eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem do skanowania sieciowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Szczecin: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem do skanowania sieciowego.
Numer ogłoszenia: 359519 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334119 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Arkońska 45, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem do skanowania sieciowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych (trzy wielofunkcyjne urządzenia skanujące, drukujące i kopiujące i trzy drukarki kodów paskowych) wraz z oprogramowaniem do skanowania sieciowego i zarządzania zeskanowanymi dokumentami w sieci, charakteryzujących się następującymi parametrami technicznymi (podane parametry stanowią minimalne parametry sprzętu, dopuszczalne jest zaproponowanie rozwiązań, których parametry będą wyższe od podanych poniżej): Trzy (3) wielofunkcyjne urządzenie skanujące do systemu obiegu dokumentów ELO Professional 6.0 Wymagane minimalne parametry techniczne urządzenia wielofunkcyjnego: 1. Rozdzielczość skanowanie 600 dpi (TWAIN 1200 dpi) 2. Typ skanowania Czarno-białyKolorowy 3. Prędkość skanowania Czarno-biały: 50 stron A4 na minutęKolorowy: 29 stron A4 na minutę 4. Podajnik skanowanych dokumentów Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów o pojemności 50 arkuszy. 5. Skanowanie do e-mail SMTP, TCP/IP 6. Obsługa Kolorowy panel dotykowy 7. Pamięć 768MB 8. Dysk twardy 40GB HDD 9. Pojemność kaset 2 x 500 arkuszy 10. Druk dwustronny Dupleks + podajnik ręczny na 100 arkuszy 11. Obsługiwane języki opisu strony PCL5e, PCL6, RPCS 12. Prędkość drukowania / kopiowania 25 stron na minutę. 13. Rozdzielczość druku 600 x 600 dpi (2,400 x 600 dpi z wygładzaniem) 14. Czas rozgrzewania 15 sekund 15. Interfejsy USB 2.0, Ethernet 10 base-T/ 100 base-TX 16. Protokoły sieciowe TCP/IP, IPX/SPX, SMB, AppleTalk 17. Kody kreskowe Intelligent Barcode & OCR Printing (Moduł drukowania kodów kreskowych) 18. Inne Szafka pod urządzenie 19. Oprogramowanie Urządzenie wielofunkcyjne wyposażone w oprogramowanie wspomagające skanowanie dokumentów o funkcjonalności wyszczególnionej poniżej. Oprogramowanie wspomagające skanowanie dokumentów Wymagane minimalne parametry techniczne oprogramowana: 1. Typ oprogramowanie Klient-serwer 2. Interfejs Interfejs wspomagający skanowanie dokumentów w formie oprogramowania klienta instalowanego na urządzeniu wielofunkcyjnym. Możliwość definiowania ikon wskazujących miejsce docelowe dla skanowanych dokumentów i sposób ich przetwarzania. Obsługa następujących formatów plików: .odt, .pdf, .csv 3. Indeksowanie Indeksowanie, opis, skanowanego dokumentu wprowadzanego do systemu elektronicznego obiegu informacji ELO. Możliwość opisania dokumentu za pomocą następujących pól: nazwa, rodzaj dokumentu (faktura, umowa), adres. Informacje te powinny być wprowadzane z pulpitu urządzenia skanującego. 4. Serwer Oprogramowanie zainstalowane na serwerze musi posiadać panel administracyjny pozwalający na konfiguracje oprogramowania. 5. Stemplowanie Oprogramowanie ma umożliwiać stemplowanie skanowanych dokumentów: imię i nazwisko pracownika skanującego dokument 6. Interfejs ELO Oprogramowanie musi posiadać interfejs umożliwiający bezpośrednią współpracę z systemem obiegu dokumentów ELO. Trzy (3) drukarki kodów Wymagane minimalne parametry techniczne drukarki kodów: 1. Proces drukowania Druk termiczny 2. Rozdzielczość druku 300 dpi 3. Szybkość druku 40 etykiet /minutę 4. Szerokość taśmy max 60 mm 5. Współpraca z oprogramowaniem Drukowanie kodów kreskowych z systemem ELO Professional 6.0 6. Interfejs ELO Dostarczenie wraz z drukarką interfejsu programistycznego umożliwiającego integrację drukarki kodów kreskowych z systemem ELO Professional 6.0. Dostarczenie gotowej aplikacji - skryptu umożliwiającego drukowanie kodów kreskowych w systemie ELO Professional 6.0. Instalacja, wdrożenie i wsparcie techniczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszelkie niezbędne elementy do uruchomienia zamawianego sprzętu i oprogramowania oraz dokonać instalacji, konfiguracji, integracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania z wdrażanym u Zamawiającego systemem obiegu dokumentów ELO. Wymagane jest: - wsparcie techniczne na miejscu oraz telefoniczne, przy konfiguracji i instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, - pomoc techniczna i warsztaty wdrożeniowe dla administratorów Zamawiającego z zakresu instalacji, konfiguracji, nadzoru, integracji i eksploatacji dostarczonego rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: - posiadania tytułu autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych (uwierzytelnioną kopię dokumentu dotyczącego autoryzacji należy dołączyć do oferty), - dysponowania minimum jednym pracownikiem legitymującym się certyfikatem poświadczającym umiejętność konfiguracji systemu elektronicznego obiegu informacji ELO Professional 6.0 (certyfikat należy dołączyć do oferty)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53375.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU IDEE Mariusz Pęski Spółka Jawna, ul. Wrocławska 35, 71-034 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53375.00
  • Oferta z najniższą ceną: 53375.00 oferta z najwyższą ceną: 53375.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.