Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa produktów żywieniowych dla niemowląt, smoczków i nabiału Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, do kontaktów: Małgorzata Słotwińska, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, fax 052 3655752, e-mail: przetargi@biziel.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.biziel.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.biziel.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów żywieniowych dla niemowląt, smoczków i nabiału. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakłaad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im dr J.Biziela w Bydgoszczy przy ul. Ujejskiego 75. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa produktów żywieniowych dla niemowląt, smoczków i nabiału: Grupa 1 - mleko dla niemowląt. Grupa 2 - mleko dla niemowląt. Grupa 3 - mleko dla niemowląt. Grupa 4 - smoczki. Grupa 5 - nabiał. Grupa 6 - nabiał. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko Oryginalny kod CPV: 25.12.23.40 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.10.00 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wartość Zamawiający ustalił, łącznie dla wszystkich grup na kwotę 8 111 zł. Dopuszcza się częściowe wniesienie wadium na poszczególne grupy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia· Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn. , że Wykonawca musi: -posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia· W przetargu skutecznie mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen przez okres trwania umowy. Wykonawca zaoferuje czas wykonania bieżącego zamówienia nie dłuższy niż 48 godzin. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią inne wymagania Zamawiającego. Załączą do oferty wymagane dokumenty i oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III pkt. 1 i 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz informacji zwartych w formularzu oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem;aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. 87 poz. 605); Wymagane oświadczenia: oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę bądź producentów przedmiotu zamówienia nie będącego produktem wykonawcy wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów: podstawa prawna: ustawa z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(t.j. Dz.U.z 2006r.nr171, poz.1225). Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP ( certyfikat HACCP) - załączyć do oferty oświadczenie. Oświadczenie, że Wykonawca jest pod nadzorem Rejonowej Stacji Epidemiologicznej - załączyć do oferty· Oświadczenie, że Wykonawca jest pod nadzorem weterynaryjnym - dotyczy zakładów mleczarskich -załączyć do oferty. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia odpowiada międzynarodowym wymaganiom WHO i EC - dotyczy grup -1;2;3 -załączyć do oferty. oraz inne określone w SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego www. biziel. ploraz można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lok.39 za okazaniem dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej( plus koszty przesyłki)- gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiajacego przy ul.Ujejskiego 75 - sala narad - niski parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: Małgorzata Słotwińska tel. (052) 36-55-521, lok. 39, w godz. 8.00-15.00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. Maria Szuda (052) 36-55-483 w godz. 8.00-15.00 - Kuchnia Ogólna 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Mleko dla niemowląt. 1) Krótki opis: Mleko dla niemowląt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Mleko dla niemowląt. 1) Krótki opis: Mleko dla niemowląt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Mleko dla niemowląt. 1) Krótki opis: Mleko dla niemowląt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Smoczki. 1) Krótki opis: Smoczki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.40. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Nabiał. 1) Krótki opis: Nabiał. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 25 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Nabiał. 1) Krótki opis: Nabiał. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 15 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.