eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa sprzętu i urządzeń dla laboratoriów Katedry Optoelektroniki i Systemów Elektronicznych oraz Katedry Systemów Mikroelektronicznych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach Projektu Unowocześnienie wyposażenia laboratoriów dydaktycznych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa - nr postępowaniaCRZP/515/009/D/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Gdańsk: dostawa sprzętu i urządzeń dla laboratoriów Katedry Optoelektroniki i Systemów Elektronicznych oraz Katedry Systemów Mikroelektronicznych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach Projektu Unowocześnienie wyposażenia laboratoriów dydaktycznych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa - nr postępowania: CRZP/515/009/D/10
Numer ogłoszenia: 332347 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i urządzeń dla laboratoriów Katedry Optoelektroniki i Systemów Elektronicznych oraz Katedry Systemów Mikroelektronicznych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach Projektu Unowocześnienie wyposażenia laboratoriów dydaktycznych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa - nr postępowania: CRZP/515/009/D/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń dla laboratoriów Katedry Optoelektroniki i Systemów Elektronicznych oraz Katedry Systemów Mikroelektronicznych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach Projektu Unowocześnienie wyposażenia laboratoriów dydaktycznych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa. Na przedmiot zamówienia składa się 5 zadań: Zadanie Nr 1: dostawa demonstracyjnego zestawu światłowodowego - 1 szt., Zadanie nr 2: dostawa pirometru - 1 szt., Zadanie nr 3: dostawa generatora arbitralnego - 1 szt. Zadanie nr 4: dostawa analizatora widma z filtrami - 1 szt. Zadanie nr 5: dostawa płytek uruchomieniowych - 4 zestawy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie powyżej wymienionych Zadań od Nr 1 do Nr 5 - poszczególnych części zamówienia. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.62.10.00-4, 38.41.30.00-3, 31.12.00.00-3, 38.50.00.00-0, 38.43.33.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    OPIS - informację o oferowanym sprzęcie z podaniem producenta, modelu, oznaczeń według formularza, stanowiącego odpowiednio Załączniki do SIWZ i /lub dokumentację techniczną dotyczącą oferowanego sprzętu (dotyczy wszystkich urządzeń, objętych przedmiotem zamówienia); przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę na temat oferowanego sprzętu z podaniem producenta, modelu, oznaczeń. Dokumentacja techniczna musi potwierdzać wszystkie wymagane cechy wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III. 4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę ustalonego wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 GDAŃSK, Pok. 127 - Biuro Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2010 godzina 12:45, miejsce: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 GDAŃSK, Pok. 127 - Biuro Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: dostawa demonstracyjnego zestawu światłowodowego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demonstracyjny zestaw światłowodowy zawierający: -przynajmniej dwa źródła o środkowej długości fali 635 i 670 nm i regulowaną optyką, -płytki światłodzielące i soczewki, -nie mniej niż 500 m światłowodu wielomodowego, -nie mniej niż 50 m światłowodu jednomodowego, -elementy mechaniczne (np.: mikroprzesuwy, pozycjonery XY, pręty mocujące, kolumny) kompatybilne z Edukacyjnym Systemem Optycznym posiadanym przez Zamawiającego, tj. systemem firmy Cobrabid, -płytę optyczną z otworami pozwalającymi na budowę stanowisk pomiarowych o wymiarach przynajmniej 50 x 50 mm, -mikrokamerę CCD, -miernik mocy optycznej, -układy modulacji analogowej laserów, -akcesoria do przygotowywania końcówek światłowodów (np. żywice, zestaw papierków polerskich, nożyk diamentowy, standardowe złącza światłowodowe)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.62.