eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaZaprojektowanie, wykonanie i wymiana okien w salach lekcyjnych nr 8,9,14,15,16,17,18,21,22 w Szkole Podstawowej nr 315 w ¦widnicy przy pl. Wojska Polskiego 3.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-12-01

¦widnica: Zaprojektowanie, wykonanie i wymiana okien w salach lekcyjnych nr 8,9,14,15,16,17,18,21,22 w Szkole Podstawowej nr 315 w ¦widnicy przy pl. Wojska Polskiego 3.
Numer og³oszenia: 407316 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 331272 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 315, Pl. Wojska Polskiego 3, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 74 856 95 02, faks 74 856 95 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zaprojektowanie, wykonanie i wymiana okien w salach lekcyjnych nr 8,9,14,15,16,17,18,21,22 w Szkole Podstawowej nr 315 w ¦widnicy przy pl. Wojska Polskiego 3..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Lokalizacja Obszar zainwestowania obejmuje obiekt Szko³y Podstawowej nr 315, pl. Wojska Polskiego 3, 58-100 ¦widnica. Pracami budowlanymi objêta jest dzia³ka oznaczona numerem 109, obrêb 0004, ¦ródmie¶cie w ¦widnicy, która stanowi w³asno¶æ Gminy Miasta ¦widnicy, oraz jest pod trwa³ym zarz±dem Inwestora, tj. Szko³y Podstawowej nr 315 w ¦widnicy. Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego ( Uchwa³a nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w ¦widnicy z dnia 16 czerwca 2010r. ) teren oznaczono jako £6.2/UO. Projektowana inwestycja nie zmienia dotychczasowej funkcji terenu. 3.2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem przetargu jest wykonanie projektu, wykonania i wymiany okien istniej±cych na okna z PCV. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowê na wymianê 44 szt. okien na nowe z PCV w salach lekcyjnych nr 8,9,14,15,16,17,18,21,22 w budynku g³ównym Szko³y Podstawowej nr 315. Wykonawca winien wykonaæ pomiary inwentaryzacyjne dla ka¿dego okna oddzielnie. Stolarka winna byæ wykonana w kolorze bia³ym i mieæ charakter odtworzeniowy: podzia³ krzy¿owy z konstrukcyjnym ¶lemieniem(belka poprzeczn±) dziel±c± okno w poziomie na dwa skrzyd³a, ponadto odtworzenie szprosów oraz nale¿y zachowaæ belkê dziel±c± okno w pionie na dwa skrzyd³a. W ka¿dej sali lekcyjnej co drugie okno ma mieæ zamontowan± listwê wentylacyjn±, a tak¿e w co najmniej jednym oknie górna czê¶æ ma byæ uchylna, natomiast w pozosta³ych oknach-rozwieralna. W ka¿dym oknie nale¿y przewidzieæ dolne skrzyd³a jako rozwieralne. Przedmiotem zamówienia jest równie¿ wymiana parapetów wewnêtrznych na drewniane, natomiast parapety zewnêtrzne na wykonane z blachy tytanowo-cynkowej z dopuszczeniem blachy powlekanej w kolorze szarym(do uzgodnienia z U¿ytkownikiem). Nale¿y wykonaæ wszelkie niezbêdne obróbki o¶cie¿y okiennych wewnêtrznych i zewnêtrznych na gotowo, dobieraj±c materia³ dostosowany do istniej±cego. Projekt budowlany nowej stolarki okiennej nale¿y uzgodniæ z Konserwatorem Zabytków oraz z³o¿yæ go z wnioskiem o pozwolenie na budowê w terminie jednego miesi±ca od podpisania umowy CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA: Przedmiotowa inwestycjê nale¿y realizowaæ zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ za³±czonym programem funkcjonalno-u¿ytkowym, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami techniczno- budowlanymi. W przypadku wystêpowania informacji rozbie¿nych zamieszczonych w poszczególnych sk³adnikach nale¿y o zaistnia³ych rozbie¿no¶ciach poinformowaæ inspektora nadzoru oraz Inwestora celem dokonania stosownych wyja¶nieñ. 3.3. Zakres robót Zakres robót dla ca³ego zamierzenia budowlanego oraz kolejno¶æ realizacji poszczególnych obiektów - wykonanie projektu budowlanego wraz z otrzymaniem pozwolenia na budowê, przygotowanie terenu inwestycji do robót budowlanych, rozbiórki, wykonanie i monta¿ odtworzeniowej stolarki okiennej wraz z parapetami. Zakres i kolejno¶æ robót: Prace projektowe, prace rozbiórkowe, wykonanie stolarki okiennej i parapetów, wykonanie obróbek o¶cie¿y okiennych zewnêtrznych i wewnêtrznych na gotowo, monta¿ stolarki okiennej i parapetów, wywóz gruzu z rozbiórek. W zakresie zadania ujêto wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych miedzy innymi kategorie: wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (kody CPV): CPV 45 000000-7 Roboty budowlane, CPV 45 421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 71 251000-2 Us³ugi architektoniczne i dotycz±ce pomiarów budynków. Inne roboty i prace niezbêdne do nale¿ytego wykonania zamówienia w tym: - opracowanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia BIOZ, - oznakowanie placu budowy, - organizacja zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), - wytyczenie geodezyjne wszystkich elementów budowy wymagaj±cych takiego wytyczenia, - sporz±dzenie, zatwierdzenie i wprowadzenie zastêpczej organizacji ruchu na czas budowy, - sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji robót, - wywóz materia³ów nieu¿ytecznych w miejscu z terenu budowy na sk³adowisko - wywóz i sk³adowanie materia³ów u¿ytecznych w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego na terenie miasta ¦widnicy, - uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem. SIWZ znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.sp315.cba.pl w katalogu zamówienia publiczne. 