Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-20
Włodawa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce - Osadzie
Numer ogłoszenia: 334612 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie , Korolówka Osada, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 82 5717220, faks 82 5717220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-korolowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce - Osadzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce - Osadzie. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. 1) Część I zamówienia - przetrząsaczo -zgrabiarka karuzelowa prasa belująca widły do bel współpracujące z ładowaczem czołowym TL120 Szczegółowa specyfikacja części I zamówienia zawarta jest w Załączniku nr 5 do SIWZ 2) Część II zamówienia - czyszczalnia zbożowa z przenośnikiem ślimakowym Szczegółowa specyfikacja części II zamówienia zawarta jest w Załączniku nr 5a do SIWZ. 3) Część III zamówienia - owijarka bel Szczegółowa specyfikacja części III zamówienia zawarta jest w Załączniku nr 5b do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.32.00.00-4, 16.33.00.00-7, 16.00.00.00-5, 16.61.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Pomoce dydaktyczne winny posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty bądź homologacje wystawione przez właściwe organy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr-korolowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO w Korolówce - Osadzie, 22-200 WŁODAWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie / pokój Nr 2 /.22-200 WŁODAWA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - przetrząsaczo - zgrabiarka karuzelowa (maszyny do przygotowywania siana); prasa belująca (prasy do belowania słomy lub paszy) oraz widły do bel współpracujące z ładowaczem czołowym TL 120 (maszyny rolnicze).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa specyfikacja części I zamówienia zawarta jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.32.00.00-4, 16.33.00.00-7, 16.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - czyszczalnia zbożowa z przenośnikiem ślimakowym (maszyny do czyszczenia, sortowania, lub klasyfikowania nasion, ziarna lub warzyw suszonych)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa specyfikacja części II zamówienia zawarta jest w Załączniku nr 5a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia - owijarka bel (maszyny rolnicze);.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa specyfikacja części III zamówienia zawarta jest w Załączniku nr 5b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego we Włodawie
- Etap 2 remontu i termomodernizacji budynku biurowego, położonego we Włodawie przy ul. Granicznej 8A, identyfikator dz. 061901_1.0001.322/5
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
- "Opracowanie planu ogólnego miasta Włodawa"
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- 104/2025 Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowej przyczepy asenizacyjnej
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.