Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Szczecin: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem do skanowania sieciowego
Numer ogłoszenia: 334119 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem do skanowania sieciowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych (trzy wielofunkcyjne urządzenia skanujące, drukujące i kopiujące i trzy drukarki kodów paskowych) wraz z oprogramowaniem do skanowania sieciowego i zarządzania zeskanowanymi dokumentami w sieci, charakteryzujących się następującymi parametrami technicznymi (podane parametry stanowią minimalne parametry sprzętu, dopuszczalne jest zaproponowanie rozwiązań, których parametry będą wyższe od podanych poniżej): Trzy (3) wielofunkcyjne urządzenie skanujące do systemu obiegu dokumentów ELO Professional 6.0 Wymagane minimalne parametry techniczne urządzenia wielofunkcyjnego: 1. Rozdzielczość skanowanie 600 dpi (TWAIN 1200 dpi) 2. Typ skanowania Czarno-białyKolorowy 3. Prędkość skanowania Czarno-biały: 50 stron A4 na minutęKolorowy: 29 stron A4 na minutę 4. Podajnik skanowanych dokumentów Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów o pojemności 50 arkuszy. 5. Skanowanie do e-mail SMTP, TCP/IP 6. Obsługa Kolorowy panel dotykowy 7. Pamięć 768MB 8. Dysk twardy 40GB HDD 9. Pojemność kaset 2 x 500 arkuszy 10. Druk dwustronny Dupleks + podajnik ręczny na 100 arkuszy 11. Obsługiwane języki opisu strony PCL5e, PCL6, RPCS 12. Prędkość drukowania / kopiowania 25 stron na minutę. 13. Rozdzielczość druku 600 x 600 dpi (2,400 x 600 dpi z wygładzaniem) 14. Czas rozgrzewania 15 sekund 15. Interfejsy USB 2.0, Ethernet 10 base-T/ 100 base-TX 16. Protokoły sieciowe TCP/IP, IPX/SPX, SMB, AppleTalk 17. Kody kreskowe Intelligent Barcode & OCR Printing (Moduł drukowania kodów kreskowych) 18. Inne Szafka pod urządzenie 19. Oprogramowanie Urządzenie wielofunkcyjne wyposażone w oprogramowanie wspomagające skanowanie dokumentów o funkcjonalności wyszczególnionej poniżej. Oprogramowanie wspomagające skanowanie dokumentów. Wymagane minimalne parametry techniczne oprogramowana: 1. Typ oprogramowanie Klient-serwer 2. Interfejs Interfejs wspomagający skanowanie dokumentów w formie oprogramowania klienta instalowanego na urządzeniu wielofunkcyjnym. Możliwość definiowania ikon wskazujących miejsce docelowe dla skanowanych dokumentów i sposób ich przetwarzania. Obsługa następujących formatów plików: .odt, .pdf, .csv 3. Indeksowanie Indeksowanie, opis, skanowanego dokumentu wprowadzanego do systemu elektronicznego obiegu informacji ELO. Możliwość opisania dokumentu za pomocą następujących pól: nazwa, rodzaj dokumentu (faktura, umowa), adres. Informacje te powinny być wprowadzane z pulpitu urządzenia skanującego. 4. Serwer Oprogramowanie zainstalowane na serwerze musi posiadać panel administracyjny pozwalający na konfiguracje oprogramowania. 5. Stemplowanie Oprogramowanie ma umożliwiać stemplowanie skanowanych dokumentów: imię i nazwisko pracownika skanującego dokument 6. Interfejs ELO Oprogramowanie musi posiadać interfejs umożliwiający bezpośrednią współpracę z systemem obiegu dokumentów ELO. Trzy (3) drukarki kodów Wymagane minimalne parametry techniczne drukarki kodów: 1. Proces drukowania Druk termiczny 2. Rozdzielczość druku 300 dpi 3. Szybkość druku 40 etykiet /minutę 4. Szerokość taśmy max 60 mm 5. Współpraca z oprogramowaniem Drukowanie kodów kreskowych z systemem ELO Professional 6.0 6. Interfejs ELO Dostarczenie wraz z drukarką interfejsu programistycznego umożliwiającego integrację drukarki kodów kreskowych z systemem ELO Professional 6.0. Dostarczenie gotowej aplikacji - skryptu umożliwiającego drukowanie kodów kreskowych w systemie ELO Professional 6.0. Instalacja, wdrożenie i wsparcie techniczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszelkie niezbędne elementy do uruchomienia zamawianego sprzętu i oprogramowania oraz dokonać instalacji, konfiguracji, integracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania z wdrażanym u Zamawiającego systemem obiegu dokumentów ELO. Wymagane jest: - wsparcie techniczne na miejscu oraz telefoniczne, przy konfiguracji i instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, - pomoc techniczna i warsztaty wdrożeniowe dla administratorów Zamawiającego z zakresu instalacji, konfiguracji, nadzoru, integracji i eksploatacji dostarczonego rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: - posiadania tytułu autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych (uwierzytelnioną kopię dokumentu dotyczącego autoryzacji należy dołączyć do oferty), - dysponowania minimum jednym pracownikiem legitymującym się certyfikatem poświadczającym umiejętność konfiguracji systemu elektronicznego obiegu informacji ELO Professional 6.0 (certyfikat należy dołączyć do oferty)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę powyższego warunku, wykonawca musi legitymować się wykonaniem co najmniej 1 (jednej) dostawy urządzeń komputerowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, przypadającej na czas od dnia 1 grudnia 2005 r. do dnia 30 listopada 2008 r, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającego, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie udzielonej gwarancji producenta na dostarczone urządzenia komputerowe (załącznik nr 3 do SIWZ). B. Dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami. 2. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (składają wykonawcy posiadający status podmiotów zbiorowych) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (1.12.2005-30.11.2008), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy urządzeń komputerowych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że dostawa została wykonana należycie (załącznik nr 4 do SIWZ); przedłożona do oferty rekomendacja dotyczyć musi wymienionej przez wykonawcę dostawy zrealizowanej we wskazanym przez Zamawiającego okresie i jeśli zostanie złożona do oferty w formie kopii, kopię tę poświadcza za zgodność z oryginałem wykonawca. 8. Dokument dotyczący posiadanej autoryzacji partnera handlowego i serwisowego oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych. 9. Certyfikatem poświadczający posiadanie przez pracownika wykonawcy umiejętności konfiguracji systemu elektronicznego obiegu informacji ELO Professional 6.0. 10. Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 71-470 Szczecin
ul. Arkońska 45
pokój 219.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 09:30, miejsce: 71-470 Szczecin ul. Arkońska 45 pokój 219.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.