To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-15
Polkowice: Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach.
Numer ogłoszenia: 333076 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206168 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Socjalizacyjna "SKARBEK", ul. Browarna 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7239664 (61, 62, 63), faks 076 7239664.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w Placówce socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach Zamówienie obejmuje: część I - artykuły spożywcze - CPV:15800000-6 część II - mięso i wędliny - CPV: 15100000-9 część III - produkty mleczarskie - CPV: 15500000-3 część IV - owoce i warzywa - CPV: 15300000-1 Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ), który określa potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiającego na okres od 01.08.2010r do 31.12.2010r Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg. odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego telefonicznie lub fax-em na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. Terminarz dostaw: część I - artykuły spożywcze - dostawa 1 raz w tygodniu do godz. 11.00 część II - mięso i wędliny - dostawa 3 razy w tygodniu do godz. 10.00 część III - produkty mleczarskie - dostawa 2 razy w tygodniu do godz. 6.00 część IV - owoce i warzywa - dostawa 1 raz w tygodniu do godz. 11.00 Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy do magazynu Zamawiającego. Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę. Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: artykuły spożywcze..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
- Zakład Handlu i Usług Kama Czesław Kaczan, Łaszczyn 25ą, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8886,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8895,87
Oferta z najniższą ceną: 8895,87 / Oferta z najwyższą ceną: 9383,63
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: mięso i wędliny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Ewa Walicka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Ewa Walicka
- Firma Handlowo-Usługowa Ewa Walicka, Żeglarska 10, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6154,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7319,77
Oferta z najniższą ceną: 7319,77 / Oferta z najwyższą ceną: 7319,77
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: produkty mleczarskie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, Przemysłowa 3, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4758,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5390,02
Oferta z najniższą ceną: 5390,02 / Oferta z najwyższą ceną: 5390,02
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: owoce i warzywa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia STĘPIEŃ czesław, Urszula , Piotr, Paweł Stępień S.J, Dąbtrowskiego 29, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4798,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5182,70
Oferta z najniższą ceną: 5182,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5182,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Przebudowa wraz zrozbudową drogi powiatowej nr 1151D na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowychnr 1018D, 1151D i 1153 do skrzyżowania z S3
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- "Budowa miniboisk dla dzieci i siłowni zewnętrznej przy boisku Orlik na os. Polkowice Dolne"
- Remonty cząstkowe ciągów pieszych i rowerowych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.