Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Kraków: Dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. DZP/CM/242/3-149/ZP/13
Numer ogłoszenia: 487926 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. DZP/CM/242/3-149/ZP/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Funkcje, parametry techniczne oraz warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.1 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz pochodzić z bieżącej produkcji nie starszej niż z 2013 r. oraz musi posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z uruchomieniem u Użytkownika. 2. Przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia (min. 8 godzin) dla 6 pracowników. 3. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 4. Udzielenie gwarancji obejmującej wszystkie koszty związane z usunięciem wady, na okres min. 24 miesięcy, licząc od protokolarnej daty przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 5. Autoryzowany serwis producenta w czasie trwania okresu gwarancji. 6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce; b) wymagany termin naprawy usterki wynosi 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia usterki. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy zastępczego urządzenia lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany. c) w przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy na własny koszt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00-3, 33.18.21.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Certyfikat CE lub deklaracja zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00-3, 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa manekinów i trenażerów do resuscytacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00-3, 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametr dodatkowo punktowany - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantomów/manekinów
- "Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
- Dostawa leków.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.