eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie przebudowy zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą zewnętrzną, Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13 w ramach projektu "Żłobek szansą na rozwój dziecka i aktywność zawodową rodziców"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-26

Ogłoszenie nr 331324 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.

Katowice: Wykonanie przebudowy zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą zewnętrzną, Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13 w ramach projektu "Żłobek szansą na rozwój dziecka i aktywność zawodową rodziców"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 312503


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Mariacka 23  23, 40014   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. , faks , e-mail zojodt@um.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przebudowy zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą zewnętrzną, Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13 w ramach projektu "Żłobek szansą na rozwój dziecka i aktywność zawodową rodziców"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu przebudowy zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą zewnętrzną Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Dostosowanie terenu działek nr 61/8 i 146/4 o powierzchni 13883,00 m2 na potrzeby funkcjonowania 2-oddziałowego żłobka dla 50 dzieci. Zamówienie obejmuje: ETAP I - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: 1. Mapę do celów projektowych. 2. Inwentaryzację budowlaną działki, obiektu w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz istniejącej zieleni. 3. Projekt budowlany. a. Plan zagospodarowanie terenu zawierający elementy infrastruktury technicznej, wyposażenia placu zabaw. 4. Projekt wykonawczy w branży: - budowlano-konstrukcyjnej - instalacji wodnej (przyłącze wody) - instalacji elektrycznej. 5. Przedmiar robót, 6. Kosztorys inwestorski, 7. SSTW i OR dla wszystkich branż. 8. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów. 9. Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę do właściwego organu. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z terenem. Rozwiązania projektowe uzgadniać na bieżąco, a także przed złożeniem jej ostatecznej wersji z Zamawiającym i Użytkownikiem w formie pisemnej. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana i dostarczona Zamawiającemu w wersji elektronicznej na trwałym nośniku w formacie pdf w dwóch egzemplarzach oraz w wersji tradycyjnej, w formie wydruku: - Projekt budowlany - 5 egzemplarzy, - Projekt wykonawczy - 3 egzemplarze, - Przedmiar robót, kosztorys inwestorski - 4 egzemplarze, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze. ETAP II - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową. Zakres robót obejmuje: o Demontaż istniejących ogrodzeń wewnętrznych - 1 kpl., o Demontaż istniejących urządzeń zabawowych i likwidacja piaskownicy, o Wykonanie placu zabaw o nawierzchni z płyt poliuretanowych - 16,80 m2, o Wykonanie ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni z kostki betonowej - 247,10 m2, o Wykonanie wiaty śmietnikowej przy placu - 1 szt., o Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego jako rozdzielenie komunikacji pieszo jezdnej od placu zabaw wysokości 2,00 m wraz z bramą i dwoma furtkami - 28,00 m, o Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego jako wydzielenie placów zabaw wysokości 0,90 m i 1,20 m z kolorowych szczebelków z polistyrenu spienionego i jedną furtką - 38,00 m, o Wymiana głównej bramy wjazdowej na teren żłobka z systemem automatycznego otwierania 1szt., o Wykonanie utwardzenia terenu w formie pochylni - 18 m2, o Wykonanie dodatkowej poręczy do istniejącej balustrady 3,00 m, o Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw, o Wykonanie daszku nad wejściem do budynku żłobka 1,35 m2, o Wykonanie przyłącza wody z budynku żłobka do terenów zielonych, o Zmiana zasilania budynku żłobka w zakresie sieci wodociągowej związana z wymogami przeciwpożarowymi - 60,00 mb, o Doprowadzenie przyłącza elektrycznego do garażu i bramy, o Zieleń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45332000-3, 45223000-6, 45200000-9, 71000000-8, 71221000-3, 71320000-7, 71420000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT202276.42
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 263300,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 263300,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 263300,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.