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: dostawa pirometru - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pirometr - 1 szt. - minimalne wymagania Zamawiającego stawiane urządzeniu: Zakres pomiaru temperatury: przynajmniej od 0oC do 500oC Liniowość pomiaru: ?40 mm Czas reakcji: poniżej 500 ms Rozdzielczość pomiaru: 0,1oC Dokładność pomiaru: nie gorsza niż 1% wartości mierzonej ?1oC Współczynnik emisyjności: ustawiany przez użytkownika w zakresie przynajmniej od 0,10 do 1,00 z rozdzielczością 0,02 Zasilanie: akumulatory lub zasilacz sieciowy 230 V, 50 Hz Gwarancja: nie mniej niż 2 lata Wyświetlacz ciekłokrystaliczny podświetlany Laser (czerwony lub zielony) klasy 1 lub 2, wskazujący punkt, w którym dokonywany jest pomiar.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: dostawa generatora arbitralnego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Generator arbitralny - 1 szt.: Liczba kanałów: 1, Zakres częstotliwości generowanego przebiegu:sinusoidalnego, prostokątnego impulsowego, arbitralnego, szum biały: 1?Hz - 80MHz, 500?Hz - 50MHz, 1?Hz - 25MHz, pasmo 50MHz, Rozdzielczość częstotliwości 1?Hz; Wbudowany generator arbitralny- do 25MHz; Długość pamięci generatora arbitralnego - do 64K punktów; Rozdzielczość amplitudy generatora arbitralnego:12 bitów; Zakres napięcia wyjściowego : 10mVpp - 10Vpp; Płaskość charakterystyki częstotliwościowej w stosunku do 1kHz: 0,1dB w paśmie do 10MHz; Zniekształcenia harmoniczne dla sygnału sinusoidalnego : nNie gorsze niż -30dBc (w całym paśmie częstotliwości); Czas narastania/opadania impulsu dla przebiegu prostokątnego: nie gorszy niż 8ns; Zakres głębokości modulacji AM: 0% - 120%; Zakres dewiacji modulacji FM: DC - 80MHz; Sygnał modulujący: Wewnętrzny bądź zewnętrzny; Kształt przebiegu fali nośnej i modulującej: Sinus, prostokąt, trapez (ramp), arbitralny; Interfejsy: IEEE-488, RS-232; Waga: Nie więcej niż 5kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.00.00-3, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: dostawa analizatora widma z filtrami - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator widma z filtrami - 1 szt. : Minimalne wymagania Zamawiającego stawiane urządzeniu: -zakres częstotliwości 9 kHz do 3.0GHz; -wbudowany generator śledzący (tracking generator) , 9 kHz - 3.0 GHz; -zakres spanu trybach FFT i Sweep - Min. 10Hz do 3GHz i 0Hz; -zakres czasu przemiatania: span =0 Hz - 1 us do 6000 s; -filtry RBW pasmo (-3dB) 1Hz - 3MHz ustawiane z krokiem 10% selektywność RBW (-60dB/-3dB) stosunek mniejszy niz 5:1; -filtry VBW 1Hz - 3MHz ustawiane z krokiem 10%; -Maksymalna amplituda sygnału Min. +30dBm, ? 50VDC; -DANL, RBW 1 Hz - 10MHz - 2,2GHz: -160dBm, 2,2GHz - 3GHz: -158dBm; -Tłumik - min. 0 - 50dB, z krokiem 10dB; -1dB punkt kompresji dla >50MHz 0dB na wejściu mieszacza; -Wyświetlany zakres - LCD kolor, XGA 1024x768; -Wejście/wyjście typu N -Zewnętrzna częstotliwość odniesienia 10MHz; -Pamięć zewnętrzna: USB; -sondy pomiarowe aktywne nieróżnicowa i różnicowa pasmo do 500MHz -zestaw kalibracyjny; -Interfejs GPIB; -Napięcie zasilania 230V;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.33.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: dostawa płytek uruchomieniowych - 4 zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Płytka uruchomieniowa - zestaw składający się z modułu zasilacza impulsowego typu fly-back oraz z regulowanego obciążenia rezystorowego - 1 zestaw; 2) Płytka uruchomieniowa - zestaw składający się z modułu zasilacza impulsowego typu boost oraz z regulowanego obciążenia rezystorowego - 1 zestaw; 3) Płytka uruchomieniowa - zestaw składający się z modułu zasilacza impulsowego typu buck oraz z regulowanego obciążenia rezystorowego - 1 zestaw; 4) Płytka uruchomieniowa - zestaw składający się z modułu zasilacza impulsowego typu buck-boost oraz z regulowanego obciążenia rezystorowego - 1 zestaw . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.