Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Warszawa: Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarno-białych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 331903 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, faks 022 5953368, 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarno-białych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarnobiałych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy wraz z ich instalacją i uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także bieżącą obsługą techniczną zgodnie z zaleceniami producenta wraz z wymianą i dostawą materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.1. Zamówienie jest podzielone na 2 części - Część nr 1 i Część nr 2. Część Nr 1 dotyczy cyfrowych drukarko - kopiarek określonych w pkt 6.1 lit. a) i b) SIWZ, a Część Nr 2 dotyczy wielofunkcyjnej wysokonakładowej kolorowej kopiarki z możliwością skanowania określona w pkt. 6.2 SIWZ 2.2. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zarówno na jedną jak i na dwie części zamówienia, składając tylko jedną ofertę na część lub części zamówienia w dowolnej konfiguracji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: dla części nr 1 zamówienia - 6 000 zł. dla część nr 2 zamówienia - 4 500 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, dokonana będzie na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, dokonując oceny metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ; 2. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Zamawiający przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy,ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, p.IV, pok.17, u p.Ewy Górskiej (tel.022 5953366) w g. pon÷pt: 8.00÷16.00 lub otrzymać pocztą na wniosek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, piętro IV, pokój 17. Otwarcie ofert nastąpi w ww. siedzibie, p.IV, pok.16, w dn. 02.12.2008 r. o godz. 11:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1)w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:imię i nazwisko: Andrzej Lachowicz (BAG)tel.: 0-22 595 34 13, imię i nazwisko: Piotr Tomaszewski (BAG) tel.: 0-22 595 34 44 2)w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych:imię i nazwisko: Ewa Górska (BZP) tel.: 0-22 595-33-66 fax: 0-22 595-33-68 Zamówienie zostanie zrealizowane od dnia podpisania umowy do dnia 21.12.2009 r., z tym że dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń, o których mowa w pkt. 6.1. lit a) i b) SIWZ i 6.2 SIWZ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Administracyjno-Gospodarcze (BAG) Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (ZP) Urzędu m.st. Warszawy. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) zwaną dalej w niniejszym ogłoszeniu ustawą..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dotyczy cyfrowych drukarko - kopiarek określonych w pkt 6.1 lit. a) i b) SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarno-białych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy wraz z ich instalacją i uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także bieżącą obsługą techniczną zgodnie z zaleceniami producenta wraz z wymianą i dostawą materiałów eksploatacyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dotyczy wielofunkcyjnej wysokonakładowej kolorowej kopiarki z możliwością skanowania określona w pkt. 6.2 SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarnobiałych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy wraz z ich instalacją i uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także bieżącą obsługą techniczną zgodnie z zaleceniami producenta wraz z wymianą i dostawą materiałów eksploatacyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana systemu antenowego UHF na VHF na obiekcie OR Rzeszów.
- DPK oraz NA dla zadania: Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z montażem zespołu spalinowo-elektrycznego (ZSE) dla zapewnienia rezerwowego źródła zasilania; ul. 11 Listopada 17/19
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych.
- Dostawa gazów medycznych na okres 12 miesięcy
- opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie al. Solidarności 119/125 w Warszawie.
- Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.