eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola/Dostawa pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV do szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych/

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Stalowa Wola: /Dostawa pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV do szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.: Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych/
Numer ogłoszenia: 331373 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390876 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: /Dostawa pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV do szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.: Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych/.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV w ramach projektu systemowego z zakresu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Stalowa Wola według Przedmiaru zamówienia, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pt.: /Piękny Umysł/, w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Zamówienie obejmuje następujące części: a) Część I zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć z gimnastyki korekcyjnej b) Część II zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - komputerowe programy logopedyczne c) Część III zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - książki o tematyce logopedycznej d) Część IV zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - gry o tematyce logopedycznej i inne pomoce do prowadzenia zajęć e) Część V zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego i RTV 6. Dostawa może obejmować pomoce dydaktyczne lepsze, a przynajmniej równoważne pod każdym względem w stosunku do wskazanych w niniejszej specyfikacji i Przedmiarze zamówienia. 7. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 8. W przypadku części I zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 9. W przypadku części V zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 10. Koszt transportu, załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Podczas dokonywania odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, iż przedmioty zamówienia są fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 12. Po realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany sporządzić protokół i przekazać go Zamawiającemu, w terminie ustalonym na odbiór zamówienia. Protokół odbioru podpisuje upoważniony pracownik Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. W przypadku części I zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 18. W przypadku części V zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.10.00 - Maty gimnastyczne 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37.44.17.00 - Piłki do ćwiczeń 37.44.21.00 - Hantle 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 22.11.00.00 - Drukowane książki 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 38.65.21.20 - Projektory wideo 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pt.: /Piękny Umysł/, w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - komputerowe programy logopedyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska /STAŃCZYK/, ul. Ks. Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19646,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28173,39

  • Oferta z najniższą ceną: 28173,39 / Oferta z najwyższą ceną: 28173,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - książki o tematyce logopedycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska /STAŃCZYK/, ul. Ks. Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4292,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4901,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4901,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4901,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - gry o tematyce logopedycznej i inne pomoce do prowadzenia zajęć

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Księgarska /STAŃCZYK/, ul. Ks. Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13038,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16496,93

  • Oferta z najniższą ceną: 16496,93 / Oferta z najwyższą ceną: 16496,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • QUATRO COMPUTERS Maciej Zachara, ul. Matejki 2, 35-064 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61370,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73998,03

  • Oferta z najniższą ceną: 73998,03 / Oferta z najwyższą ceną: 73998,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.