Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Olsztyn: Wykonanie adaptacji poddasza w budynku biurowym Komendy Miejskiej Policji
w Olsztynie przy ul. Partyzantów 23 ( PKOB-1220)
Numer ogłoszenia: 331760 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji poddasza w budynku biurowym Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 23 ( PKOB-1220).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji poddasza w budynku biurowym Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 23. Obiekt posiada wpis do Rejestru Zabytków i prowadzenie prac budowlanych wymaga przestrzegania zaleceń Miejskiego Konserwatora Zabytków. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zgłoszony w ofercie Kierownik budowy legitymował się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (podst. prawna: § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 z 2004 r. poz. 1579). Zakres robót obejmuje: - wykonanie prac ogólnobudowlanych, - wykonanie robót instalacyjnych co i wod.-kan., - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych i instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), - wykonanie instalacji sieci strukturalnych i przeciwwłamaniowego systemu alarmowego, - wykonanie instalacji CCTV dozorowej i instalacji systemu kontroli dostępu. Zamawiane roboty budowlane prowadzone będą w działającym (czynnym) obiekcie administracyjnym, w związku z tym, w ofercie należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki pracy urzędu, jak również ewentualność pracy Wykonawcy po godzinach urzędowania. Obręb robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP w budownictwie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a zakres wskazany w przedmiarach robót. Zamawiający umożliwi zainteresowanym wykonawcom dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy w celu zapoznania się z warunkami technicznymi i organizacyjnymi realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot przetargu. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie materiały powinny być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest udokumentować spełnienie tego warunku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o zamówienie jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 7.500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 300.000,00 złotych brutto każda ( w tym co najmniej jedna robota budowlana obiektu objętego ochroną konserwatora zabytków o wartości minimum 300 000,00 złotych brutto) i dysponowanie co najmniej: a) Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i uprawnienia do pełnienia funkcji Kierownika budowy. b) Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający wymaga, aby zgłoszony w ofercie Kierownik budowy legitymował się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, 3)Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach Prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie odpowiednich uprawnień budowlanych wraz z kopią zaświadczenia o wpisie na listę samorządu zawodowego, aktualnego na dzień składania ofert). Zgodnie z Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i wskazał w ofercie co najmniej: a) Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i do pełnienia funkcji Kierownika budowy. Zamawiający wymaga, aby zgłoszony w ofercie Kierownik budowy legitymował się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. b) Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. c) Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - wymagane minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 300.000,00 złotych brutto każda, w tym co najmniej jedna robota budowlana o wartości minimum 300 000,00 złotych brutto obiektu objętego ochroną konserwatora zabytków, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, końcowe protokoły odbiorów robót potwierdzające ich wykonanie bez wad, itp. Z załączonych dokumentów musi wynikać że roboty te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, są to roboty polegające na: wykonaniu remontu, przebudowy lub rozbudowy (modernizacji) budynku, w tym budynku objętego ochroną konserwatora zabytków. 4)Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - aktualna na dzień składania ofert . 5)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. 6)Dowód wniesienia/ wpłacenia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn
faks 089 522-52-05.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup i wymiana dźwigu osobowego dla Okręgowej Stacji Chemiczno Rolniczej w Olsztynie
- na świadczenie usług w zakresie wykonywania badań posiewu kału (nosicielstwo) do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługi przeprowadzenia przeglądów i kontroli szczelności oraz usuwania awarii urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach administrowanych przez 22. WOG w Olsztynie.
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Usługa szkolenia
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.