Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siedlce: przebudowa ulicy Targowej w Siedlcach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Siedlce, do kontaktów: Aneta Schuetz, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 643 07 86, fax 025 643 07 18, e-mail: rzp@siedlce.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.siedlce.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.siedlce.um.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Siedlce, Jadwiga Nowicka, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 30, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 643 07 00, fax 025 644 67 49, e-mail: rzp@siedlce.um.gov.pl, www.siedlce.um.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Targowej w Siedlcach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Siedlce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. "Przebudowa ulicy Targowej w Siedlcach". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (robota drogowa o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Targowej w Siedlcach, zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych: Roboty elektryczne: - przebudowa oświetlenia ulicznego - przebudowa linii nN 0,4 kV - przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Targowej - Łukowskiej - Składowej, zgodnie z dokumentacją budowlaną - wykonanie kompletu niezbędnych pomiarów i badań pomontażowych, uruchomienie oświetlenia. Roboty drogowe: - wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni z poszerzeniem do szerokości 6 m.b. (poszerzenia na łukach poziomych zgodnie z dokumentacją projektową) 1) roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1415,52 m.b. 2) roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych - rozebranie nawierzchni chodnika z kostki wibroprasowanej - rozebranie nawierzchni z betonu (zjazdy) - rozebranie nawierzchni bitumicznej (zjazdy) - rozebranie krawężnika - rozebranie obrzeży betonowych 3) Roboty ziemne - zgodnie z przedmiarem i dokumentacją techniczną 4) zieleń - wycinka drzew (śr. 10 - 15 ÷29 szt.; 16 - 25÷ 4 szt.; 36 - 45÷1szt.) - wywiezienie dłużyc 5) chodnik - ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej - betonowej gr. 6 cm - ustawienie krawężnika - ustawienie obrzeży betonowych - wykonanie wyspy trójkątnej i chodnika o nawierzchni wzmocnionej 6) zjazdy - ułożenie zjazdów publicznych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - wykonanie zjazdów publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego - wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm 7) oznakowanie poziome i pionowe urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wykonanie oznakowania poziomego - wykonanie oznakowania pionowego - zamontowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu Roboty dodatkowe należące do wykonawcy: 1) wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia czynności przygotowania i obsługi robót - zapewnienie realizacji, finansowanie: - obsługa geodezyjna, - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - wyłączenia sieci elektroenergetycznej, - techniczna dokumentacja powykonawcza - 3 kpl. - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 4 kpl. 2) przeniesienia 2 znaków geodezyjnych 3) wykonania regulacji studzienek urządzeń podziemnych 4) zabezpieczenia urządzeń TP 5) wykonania zabezpieczenia gazociągu o śr. nom. 359 mm Uwagi: 1. Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków zawartych w Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji "Przebudowy ulicy Targowej w Siedlcach", tj.: - prace związane z przebudową ulicy prowadzić w porze dziennej, - zapewnić sprawny sprzęt i środki transportu - zorganizować zaplecze socjalne, zapewnić kabiny sanitarne typu, np. TOI-TOI - zapewnić wywiezienie ścieków sanitarno-socjalnych i odpadów komunalnych powstających na terenie budowy przez specjalistyczne firmy - zaprojektować gospodarkę mas ziemnych i elementów z demontażu istniejących nawierzchni 3. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i prowadzenia prac w taki sposób, aby nie blokować ruchu pojazdów dowożących zaopatrzenie do Firmy STADLER Polska sp. z o.o., w tym pojazdów ponadnormatywnych o długości 28 m.b. i szer. 3 m.b. Wykonawca będzie informowany przez zamawiającego o terminach przejazdu pojazdu ponadnormatywnego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 17.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 37 000,00 zł należy wnieść do dnia 05.07.2007 r. do godz. 9:45. Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem "Wadium na: "Przebudowa ulicy Targowej w Siedlcach". Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze, wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym - pokój nr 5 w godzinach 7:45 do 15:45, a potwierdzoną kopię dołącza do oferty. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do oferty w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w miejscu wyznaczonym na składanie ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, b) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, c) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, d) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (robota drogowa o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie, np. referencji, protokołu odbioru końcowego robót. e) Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj : - układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych - 1 szt. - skrapiarką - 1 szt. - walcem stalowym gładkim - 1 szt. - walcem ogumionym - 1 szt. - szczotkami czyszczącymi - 1 szt. - koparką kołową przedsiębierną - 1 szt. - zagęszczarką wibracyjną - 1 szt., - samochodem samowyładowczym z przykryciem - 2 szt. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: a) przedstawią informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000, 00 zł w dniu otwarcia ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500 000,00 zł,wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł, ważną w dniu otwarcia ofert. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, tj.: - układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych - 1 szt. - skrapiarką - 1 szt. - walcem stalowym gładkim - 1 szt. - walcem ogumionym - 1 szt. - szczotkami czyszczącymi - 1 szt. - koparką kołową przedsiębierną - 1 szt. - zagęszczarką wibracyjną - 1 szt., - samochodem samowyładowczym z przykryciem - 2 szt., 9. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 10. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 11. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (robota drogowa o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie, np. referencji, protokołu odbioru końcowego robót. Dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.um.gov.pl. Opłata: 282 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kasa Urzędu Miasta Siedlce lub przelew na konto: PKO BP S.A. I O/Siedlce nr: 83 1020 4476 0000 8002 0022 1226. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2007, godzina 10:00, Urząd Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, sala nr 144.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i maszyn Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi na terenie sołectwa Jasionówka Kolonia oraz sołectwa Łozowo w gminie Dąbrowa Białostocka
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hańsk od km 2+900 do km 6+630
- Przebudowa dróg powiatowych 1847P i 2025P, z możliwością składania ofert częściowych
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.