Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Kraków: Dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu oraz mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 333919 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Praska 25, 30-329 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2660364, faks 012 2660364 w. 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: dom pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu oraz mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : MIĘSA ŚWIEŻEGO, WĘDLIN i DROBIU oraz MLEKA i PRODUKTÓW MLECZARSKICH dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie - zgodnie z załączonymi wykazami asortymentowymi Nr 1 i Nr 2 w okresie od 01. stycznia 2009 do 31. grudnia 2009r. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zamówień częściowych a Wykonawca może złożyć dwie oddzielne oferty na całość zamówienia lub na wybraną część tj: 1.ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 - mięso , wędliny i drób (kod wg CPV 15100000-9): Dostarczany towar musi być świeży, I klasy i mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu: a) mięso - młode sztuki , b) wędliny - I gatunku, c) drób - zasypywany lodem w pojemnikach, pozbawiony resztek pierza, nieuszkodzony. DOSTAWCA GWARANTUJE, ŻE MIĘSO JEST KAŻDORAZOWO BADANE , A NA ŻĄDANIE - PRZEDSTAWI STOSOWNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO LEKARZA WETERYNARII. 1.2. Przy każdorazowej dostawie towaru Wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny oraz uwzględnić ubytek towaru na opakowania np: sznurki, folie, siatki , plomby. 1.3. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 1.4. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 1.6. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia, o którym mowa w ust.1.5. 1.7. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 1.8. Do składania zamówień ( telef. lub fax ) w imieniu Zamawiającego upoważnione są osoby : Grażyna Zielińska i Barbara Michalik. 1.9. Miejscem dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy zamawianego towaru jest siedziba Zamawiającego - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ przy ul. Praskiej 25 w Krakowie - Dział Żywienia (wjazd od ul. Czarodziejskiej). 1.10. Dostawy towaru będą realizowane w godzinach - od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku. 1.11. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenia w sposób rażący warunków umowy , bądź specyfikacji przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 1.12. Ceny jednostkowe towaru podane w umowie - nie ulegną zmianie do 30.06.2009r. 1.13. W uzasadnionych przypadkach od 1 lipca 2009r. ceny jednostkowe podane w umowie mogą ulec zmianie do wysokości wynikającej ze wzrostu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w ostatnim kwartale przed zmianą treści umowy, podanego przez Prezesa GUS i ogłoszonego w Monitorze Polskim. 1.14. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego transportem i na koszt Wykonawcy . 1.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.7 prawa zamówień publicznych. 2. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2 - mleko i produkty mleczarskie (kod wg CPV 15500000-3): Dostarczany towar musi być świeży, I gatunku i mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu. 2.1. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 2.3. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia, o którym mowa w ust. 2.2. 2.4. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 2.5. Do składania zamówień ( telef. lub fax ) w imieniu Zamawiającego upoważnione są osoby : Grażyna Zielińska i Barbara Michalik. 2.6. Miejscem dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy zamawianego towaru jest siedziba Zamawiającego - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ przy ul. Praskiej 25 w Krakowie - Dział Żywienia (wjazd od ul. Czarodziejskiej). 2.7. Dostawy towaru będą realizowane codziennie od poniedziałku do soboty. 2.8. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenia w sposób rażący warunków umowy , bądź specyfikacji przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 2.9. Ceny jednostkowe towaru podane w umowie - nie ulegną zmianie do 30.06.2009r. 2.10. W uzasadnionych przypadkach od 1. lipca 2009r. ceny jednostkowe podane w umowie mogą ulec zmianie do wysokości wynikającej ze wzrostu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w ostatnim kwartale przed zmianą treści umowy, podanego przez Prezesa GUS i ogłoszonego w Monitorze Polskim. 2.11. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego transportem i na koszt Wykonawcy . 2.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.7 prawa zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29. stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, a także spełniający warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3. 3.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt.2 p.z.p. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty: a.wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, b.oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; c. zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem, oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są podmioty występujące wspólnie, wymaga się przedłożenia stosownej umowy regulującej ich współpracę. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie, obejmujące upoważnienie do działania w ich imieniu - w postępowaniu oraz do zawarcia umowy. 2.Oferta winna znajdować się w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie z napisem odpowiednio: Oferta na dostawę mięsa świeżego, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2009r. lub Oferta na dostawę mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2009r. 3.Dopuszcza się możliwość przedłożenia potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) kopii dokumentów, o których mowa w pkt. 1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Praska 25 30-329 Kraków - dział administracyjno-gospodarczy i obsługi technicznej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Praska 25 30-329 Kraków - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Dostawa nabiału oraz produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.