eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolicePrzedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Police: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.
Numer ogłoszenia: 333296 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280028 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4240860, faks 091 3176681.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach. Szkolenie ma na celu uzyskanie kwalifikacji zawodowych przez osoby bezrobotne do pracy na stanowisku sprzedawcy. Liczba uczestników: 10 osób bezrobotnych. 1.Termin realizacji: od 16.09.2013 r. do 15.10.2013 r. 2.Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu Powrót do pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki. 3.Oznaczenie wg wspólnego słownika zamówień: Kod CPV: 805300008 Usługi szkolenia zawodowego. 4.Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 130 godzin zegarowych przypadających na uczestnika wraz z egzaminem wewnętrznym. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 40 godzin zegarowych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 90 godzin zegarowych przypadających na uczestnika. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Szkolenie naleSy zrealizować według lanu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niS 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia muszą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 09.00-17.00. 5.Szkolenie naleSy przeprowadzić w sposób następujący: zajęcia teoretyczne i praktyczne mają odbywać się w granicach administracyjnych miasta Szczecina lub powiatu polickiego. 6.Baza lokalowa, w której odbywać będą się zajęcia teoretyczne i praktyczne musi zawierać stanowisko do nauki dla kaSdej z 10 osób (stanowisko musi być wyposaSone w stół szkolny lub ławkę szkolną, krzesło, jednostkę komputerową). Zajęcia praktyczne muszą odbywać się w obiekcie wyposaSonym w sprzęt, oprogramowanie, umoSliwiające prawidłową realizację zajęć. Zajęcia praktyczne powinny być oparte na ćwiczeniach i pokazach. Lokal, w którym realizowane będzie szkolenie musi mieć zaplecze sanitarne. 7.Program szkolenia obejmować musi następujące moduły: zajęcia teoretyczne: - bezpieczeństwo i higiena pracy (przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej), - technika obsługi klienta (komunikacja z klientem, obsługa klienta w punkcie sprzedaSy, autoprezentacja), - zawód sprzedawca (zadania pracownika handlu, zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej, organizacja pracy na obiekcie handlowym, przyjmowanie reklamacji), - nowoczesne formy oraz techniki sprzedaSy, - organizacja sprzedaSy detalicznej, organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów, - przepisy stosowania kas fiskalnych. zajęcia praktyczne: - obsługa komputera (system MS Windows, MS Word, MS Excel), - obsługa programu do fakturowania (wystawianie faktur, robienie faktur korygujących, paragony, zestawienia, raporty, operacje na bazach danych programu sprzedaS, wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych), - obsługa kasy fiskalnej (budowa i eksploatacja kasy fiskalnej, obsługa i programowanie kasy fiskalnej). 8.Wykonawca nie moSe wprowadzić do programu szkolenia innych modułów niS wskazane w SIWZ. Oferty zawierające zmodyfikowany program szkolenia zostaną odrzucone jako nie odpowiadające treści SIWZ. 9.Wykonawca musi zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagane jest, aby zajęcia prowadziły osoby mające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z modułami programu szkolenia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć metodą kształcenia na odległość. 10.KaSdy z uczestników ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność materiały dydaktyczne takie jak: notatnik, długopis, opracowania zawierające opis zagadnień ujętych w programie szkolenia. Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt w ilości wystarczającej do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych szkolenia. 11.Wykonawca dokona wizualizacji lokalu, dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, materiałów dydaktycznych oraz certyfikatów i dyplomów potwierdzających zakończenie szkolenia zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. 12.Wykonawca zapewni na czas trwania szkolenia dla uczestników: - swobodny dostęp do poczęstunku w postaci napojów gorących (kawa, herbata) oraz pieczywa cukierniczego, - koszty dojazdu osób skierowanych na szkolenie na czas jego trwania z miejsca zamieszkania (powiat policki) do miejsca odbywania szkolenia (przejazd w obie strony). 13.Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 14.Dla uczestników szkolenia wykonawca musi przewidzieć ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w szkoleniu oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem za cały okres szkolenia. Kwota ta musi zostać ujęta w koszcie szkolenia. Zamawiający poinformuje wykonawcę o konieczności zgłoszenia osób do ubezpieczenia. Wykonawca ubezpieczy wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego odrębnym pismem ze wskazaniem okresu ubezpieczenia. 15.Na zakończenie szkolenia wykonawca przeprowadzi ankietę mającą na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia z odbytego szkolenia. 16.Osoba po ukończonym szkoleniu otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu na podstawie Rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formie pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu Powrót do pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej, ul. Hoża 6, 71-699 Szczecin, ul. Hoża 6, 71-699 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.