Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-25
Tarnów: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku oraz siatek do opercyjnego leczenia przepuklin.
Numer ogłoszenia: 332432 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, faks 014 6310337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku oraz siatek do opercyjnego leczenia przepuklin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku oraz siatek do opercyjnego leczenia przepuklin. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 18 Pakietów. Zakres rzeczowy ujety w Pakietach nr 1-18 określa Formularz Cenowy stanowiacy Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:50, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13. pokój nr 13 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Cewniki i zgłębniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników i zgłębników wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-9 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Zestawy do odsysania i drenażu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do odsysania i drenażu wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-8 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Terapia tlenowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników, masek i drenów do terapii tlenowej wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Zestawy i skale do pomiaru ciśnienia oraz przetworniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów i skali do pomiaru ciśnienia oraz przetworników wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Dreny do pompy infuzyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy drenów do pomp infuzyjnych wymienionych i opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Sprzęt różny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu różnego (szpatułki, kieliszki, miski, butelki, łączniki, ustniki, baseny, kaczki, słoje, aparaty do mierzenia ciśnienia, pasy, elektrody, drabinki) wymienionego i opisanego w pozycjach nr 1-18 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 17 - Staplery i klipsy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy staplerów i klipsów wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 18 - Stapler typ ROTICULATOR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy staplerów typu ROTICULATOR wymienionych i opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Laryngoskopy, łyżki do laryngoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy laryngoskopów, łyżek do laryngoskopów wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Przetworniki do monitorów EMTEL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przetworników do monitorów EMTEL wymienionych i opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 24 - Zestaw do lewatywy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do lewatywy wymienionych i opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 30 - Pojemniki plastikowe na leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pojemników plastikowych na leki wymienionych i opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 31 - Cewniki do odsysania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników do odsysania wymienionych i opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 32 - Pierścienie gumowe i tubusy do rektoskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pierścieni gumowych i tubusów do rektoskopu wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 34 - Siatki do operacyjnego leczenia przepuklin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy siatek do operacyjnego leczenia przepuklin wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-4 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 38 - Szczoteczki do wymazów i wzierniki ginekologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy szczoteczek do wymazów i wzierników ginekologicznych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 39 -Testy i naboje do serylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy testów i naboi do serylizacji wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 40 - Cewniki dwukanałowe do hemodializ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników dwukanałowych do hemodializ wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Zakup wraz z dostawą kocy grzewczych.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
- Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, testów diagnostycznych oraz nożyków mikrotomowych
więcej: Wsparcie czynnościowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.