eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO W LATACH 2012-2013 (Z WYŁĄCZENIEM DOSTAW APARATÓW TELEFONICZNYCH).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Piotrków Trybunalski: ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO W LATACH 2012-2013 (Z WYŁĄCZENIEM DOSTAW APARATÓW TELEFONICZNYCH).
Numer ogłoszenia: 331579 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO W LATACH 2012-2013 (Z WYŁĄCZENIEM DOSTAW APARATÓW TELEFONICZNYCH)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie usług telekomunikacyjnych (z wyłączeniem dostaw aparatów telefonicznych) w ramach telefonii komórkowej, na terenie całego kraju jak również UE i poza nią na rzecz Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, polegających na: - jednorazowym przejęciu aktualnie wykorzystywanych przez Zamawiającego numerów telefonów komórkowych w łącznej liczbie 30 szt. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił pracę telefonów w zakresie częstotliwości GSM/UMTS/3G. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni bezpłatnie: - naliczanie sekundowe od początku połączenia, - inicjowanie połączeń, - załączenie usługi roamingu, - usługę poczty głosowej, - informowanie o stanie konta abonenta, - całodobowe biuro obsługi klienta oraz pomocy technicznej, - wyznaczenie tzw. opiekuna do obsługi numerów na koncie, - bilingi szczegółowe dla wszystkich numerów dostarczane Zamawiającemu w wersji elektronicznej - faktura w formie papierowej Zamawiający aktualnie posiada umowy zawarte z Polkomtel S.A. Zamawiający zastrzega , iż ilość aktywacji w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Oferent jest zobowiązany do zachowania dotychczasowych numerów. Obecnie Zamawiający wykorzystuje średnio w miesiącu 5.000 minut (poza połączeniami wewnątrz konta). Podane ilości wykonywanych rozmów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Podstawą miesięcznego rozliczenia będą faktycznie wykonywane połączenia. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pakietów kwotowych w danym okresie rozliczeniowym Operator zobowiązuje się do przeniesienia ich i wykorzystania w następnym okresie rozliczeniowym. Cykl bilingowy winien obowiązywać od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca. Wykonawca zagwarantuje możliwość: - wymiany karty SIM w cenie nie wyższej niż 1 zł. netto - wymiana będzie dokonana w przypadku kradzieży oraz innych przypadkach nie zawinionych przez Zamawiającego, - zmiana wcześniej przyznanego numeru w cenie nie wyższej niż 1 zł. netto - wymiana nastąpi w momencie stwierdzenia przez Zamawiającego uciążliwości w korzystaniu z danego numeru, - aktywacji nowych numerów w cenie nie wyższej niż 1 zł. netto, Dodatkowe wymogi: Pakiet kwotowy będzie wykorzystany na: minuty krajowe i międzynarodowe do wszystkich sieci krajowych , roaming, sms, mms, internet (wszystko pomniejsza wartość pakietu). Najczęściej wykonywane kierunki międzynarodowe to, : Litwa, Białoruś, Ukraina, Rosja, Węgry, Słowenia, Serbia, Niemcy, Holandia, Włochy, Francja, Wielka Brytania. Łączna suma połączeń w skali roku wynosi: w ramach roamingu 500 minut, połączenia otrzymane w roamingu 270 minut, ilość wysłanych sms 390 szt. Wysokość pakietu kwotowego będzie przypisana indywidualnie do każdego użytkownika. Pakiety kwotowe: 200,00 zł. - 1 100,00 zł. - 6 50,00 zł. - 2 30,00 zł. - 21 Wartość pakietu kwotowego równa się wysokości opłaty za każdą kartę sim. Wysokość pakietów kwotowych dla poszczególnych numerów telefonów oraz usługi bezpłatnych połączeń w ramach konta zostaną przekazane Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. W celu uniknięcia przekroczenia przyznanego limitu kwotowego Operator nieodpłatnie udostępni blokadę połączeń wychodzących, ze wskazanego numeru do kwoty podanej przez Zamawiającego Jedna stawka do wszystkich operatorów komórkowych i stacjonarnych za minutę rozmowy w ramach pakietu kwotowego i po jego przekroczeniu. Dostawca usług zapewni bezpłatne połączenia w ramach konta. Czas reakcji w zakresie obsługi posprzedażnej - 48 h (przybycie przedstawiciela, sposób załatwienia spraw typu reklamacje rachunków, telefonów, wymiana uszkodzonej lub skradzionej karty sim , itp.) Przeniesienie numerów musi nastąpić w ciągu jednej doby, z zachowaniem ciągłości połączeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wykonanie 1 usługi polegającej na świadczeniu usług telekomunikacyjnych o wartości co najmniej 40 000,00 PLN - wg załącznika nr 5. Załączy referencje potwierdzające, że usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1 i 1a. 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy. 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2. 6. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 3. 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okreslonych w tej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego pasaz Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Tryb., pok. 317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego pasaz Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Tryb., pok. 317.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.