3.4 Warunki wykonywania robót. 1. Przekazanie placu budowy nast±pi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Zamawiaj±cy zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowê lub zg³oszeniem. 3. Zamawiaj±cy zapewni nadzór autorski. 4. Przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ zgodnie ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-monta¿owych, zgodnie z projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z przepisami BHP i p.po¿. 5. Roboty budowlane powinny byæ wykonywane zgodnie z re¿imem technologicznym, okre¶lonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materia³ów i urz±dzeñ. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny posiadaæ odpowiedni atest i ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem nale¿y przed³o¿yæ inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiaj±cemu. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniuj±cych projekt. 7. Obs³uga geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza; organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, oraz inne nak³ady nie stanowi±ce warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy nale¿y obj±æ cen± ofertow±. 8. Inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±, je¿eli jest wymagana, nale¿y wykonaæ w formie drukowanej na pe³nych arkuszach sekcji w trzech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjêcia do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pe³nych sekcjach bez dodatkowych tre¶ci (piecz±tek, metryk, zamalowañ itp.). 9. Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie mo¿e ograniczyæ (np.: Zak³ad Gazowniczy, ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Wodoci±gów i Kanalizacja). 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 11. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów materia³ów z rozbiórki nie nadaj±cych siê do ponownego wbudowania. 12. Wykonawca umie¶ci na budowie w widocznym miejscu tablicê informacyjn±, og³oszenie zawieraj±ce dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia. 13. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 14. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do utrzymania i konserwacji nawierzchni na terenie budowy w okresie przej¶ciowym. 15. Wszelkie rozbie¿no¶ci stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiêdzy za³o¿eniami przyjêtymi w projekcie, a stanem faktycznym, maj±cymi wp³yw na prawid³owe wykonanie prac, bêd± uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. 16. Wykonawca zrealizuje w³asnym staraniem tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 17. Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy, uzyska zgodê na zajêcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz inne nak³ady nie stanowi±ce warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 18. Po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu uzgodnione z Zamawiaj±cym harmonogramy rzeczowo-finansowe realizacji zamówienia. 19. Za koordynacjê robót bran¿owych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadaæ bêdzie kierownik budowy. 20. Wszelkie prace wykonywane bêd± przy obiekcie czynnym. Remont nale¿y przeprowadzaæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 3.5 Warunki odbioru robót. 1 Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. 2. Odbiory czê¶ciowe robót bêd± zakoñczone protoko³ami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. 3. W dniu zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru koñcowego zadania Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w tym: dziennik budowy, protoko³y technicznego odbioru robót zwi±zanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentacjê powykonawcz±, atesty i aprobaty na wbudowane materia³y, inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz± ( je¿eli jest wymagana). 4. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbioru koñcowego bêdzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót bêd±cych przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 5. Podstaw± do podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u koñcowego odbioru robót bêdzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakoñczenie robót i zg³oszenie przez Wykonawcê gotowo¶ci do odbioru koñcowego nast±piæ winno w terminie gwarantuj±cym mo¿liwo¶æ zakoñczenia czynno¶ci odbiorowych i podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 19.10.2011r. 6. Po zakoñczeniu robót Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiaj±cemu.. 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 71.25.10.00-2..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 71.25.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Okien SPECTRUM S.C, Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 65026,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 94562,40

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 94562,40 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 104768,62

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.