Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Konin: Zlecenie usługi transportu młodzieży po dodatkowych zajęciach w ramach projektu Rozwój praktycznych umiejętności uczniów gimnazjów subregionu konińskiego
Numer ogłoszenia: 332747 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie , ul. Makowa 8, 62-502 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2456971, faks 063 2456970.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Koninie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zlecenie usługi transportu młodzieży po dodatkowych zajęciach w ramach projektu Rozwój praktycznych umiejętności uczniów gimnazjów subregionu konińskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na Zlecenie usługi transportu młodzieży po dodatkowych zajęciach w ramach projektu Rozwój praktycznych umiejętności uczniów gimnazjów subregionu konińskiego w zakresie określonym w punkcie 2 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach, wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w oparciu o ocenę czy zostały one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zgodnie z art. 23 ust. P.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (załącznik nr 1) następujące oświadczenia lub dokumenty: 5.1.1 Oświadczenie, że spełnia wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z tytułów wymienionych w art. 24 ust 1 i 2 P.z.p., (wg wzoru -załącznik nr 2) 5.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.3 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (licencja na przewóz osób). 5.1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3.Do wykazu należy dołączyć: kserokopię prawa jazdy, dokument/oświadczenie potwierdzające minimum roczne doświadczenie w przewozie osób i oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia lekarskiego uprawniającego do prowadzenia pojazdów. 5.1.5 Wykaz pojazdów, którymi wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia- załącznik nr 4.Do wykazu należy dołączyć: kserokopię dowodu rejestracyjnego oraz kserokopię aktualnego ubezpieczenia OC pojazdu. 5.1.6 Wykaz podwykonawców przewidzianych przez wykonawcę do wykonania zamówienia -załącznik nr 5. 5.1.7 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), 5.1.8 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do ofert należy dołączyć: a) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 5.1.1 (w odniesieniu do pkt 4.1.4) i w pkt 5.1.2 dla każdego wykonawcy z osobna, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego podmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Koninie, ul. Makowa 8, 62-502 Konin, w godzinach od 8.00 do 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Koninie, ul. Makowa 8, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego - Parku Tężniowego Pociejewo
- "Dostawa odczynników i akcesoriów do badań histopatologicznych wraz z dzierżawą aparatu"
- Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania do wymogów w zakresie aseptycznej receptury aptecznej
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "Plastuś" w 2025r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz osób z niepełnosprawnością - uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Wisznicach"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2024/2025 przez Miasto Koszalin
- Transport dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Świebodzice
- Usługi transportowe.
- Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół w formie sprzedaży biletów miesięcznych
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Bystrzyca Kłodzka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.