eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockTermomodernizacja budynków szpitala oraz wymiana źródeł światła na energooszczędne z instalacją systemu zarządzania w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Płock: Termomodernizacja budynków szpitala oraz wymiana źródeł światła na energooszczędne z instalacją systemu zarządzania w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku.
Numer ogłoszenia: 333620 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190647 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków szpitala oraz wymiana źródeł światła na energooszczędne z instalacją systemu zarządzania w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia są roboty termo modernizacyjne oraz instalacji: c.o. i elektrycznej, obejmujące: a)wykonanie dociepleń ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm metodą lekko-mokrą i stropodachu styropapą gr. 16 cm o łącznej powierzchni 3.172 m2 z obróbkami blacharskimi z blachy powlekanej, b)wykonanie docieplnenia ścian zewnętrznych szybu windowego i klatki schodowej płytami skalnej wełny mineralnej grubości 15 cm, wykończonej blachą powlekaną trapezową T 14 gr. 0,55 mm i łącznej powierzchni 540 m2 z wymianą pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej o pow. 65 m2 oraz wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; i drzwi zewnętrznych, c)wymianę stolarki: -drzwiowej na stolarkę z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła U 1,70 W/m2K w ilości 21 szt i łącznej powierzchni 60 m2, -okiennej z nawiewnikami o współczynniku przenikania ciepła U 1,40 W/m2K w ilości 329 szt i łącznej powierzchni 893m2 z obróbkami blacharskich z blachy powlekanej /parapety/, d)naprawę elewacji budynku głównego z montażem blachy powlekanej trapezowej T 8 gr. 0,50 mm o łącznej powierzchni 510 m2 oraz wymianę obróbek blacharskich. e)wymianę zaworów grzejnikowych zaworów z głowicą termostatyczną /funkcja przeciwkradzieżowa i antywandalowa/ w ilości 259 kpl oraz wymianę grzejników w ilości 18 szt, f)wymianę źródeł światła na energooszczędne z instalacją systemu zarządzania w ilości 1.285 kpl, g)wykonanie robót towarzyszących związanych z realizacją ww. prac. 2.Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy określa: -załącznik nr 1 do siwz, w tym dokumentacja projektowa i audyty energetyczne budynków /termomodernizacyjne i oświetleniowe/, -wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz. 3.Poza ww. zakresem określonym niniejsze zamówienie obejmuje: -przeglądy gwarancyjne i serwisowe, -usuwanie w okresie gwarancji i rękojmi wad i usterek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 6   

Nazwa: Wymiana źródeł światła na energooszczędne z instalacją systemu zarządzania w ilości 1.285 kpl.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: 1) EURO-LIGHT Spółka z o.o. (Lider Konsorcjum); 2) RUBICON ENERGY Spółka z o.o. (Partner), ul. Dworcowa 17, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 506821,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 537500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 537500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 616427,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.