ zamontowan± listwê wentylacyjn±, a tak¿e w co najmniej jednym oknie górna czê¶æ ma byæ uchylna, natomiast w pozosta³ych oknach-rozwieralna. W ka¿dym oknie nale¿y przewidzieæ dolne skrzyd³a jako rozwieralne. Przedmiotem zamówienia jest równie¿ wymiana parapetów wewnêtrznych na drewniane, natomiast parapety zewnêtrzne na wykonane z blachy tytanowo-cynkowej z dopuszczeniem blachy powlekanej w kolorze szarym(do uzgodnienia z U¿ytkownikiem). Nale¿y wykonaæ wszelkie niezbêdne obróbki o¶cie¿y okiennych wewnêtrznych i zewnêtrznych na gotowo, dobieraj±c materia³ dostosowany do istniej±cego. Projekt budowlany nowej stolarki okiennej nale¿y uzgodniæ z Konserwatorem Zabytków oraz z³o¿yæ go z wnioskiem o pozwolenie na budowê w terminie jednego miesi±ca od podpisania umowy CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA: Przedmiotowa inwestycjê nale¿y realizowaæ zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ za³±czonym programem funkcjonalno-u¿ytkowym, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami techniczno- budowlanymi. W przypadku wystêpowania informacji rozbie¿nych zamieszczonych w poszczególnych sk³adnikach nale¿y o zaistnia³ych rozbie¿no¶ciach poinformowaæ inspektora nadzoru oraz Inwestora celem dokonania stosownych wyja¶nieñ. 3.3. Zakres robót Zakres robót dla ca³ego zamierzenia budowlanego oraz kolejno¶æ realizacji poszczególnych obiektów - wykonanie projektu budowlanego wraz z otrzymaniem pozwolenia na budowê, przygotowanie terenu inwestycji do robót budowlanych, rozbiórki, wykonanie i monta¿ odtworzeniowej stolarki okiennej wraz z parapetami. Zakres i kolejno¶æ robót: Prace projektowe, prace rozbiórkowe, wykonanie stolarki okiennej i parapetów, wykonanie obróbek o¶cie¿y okiennych zewnêtrznych i wewnêtrznych na gotowo, monta¿ stolarki okiennej i parapetów, wywóz gruzu z rozbiórek. W zakresie zadania ujêto wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych miedzy innymi kategorie: wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (kody CPV): CPV 45 000000-7 Roboty budowlane, CPV 45 421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 71 251000-2 Us³ugi architektoniczne i dotycz±ce pomiarów budynków. Inne roboty i prace niezbêdne do nale¿ytego wykonania zamówienia w tym: - opracowanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia BIOZ, - oznakowanie placu budowy, - organizacja zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), - wytyczenie geodezyjne wszystkich elementów budowy wymagaj±cych takiego wytyczenia, - sporz±dzenie, zatwierdzenie i wprowadzenie zastêpczej organizacji ruchu na czas budowy, - sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji robót, - wywóz materia³ów nieu¿ytecznych w miejscu z terenu budowy na sk³adowisko - wywóz i sk³adowanie materia³ów u¿ytecznych w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego na terenie miasta ¦widnicy, - uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem. SIWZ znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.sp315.cba.pl w katalogu zamówienia publiczne. 3.4 Warunki wykonywania robót. 1. Przekazanie placu budowy nast±pi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Zamawiaj±cy zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowê lub zg³oszeniem. 3. Zamawiaj±cy zapewni nadzór autorski. 4. Przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ zgodnie ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-monta¿owych, zgodnie z projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z przepisami BHP i p.po¿. 5. Roboty budowlane powinny byæ wykonywane zgodnie z re¿imem technologicznym, okre¶lonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materia³ów i urz±dzeñ. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny posiadaæ odpowiedni atest i ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem nale¿y przed³o¿yæ inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiaj±cemu. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniuj±cych projekt. 7. Obs³uga geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza; organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, oraz inne nak³ady nie stanowi±ce warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy nale¿y obj±æ cen± ofertow±. 8. Inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±, je¿eli jest wymagana, nale¿y wykonaæ w formie drukowanej na pe³nych arkuszach sekcji w trzech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjêcia do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pe³nych sekcjach bez dodatkowych tre¶ci (piecz±tek, metryk, zamalowañ itp.). 9. Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie mo¿e ograniczyæ (np.: Zak³ad Gazowniczy, ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Wodoci±gów i Kanalizacja). 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 11. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów materia³ów z rozbiórki nie nadaj±cych siê do ponownego wbudowania. 12. Wykonawca umie¶ci na budowie w widocznym miejscu tablicê informacyjn±, og³oszenie zawieraj±ce dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia. 13. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 14. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do utrzymania i konserwacji nawierzchni na terenie budowy w okresie przej¶ciowym. 15. Wszelkie rozbie¿no¶ci stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiêdzy za³o¿eniami przyjêtymi w projekcie, a stanem faktycznym, maj±cymi wp³yw na prawid³owe wykonanie prac, bêd± uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. 16. Wykonawca zrealizuje w³asnym staraniem tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 17. Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy, uzyska zgodê na zajêcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz inne nak³ady nie stanowi±ce warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 18. Po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu uzgodnione z Zamawiaj±cym harmonogramy rzeczowo-finansowe realizacji zamówienia. 19. Za koordynacjê robót bran¿owych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadaæ bêdzie kierownik budowy. 20. Wszelkie prace wykonywane bêd± przy obiekcie czynnym. Remont nale¿y przeprowadzaæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 3.5 Warunki odbioru robót. 1 Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. 2. Odbiory czê¶ciowe robót bêd± zakoñczone protoko³ami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. 3. W dniu zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru koñcowego zadania Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w tym: dziennik budowy, protoko³y technicznego odbioru robót zwi±zanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentacjê powykonawcz±, atesty i aprobaty na wbudowane materia³y, inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz± ( je¿eli jest wymagana). 4. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbioru koñcowego bêdzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót bêd±cych przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 5. Podstaw± do podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u koñcowego odbioru robót bêdzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakoñczenie robót i zg³oszenie przez Wykonawcê gotowo¶ci do odbioru koñcowego nast±piæ winno w terminie gwarantuj±cym mo¿liwo¶æ zakoñczenia czynno¶ci odbiorowych i podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 19.10.2011r. 6. Po zakoñczeniu robót Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiaj±cemu..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy dopuszcza udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówieñ Publicznych (Dz.U.10.113.759 ze zm..)

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 71.25.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 19.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 6.000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100).Wadium winno zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed 27.10.2011 r. przed godz. 13.00. 2.Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e siê zrealizowaniem dwóch robót budowlanych na ³±czn± kwotê minimum 50.000 z³ netto w okresie ostatnich piêciu lat, a je¶li okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, polegaj±cych na wykonaniu monta¿u stolarki okiennej lub drzwiowej nowej lub odtworzeniowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadaj±cymi uprawnienia budowlane minimum do kierowania robotami budowlanymi z ograniczeniami w specjalno¶ci: - konstrukcyjno-budowlanej i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wymaganych prawem budowlanym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 50 000,00 z³ ( piêædziesi±t tysiêcy z³otych) oraz ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zane z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± jak: 50.000,00 z³. ( piêædziesi±t tysiêcy z³otych).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaparafowany projekt umowy - za³±cznik nr 18 do oferty (wg wzoru nr 10), - dowód wniesienia wadium - za³±cznik nr 19 do oferty, - pe³nomocnictwo do dzia³ania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - za³±cznik nr 20 do oferty, - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) - za³±cznik nr 21 do oferty, - dokumenty wskazane w pkt. 1, 9, 10, 11, 12, 13, 14 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie- za³±cznik nr 22 do oferty, Uwaga: Za³±czony do SIWZ harmonogram rzeczowo-finansowy: - harmonogram rzecz. -finansowy - koszty ca³kowite - za³±cznik nr 16 do oferty Wykonawcy wg wzoru nr 8, Wykonawca przed³o¿y w celu uzgodnienia z Zamawiaj±cym przed podpisaniem umowy. Podstaw± wype³nienia harmonogramu rzeczowo-finansowego bêd±: oferta Wykonawcy sporz±dzona na bazie kalkulacji w³asnej Wykonawcy, kosztorysu szczegó³owego oraz uzgodnienia z Zamawiaj±cym.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach: a. je¿eli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiaj±cego (korzy¶æ ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), b. je¿eli wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci strony na dzieñ podpisania umowy przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia, c. Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego, - szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, - otrzymania decyzji pozwolenia na budowê w okresie zimowym warunkuj±c tym samym monta¿ stolarki okiennej, - zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy. d. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: - wyst±pienia robót nieprzewidzianych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w projekcie, których realizacja warunkuje prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy. Podstawê zmiany wynagrodzenia bêdzie stanowiæ kalkulacja Wykonawcy pozytywnie zweryfikowana przez inspektora nadzoru oraz Zamawiaj±cego. e. Wykonawca mo¿e dokonaæ zmian osób, pe³ni±cych funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem w³a¶ciwych kwalifikacji zawodowych. f. Je¿eli nast±pi zmiana podatku VAT. 3.Zmiany w umowie mog± byæ dopuszczone wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê i po akceptacji Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp315.cba.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: sekretariat Szko³y Podstawowej nr 315 (I piêtro) przy ul. Wojska Polskiego 3, 58-100 ¦widnica..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 13:00, miejsce: sekretariat Szko³y Podstawowej nr 315 (I piêtro) przy ul. Wojska Polskiego 3, 58-100 ¦widnica..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.