eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPN-159/41/2009/WENTYLACJA-NAWIEW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Gdańsk: PN-159/41/2009/WENTYLACJA-NAWIEW
Numer ogłoszenia: 332194 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-159/41/2009/WENTYLACJA-NAWIEW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę, montaż, uruchomienie wraz z całą automatyką 5-ciu central nawiewnych na blok operacyjny, zgodnie z dokumentacją - Projekt techniczny wymiany central klimatyzacyjnych i wywiewnych w Szpitalu Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3500

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej specyfikacji (wraz z załącznikami), oraz zawarte w ustawie; 2. Wykonawca, aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu, musi spełniać warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi - art. 22 ust.1; 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane - art. 22 ust.1, wpis do rejestru odpowiedniego organu rejestracyjnego; 3) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia: Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostaw i usług zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. I. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy i montaże w/wymienionego przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszej niż: 220 000 zł. brutto; z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji od podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - Wykonawca posiada pracowników zatrudnionych o umowę o pracę (minimum 4 osóby), którzy będą uczestniczyć przy wykonywaniu zadania), posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - do ofert należy dołączyć: a) wykaz osób zatrudnionych o umowę o pracę na czas nieokreślony. 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - potwierdzone opinią banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 220.000 zł., oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, 6) spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszej specyfikacji, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 - oświadczenie do oferty. Ocena spełnienia w.wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Druk ZP - 17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz. IV pkt. 14 i Rozdz. IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.wymienione warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi, zgodnie z zapisem art. 26 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli dotyczy, 3) pełnomocnictwo (udzielone zgodnie z prawem cywilnym) - (jeżeli dotyczy) do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć firmy, podpis i imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo (osoby upoważnionej), a w przypadku, gdy dla skuteczności czynności wymagane są dwa podpisy, pełnomocnictwo winne być podpisane łącznie przez dwie uprawnione osoby; 4) oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2), zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) wykaz wykonanych dostaw i usług, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania, oraz załączenie dokumentów (referencji) od podmiotów na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające, należycie wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca wykonał co najmniej trzy ( 3 ) dostawy i montaże instalacji o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 220 000 zł. brutto, 6) wykaz osób (które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zadania), zatrudnionych o umowę o pracę przez Wykonawcę na czas nieokreślony (minimum 4 osób), do ofert należy dołączyć: a) wykaz osób zatrudnionych o umowę o pracę na czas nieokreślony posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, jak niżej: - kserokopię umów i/lub potwierdzenie ilości zatrudnionych pracowników kserokopią deklaracji DRA wysyłanej do ZUS, poświadczone za zgodność z oryginałem; b) informację na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób z tym, że dla: - wentylacji wymagane jest min. zielona karta PROZON; - a dla uprawnień elektrycznych E i D z pomiarami; 7) Wykonawca winien także dołączyć; - autoryzację na dostarczone urządzenia wydana przez producenta urządzeń, - certyfikat wydany przez instytucję notyfikowaną np. EUROVENT do oferowanych central; 8) polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (obejmująca termin realizacji robót); 9) informacja banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości min. 220.000 zł., informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp.; 11) materiały źródłowe (informacyjno-handlowe), w j. polskim (np. katalogi, foldery) opisujące oferowany typ central nawiewnych; 12) opis układu automatyki lub schemat poglądowy - w razie wygrania procedury przetargowej w/w automatyka musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. 13) potwierdzenie wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 5
  • 3 - Koszt dojazdu serwisu - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający i/lub www.szpital.gda.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.