To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Kraków: Dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. DZP/CM/242/3-149/ZP/13.
Numer ogłoszenia: 33334 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 487926 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. DZP/CM/242/3-149/ZP/13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Funkcje, parametry techniczne oraz warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.1 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz pochodzić z bieżącej produkcji nie starszej niż z 2013 r. oraz musi posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z uruchomieniem u Użytkownika. 2. Przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia (min. 8 godzin) dla 6 pracowników. 3. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 4. Udzielenie gwarancji obejmującej wszystkie koszty związane z usunięciem wady, na okres min. 24 miesięcy, licząc od protokolarnej daty przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 5. Autoryzowany serwis producenta w czasie trwania okresu gwarancji. 6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce; b) wymagany termin naprawy usterki wynosi 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia usterki. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy zastępczego urządzenia lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany. c) w przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych 33.18.21.00 - Defibrylatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Cześć 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LMP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kolista 25, 40-486 Katowicach, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56399,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79600,00
Oferta z najniższą ceną: 79600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83479,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BiaMediTek Sp. z o. o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113680,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101304,00
Oferta z najniższą ceną: 101304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101304,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantomów/manekinów
- "Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
- Dostawa leków.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.