To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Nowe Skalmierzyce: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, wyposażenia kuchni, pralni , mebli, sprzętu agd, laptopa , aparatu fotograficznego, radia z odtwarzaczem CD w związku z wyposażeniem budowanego żłobka
Numer ogłoszenia: 331416 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268626 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, ul. Ostrowska 8, 63-460 Nowe Skalmierzyce, woj. wielkopolskie, tel. 062 7621520, faks 062 7621593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, wyposażenia kuchni, pralni , mebli, sprzętu agd, laptopa , aparatu fotograficznego, radia z odtwarzaczem CD w związku z wyposażeniem budowanego żłobka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, wyposażenia kuchni, pralni , mebli, sprzętu agd, laptopa , aparatu fotograficznego, radia z odtwarzaczem CD w związku z wyposażeniem budowanego żłobka wg opisów wskazanych w załącznikach 1.1 do 1.6 - 6 części: Część 1 - dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek wg szczegółowego opisu - załącznik nr 1.1 do SIWZ. Część 2 - dostawa umeblowania sal żłobka- załącznik nr 1.2 do SIWZ. Część 3 - dostawa wyposażenia kuchni oraz zmywalni żłobka wg szczegółowego opisu - załącznik nr 1.3 do SIWZ. Część 4 - dostawa pościeli, kocy, ręczników wg szczegółowego opisu - załącznik nr 1.4 do SIWZ. Część 5 - dostawa pralki oraz suszarki wg szczegółowego opisu - załącznik nr 1.5 do SIWZ. Część 6 - dostawa komputera, aparatu fotograficznego, radia z odtwarzaczem CD wg szczegółowego opisu - załącznik nr 1.6 do SIWZ. Wykonawca dostarczy wszystkie wymienione w załącznikach towary na własny koszt ul. Hallera 1, 63-460 Nowe Skalmierzyce w dniach pracy tj. poniedziałek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00 oraz dokona montażu na miejscu w przypadku sprzętu wymagającego montażu. Wszystkie towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Winny spełniać wymagania UE. Produkty, które tego wymagają winny spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia odbioru (dotyczy części: 1,2,3,5,6). W uzasadnionych przypadkach okres gwarancji może ulec zmianie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.11.00.00 - Drukowane książki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.32.00 - Maszyny piorące i suszarki do ubrań 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.11.10 - Naczynia 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.41.00 - Ręczniki 39.51.31.00 - Obrusy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. z.o.o Sp. k.,, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41334,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39462,54
Oferta z najniższą ceną: 39462,54 / Oferta z najwyższą ceną: 51418,85
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa umeblowania sal żłobka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU PRACOWNIA MARCIN KOŚCIELAK
jakie przetargi wygrała firma
EDU PRACOWNIA MARCIN KOŚCIELAK
- EDU Pracownia Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8 - 10, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13483,26
Oferta z najniższą ceną: 13483,26 / Oferta z najwyższą ceną: 25689,06
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa wyposażenia kuchni oraz zmywalni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FORGASTRO Mariusz Walczak, ul. Janosika 58, 92-014 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21138,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20664,00
Oferta z najniższą ceną: 20664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa kocy, pościeli, ręczników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GO-MAR Małgorzata Jankowiak, Śródka 4/2, 63-006 Krerowo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11789,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11300,00
Oferta z najniższą ceną: 11300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25446,15
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa pralki oraz suszarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA MASZYN PRALNICZYCH "PRAMAZUT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA MASZYN PRALNICZYCH "PRAMAZUT" SP. Z O.O.
- Fabryka Maszyn Pralniczych Pramazut Sp. z.o.o, ul. Lotnicza 60A, 26-001 Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13839,96
Oferta z najniższą ceną: 13839,96 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa komputera,aparatu fotograficznego, radia z odtwarzaczem CD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Komputerowy ENTER Patryk Łuczak, ul. Legionów 41, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4262,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4660,00
Oferta z najniższą ceną: 3371,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI NOWE SKALMIERZYCE
więcej: przetargi NOWE SKALMIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.