eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegSukcesywne dostawy środków utrzymania czystości- NIWA 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Kołobrzeg: Sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości- NIWA 2009
Numer ogłoszenia: 33220 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa" , C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości- NIWA 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości z grupy 39830000-9, 33760000-5, 39224000-8 wg kodów CPV oraz dla Działu Żywienia do produktów poz. nr 1 i poz. nr 2 załącznika nr 1 do SIWZ wyposażenie w dozowniki automatycznie przygotowujące roztwory o wymaganych stężeniach wyposażone w długie węże z końcówką rozpylającą roztwory pod wysokim ciśnieniem umożliwiające swobodne wykorzystywanie w pomieszczeniach kuchennych, dostarczone i serwisowane przez Wykonawcę zamówienia w cenie dostarczanych środków. Przedmiotem zamówienia są również szkolenia prowadzone przez wykonawcę zamówienia w zakresie zasad wykorzystywania dostarczanych środków chemii gospodarczej oraz przygotowane przez wykonawcę zamówienia plany higieny dla kuchni dla poszczególnych dostarczanych środków, wliczone w cenę środków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w terminie do dnia 26 lutego 2009r. do godz. 10.30 w wysokości: 4.000,00 PLN. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: BGŻ SA Oddział Kołobrzeg 73 2030 0045 1110 0000 0049 3200 z adnotacją ,,wadium w postępowaniu na dostawy artykułów chemicznych,,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 1 do 4 ustawy PZP. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3.Przez oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie: a)Dostaw przedmiotu postępowania w ilości i asortymencie określonych w zamówieniu zgłoszonym telefonicznie lub przesłanym faxem z 3-dniowym wyprzedzeniem, własnym transportem, co najmniej jeden raz w tygodniu - w każdy wtorek do godz. 14.00, na swój koszt i ryzyko. W przypadku awarii środka transportu zobowiążą się do zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw. b)Dostarczania produktów posiadających atesty PZH z datą ważności obejmującą cały okres obowiązywania umowy, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób (ustawa o substancjach i preparatach chemicznych Dz. U. 01.11.84). c)Dostarczenia wraz z ofertą aktualnych kart charakterystyk w języku polskim dla równoważnych produktów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, a dla wszystkich preparatów biobójczych dokumentów potwierdzających zezwolenie na obrót i stosowanie na terenie Polski - zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (Dz. U. 07.39.252). d)Zaopatrzenia Zamawiającego w niezbędne dozowniki dla produktów z pozycji nr 1 i 2 załącznika nr 1 do SIWZ oraz zagwarantowania serwisu dozowników w cenie dostarczanych środków. e)Przeprowadzenia niezbędnych szkoleń w zakresie zasad wykorzystywania dostarczanych środków chemii gospodarczej oraz opracowania i przekazania Zamawiającemu planów higieny dla kuchni, dla poszczególnych środków. f)Zobowiązania do dostarczenia próbek produktów dla wszystkich zaoferowanych środków równoważnych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w rozdziale VIII oraz inne dokumenty: 1.W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a)aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, b)aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego w zapisami w ww. dokumencie. c)w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), 2.W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: d)odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na sumę nie niższą w zakresie OC niż 100000 PLN , e)oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą w zakresie OC niż 100000 PLN oraz zobowiązanie się do przedłożenia Zamawiającemu w przypadku wygaśnięcia w okresie trwania umowy ubezpieczenia OC, na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności dokumentu i na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3.W zakresie Rozdziału VIII pkt 3 SIWZ: f)przedłożą podpisane oświadczenie (załącznik nr 5) zobowiązujące do: dostaw przedmiotu postępowania w ilości i asortymencie określonych w zamówieniu zgłoszonym telefonicznie lub przesłanym faxem z 3-dniowym wyprzedzeniem, własnym transportem, co najmniej jeden raz w tygodniu - w każdy wtorek do godz. 14.00, na swój koszt i ryzyko. W przypadku awarii środka transportu zobowiążą się do zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw. Dostarczania produktów posiadających atesty PZH oraz datę ważności obejmującą cały okres obowiązywania umowy, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób (ustawa o substancjach i preparatach chemicznych Dz. U. 01.11.84). Dostarczenia wraz z ofertą aktualnych kart charakterystyk w języku polskim dla równoważnych produktów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz dla wszystkich preparatów biobójczych dokumentów potwierdzających zezwolenie na obrót i stosowanie na terenie Polski - zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (Dz. U. 07.39.252). Zaopatrzenia Zamawiającego w niezbędne dozowniki dla produktów z pozycji nr 1 i 2 załącznika nr 1 do SIWZ oraz zagwarantowania serwisu dozowników w cenie dostarczanych środków. Przeprowadzenia niezbędnych szkoleń zakresie zasad wykorzystywania dostarczanych środków chemii gospodarczej oraz opracowania i przekazania Zamawiającemu planów higieny dla kuchni, dla poszczególnych środków. Dostarczenia próbek produktów dla wszystkich zaoferowanych środków równoważnych (podstawa prawna: § 3 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). 4.Na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.Pozostałe dokumenty: g)oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ, h)Formularz ofertowy - załącznik nr 2, i)Formularz cenowy - załącznik nr 3, j)Wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia. Uwaga. W zakresie części asortymentu wymienionego w załączniku 1 do SIWZ, Zamawiający dokonując ich opisu wskazał nazwy handlowe (nazwy producenta). Tym samym Zamawiający wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe i użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (Kartę charakterystyki (bezpieczeństwa) produktu), na podstawie którego Zamawiający stwierdzi czy dany produkt jest produktem równoważnym. Zamawiający dopuszcza załączenie przez Wykonawcę innych dokumentów potwierdzających równoważność zamienników w stosunku do produktu oryginalnego, jeśli zostały wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO ŻĄDANIA OD WYKONAWCY PRZEDŁOŻENIA DO WGLĄDU ORYGINAŁÓW OPISANYCH WYŻEJ DOKUMENTÓW PRZED ZAWARCIEM UMOWY ORAZ W TRAKCIE JEJ REALIZACJI..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.