Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Lublin: Uruchomienie punktu przeładunkowo - rozdzielczego oraz remont UP Hrubieszów 1
Numer ogłoszenia: 331416 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5346569, 5325499, faks 081 5346569, 5325499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uruchomienie punktu przeładunkowo - rozdzielczego oraz remont UP Hrubieszów 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie punktu przeładunkowo-rozładunkowego oraz remont UP Hrubieszów 1 w oparciu o dokumentację projektową, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz ofertę Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi oraz zapisy umowy. Ww. roboty budowlane obejmują swoim zakresem: a) roboty inwestycyjne polegające na: - rozbudowa rampy przeładunkowej, - wykonanie zadaszenia strefy przeładunkowej, - roboty elektryczne towarzyszące inwestycji, b) roboty remontowe. polegające na: - remoncie placu postojowego, chodników oraz ogrodzenia, - remoncie wewnętrznym pomieszczeń urzędu Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: - 45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy budynków - 45311000-3- Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ od nr 9 do nr 17: 1. Projekt budowlano - wykonawczy - architektura - branża budowlana (załącznik nr 9 do SIWZ). 2. Projekt budowlano - wykonawczy - konstrukcja - branża budowlana (załącznik nr 10 do SIWZ). 3. Projekt budowlano - wykonawczy - branża elektryczna (załącznik nr 11 do SIWZ). 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty budowlane rampa (załącznik nr 12 do SIWZ). 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty budowlane remont (załącznik nr 13 do SIWZ). 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych (załącznik nr 14 do SIWZ). 7. Przedmiar robót - roboty budowlane inwestycyjne (załącznik nr 15 do SIWZ). 8. Przedmiar robót - roboty budowlane remontowe (załącznik nr 16 do SIWZ). 9. Przedmiar robót - roboty elektryczne inwestycyjne (załącznik nr 17 do SIWZ). Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00-3, 45.31.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości: 2 000,00 zł, (słownie:dwa tysiące zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę osób, które będą pełnić: a/ funkcję kierownika budowy - branża budowlana b/ funkcję kierownika robót - branża elektryczna Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego - wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych tych osób oraz kopii aktualnego zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, B) wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 125 000 zł. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości tych robót, daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykonanie ww. okresie jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 125 000 zł. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz osób - kadry kierowniczej, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (kierownik budowy w branży budowlanej oraz kierownik robót w branży elektrycznej). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu muszą być dołączone: - kopie uprawnień budowlanych ww. osób, - kopie aktualnego zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, budynek Poczty Głównej, III piętro, pokój nr 315.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, budynek Poczty Głównej - kancelaria, II piętro, pokój nr 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych oraz niszczarek dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Sukcesywna dostawa materiału przeznaczonego do krycia dachów obiektów zabytkowych ekspozycji MWL
- RDW w Hrubieszowie. Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska
- Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym na potrzeby projektów realizowanych przez Biuro Rozwoju Turystyki
- Dostawa krzeseł i mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 roku z podziałem na części
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Okulistyki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku".
- Modernizacja Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach
- 12/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach przy ul. Kapuściska 9 lok. 3 i 31, Kanałowej 7 lok. 9, Noakowskiego 4 lok. 48 - zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- Termomodernizacja trzech świetlic wiejskich z terenu gminy Perlejewo.
- Budowa i przebudowa infrastruktury służącej do zaopatrzenia ludności w wodę pitną na terenie gminy Choceń
- Budowa budynku remizy OSP w Kwielicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.