Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Stalowa Wola: Dostawa pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV do szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.: Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 390876 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV do szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.: Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych w tym komputerowych i RTV w ramach projektu systemowego z zakresu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Stalowa Wola według Przedmiaru zamówienia, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pt.: /Piękny Umysł/, w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Zamówienie obejmuje następujące części: a) Część I zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć z gimnastyki korekcyjnej b) Część II zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - komputerowe programy logopedyczne c) Część III zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - książki o tematyce logopedycznej d) Część IV zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - gry o tematyce logopedycznej i inne pomoce do prowadzenia zajęć e) Część V zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego i RTV 6. Dostawa może obejmować pomoce dydaktyczne lepsze, a przynajmniej równoważne pod każdym względem w stosunku do wskazanych w niniejszej specyfikacji i Przedmiarze zamówienia. 7. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 8. W przypadku części I zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 9. W przypadku części V zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 10. Koszt transportu, załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Podczas dokonywania odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, iż przedmioty zamówienia są fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 12. Po realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany sporządzić protokół i przekazać go Zamawiającemu, w terminie ustalonym na odbiór zamówienia. Protokół odbioru podpisuje upoważniony pracownik Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. W przypadku części I zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad. 18. W przypadku części V zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usterek od daty protokołu stwierdzającego ich usunięcie. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wad..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 29.11.2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w wysokości do 20% wartości zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.10.00-5, 37.44.00.00-4, 37.44.17.00-8, 37.44.20.00-8, 37.44.21.00-8, 37.42.00.00-8, 48.19.00.00-6, 37.52.41.00-8, 22.11.00.00-4, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 32.00.00.00-3, 38.65.21.20-7, 30.19.50.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. Nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, podpisany przez Wykonawcę 2. Przedmiar zamówienia, podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)- Załącznik nr 2 4. Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 3 5. Zakres prac powierzonych Podwykonawcom - Załącznik nr 4
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stalowa Wola
pokój nr 9
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pt.: /Piękny Umysł/, w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć z gimnastyki korekcyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć z gimnastyki korekcyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.10.00-5, 37.44.00.00-4, 37.44.17.00-8, 37.44.20.00-8, 37.44.21.00-8, 37.42.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: b) Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - komputerowe programy logopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - komputerowe programy logopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 37.52.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: c) Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - książki o tematyce logopedycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - książki o tematyce logopedycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: d) Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - gry o tematyce logopedycznej i inne pomoce do prowadzenia zajęć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych - gry o tematyce logopedycznej i inne pomoce do prowadzenia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: e) Dostawa sprzętu komputerowego i RTV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i RTV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 32.00.00.00-3, 38.65.21.20-7, 30.19.50.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przygotowywania posiłków dla pacjentów Oddziału Rehabilitacji SPZOZ
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Opracowanie i wyprodukowanie puzzli oraz gry typu memory
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.