To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-15
Łódź: Modernizacja budynku chlorowni na terenie Przepompowni Widzew- Wschód
Numer ogłoszenia: 333264 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281638 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. działający jako Pełnomocnik Miasta Łodzi - UMŁ. Wydziału Gospodarki Komunalnej w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, tel. 042 638 49 12, Fax 042 638 49 09, REGON : 000514182, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 677 81 21, faks 042 677 84 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku chlorowni na terenie Przepompowni Widzew- Wschód.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wielkość zamówienia - poniżej 4 845 000 euro. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku chlorowni na terenie Przepompowni Widzew-Wschód 3. Zakres rzeczowy robót: 3.1. Roboty budowlane: 3.1.1. Roboty budowlane wewnętrzne: - wykonanie okładzin ścian z glazury, - wymiana okna wewnętrznego, - likwidacja kanału podposadzkowego, - wykucie nadproża stalowego, - wymiana posadzek cementowych (lastrykowych) na posadzkę z gressu, - naprawa zarysowań ścian i tynków , - uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo- wapiennych kat. III wraz z odbiciem tynku odparzonego, - malowanie ścian, sufitu, drzwi i pozostałych elementów stalowych, - wymiana drzwi wewnętrznych, 3.1.2. Roboty budowlane zewnętrzne: - wymiana okien, - wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych stalowych, - wymiana drabiny stalowej na dach, - montaż podstawy dachowej, - naprawa tynków ścian, nakryw betonowych ogniomurów, podstaw dachowych pod wywietrzaki wraz z odbiciem elementów odparzonych, - wykucie nadproża stalowego, - wykonanie cokołu wokół budynku, - wykonanie obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, - zamurowanie otworów w ścianach z cegieł, - wymiana opaski chodnikowej, - wymiana nawierzchni na podjeździe wraz z krawężnikami, - docieplenie stropodachu wraz z naprawą pokrycia dachu papą termozgrzewalną, - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z ich okładziną blachą trapezową powlekaną na rusztowaniu stalowym, 3.1.3. Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka zbiornika podziemnego do neutralizacji chloru gazowego wraz z przewodami wod.-kan. i wentylacyjnymi, 3.2. Roboty instalacyjne: - wykucie bruzd na instalacje, - demontaż kanalizacji sanitarnej, - demontaż instalacji C.O., - demontaż grzejników c.o. i armatury, - demontaż instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych, - wykonanie instalacji c.o. wraz z armaturą, - montaż grzejników płytowych wraz z podejściami do grzejników, zaworami termostatycznymi z głowicami i odpowietrznikami, - montaż aparatów grzewczo-wentylacyjnych IWF, - montaż wentylatora dachowego, - montaż kanałów wentylacyjnych wraz z kształtkami i osprzętem, - montaż czerpni powietrza, - montaż wywietrzaków dachowych, 3.3. Roboty elektryczne: - przygotowanie istniejących instalacji elektrycznych przed robotami ogólnobudowlanymi: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i rozdzielnią, - po wykonaniu wszystkich prac budowlanych i ponowny montaż, - wykonanie połączeń jak w stanie istniejącym, - wykonanie sprawdzenia poprawności działania i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - demontaż i ponowny montaż instalacji alarmowej zlecić firmie - Konsalnet w Łodzi ul. Przybyszewskiego 176/178 z którą ZWiK Sp. o.o. ma podpisaną umowę na konserwację, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej urządzenia wentylacyjne, - próby i badania powykonawcze, Uwaga: Całość robót wykonać zgodnie z projektem wykonawczym opracowanym przez- Biuro Budowlane D&AN&KA, 93-362 Łódź ul. Szkolna 3. 4.Wymagania dodatkowe. 4.1. Wykonawca instalacji przed przystąpieniem do robót powinien zapoznać się z dokumentacją istniejących instalacji elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjnych i innych będących w posiadaniu Użytkownika w celu uniknięcia ewentualnych kolizji przy prowadzeniu robót. 4.2. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót, przedstawi do akceptacji projekt organizacji i harmonogram robót uwzględniając wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. Harmonogram robót musi być zaakceptowany przez Użytkownika i Inspektora Nadzoru. 4.3. Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta oraz wymaganiami zawartymi w normach dotyczących odpowiednich instalacji. 4.4. Wykonawca instalacji przy prowadzeniu robót powinien: - stosować się do wskazówek montażowych zawartych w projekcie, - modyfikować konfigurację zaprojektowanych instalacji tylko w uzgodnieniu z projektantem i Inwestorem zastępczym, - wszelkie odstępstwa od dokumentacji uzgadniać z projektantem i osobą pełniącą nadzór inwestorski, którzy powinni dokonać odpowiednich wpisów do dziennika budowy, - wszelkie problemy powinny być sygnalizowane projektantowi i osobie prowadzącej nadzór inwestorski, a po ich rozwiązaniu dokumentowane przez naniesienie modyfikacji w egzemplarzu dokumentacji powykonawczej. 5. Technologia robót. 5.1.Przed przystąpieniem do robót związanych z przebudową czynnych urządzeń Wykonawca zgłosi zamiar ich wykonania Użytkownikowi obiektu i dokona aktualizacji zawartych uzgodnień. 5.2. Wykonawca pokryje wszystkie opłaty związane z wykonaniem robót jak np. lokalizację i identyfikację urządzeń (instalacji), koszty wyłączenia i załączenia urządzeń, zapewnienia dozoru przez pracowników Użytkownika (o ile zaistnieje taka konieczność) itp. 5.3. Wszystkie roboty muszą być wykonywane przez wykwalifikowanych pracowników, posiadających aktualne i stosowne uprawnienia oraz szkolenia BHP na stanowisku pracy stosownie do rodzaju robót i kierowane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez Prawo Budowlane. 5.4. Roboty muszą być wykonywane w taki sposób, by zapewniona było utrzymanie ciągłości procesu dezynfekcji wody. 6. Warunki szczegółowe realizacji robót - materiały i urządzenia : 6.1. Wykonawca na swój koszt dostarcza wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 6.2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. (Dz. U. Nr 92/2004 poz. 881 ze zm.). 6.3. Montaż należy zrealizować zgodnie z wymogami aprobaty technicznej wydanej do danego rodzaju wyrobu. 6.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za składowane materiały. 7 . Pełnomocnik zamawiającego dopuszcza ujęcie w ofercie , a następnie zastosowanie innych technologii i materiałów niż podano w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji , posiadających atesty ITB i PZH W takiej sytuacji Pełnomocnik Zamawiającego wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te technologie i materiały . Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Pełnomocnika Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 8 . Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności , warunki rękojmi i gwarancji jakości oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy - zał. nr 7 do SIWZ. 9. Pełnomocnik zamawiającego nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABiD R. Majcher, ul. Łąkowa 11, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 207800,00
Oferta z najniższą ceną: 207800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 207800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.