Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja kuchni wraz z zapleczem w budynku DPS "NA PRZEDWIOŚNIU".
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej"Na Przedwiośniu", do kontaktów: Katarzyna Piłatowicz, pokój nr 1 - księgowość, ul. Przedwiośnie 1, 04-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 815 20 59, 815 20 50, fax 022 815 21 04, e-mail: naprzedwiosniu@neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kuchni wraz z zapleczem w budynku DPS "NA PRZEDWIOŚNIU". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w budynku DPS "NA PRZEDWIOŚNIU" oraz dostawa fabrycznie nowego wyposażenia technologicznego kuchni DPS, rok produkcji 2005 oraz ich montaż, ustawienie, uruchomienie urządzeń i przeszkolenie wszystkich pracowników kuchni w zakresie obsługi urządzeń. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dom Pomocy Społecznej "NA PRZEDWIOŚNIU". 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zazmówienia przekracza 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
III.1) Wymagane wadium: 7 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 1 zamówienie związane z wykonaniem kompleksowego remontu pomieszczeń kuchennych (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie) o wartości wynoszącej co najmniej 200 000,00 zł oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej branży niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia.; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 5) przyjmą warunki określone w projekcie umowy, 6) udzielą na przedmiot zamówienia tj. na wykonane roboty i wbudowane materiały gwarancji wynoszącej nie mniej niż 12 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy od daty podpisania protokółu ostatecznego odbioru robót. 7) Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z zasadami Ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, stwierdzające, że co najmniej 1 osoba z wykonujących zamówienie, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej branży niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - związane z wykonaniem kompleksowego remontu pomieszczeń kuchennych (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie) o wartości wynoszącej co najmniej 200 000,00 zł każda z wykonanych robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania wniosku przez spółkę cywilną do wniosku należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie wniosku wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt III.2. ppkt. 1 oraz dokumenty wymienione w pkt III.2 ppkt 2, 3, 4, 5. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez konsorcjum warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń określonych powyżej, w następujący sposób: Liczba wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat o rodzaju określonym w warunkach przetargu - za każdą wykonaną robotę 1 pkt. Do złożenia oferty zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy uzyskają największą liczbę punktów, jednak w ilości nie większej niż 5 Wykonawców. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, których dotyczy ta okoliczność. W przypadku, gdy zaproszonych Wykonawców będzie więcej niż 5, decyduje kolejność składania wniosków. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w stosownym oświadczeniu dołączonym do wniosku części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć osobie trzeciej (Podwykonawcy). Zamawiający określa, iż część zamówienia dotycząca robót ogólnobudowlanych nie może być powierzona Podwykonawcom. Forma złożenia dokumentów: 1. Dokumenty, wymienione w ogłoszeniu należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) przez Wykonawcę składającego wniosek (§ 5 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 91, poz. 817).) 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób (§ 5 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy). Upoważnienie do podpisywania wniosku należy dołączyć do wniosku w formie oryginału, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub załączonych dokumentów. W przypadku przedłożenia upoważnienia musi być ono w formie oryginału podpisanego przez osoby upoważniające, w przypadku kopii musi ona być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu. Wniosek składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Wykonawca sporządza oryginał i jeden egzemplarz kopii dokumentów tworzących wniosek wraz z dołączonymi do niego dokumentami . Wniosek musi być napisany w języku polskim pismem maszynowym lub pismem technicznym drukowanym niezmywalnym atramentem. Wniosek wraz z dołączonymi do niego dokumentami musi być podpisany na każdej zapisanej stronie przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczątkami imiennymi. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony wniosku (włącznie z załącznikami) były ponumerowane, a następnie zszyte lub oprawione w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki. Wniosek powinien być opakowany i oznakowany w następujący sposób: Wniosek należy składać w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający bezśladowe otworzenie (np. podpisanie na wszystkich połączeniach). Koperta winna być opatrzona napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych zadania inwestycyjnego "Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w budynku DPS "Na Przedwiośniu". Nie otwierać przed dniem 18.07.2005 r." oraz nazwą i siedzibą Wykonawcy. W przypadku złożenia wniosku po upływie terminu Zamawiający odeśle wniosek bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wnoszenie protestów. Zaleca się, aby Wykonawcy składali wnioski wraz z wymaganymi dokumentami na wzorach opracowanych przez Zamawiającego. W/w wzory zostaną udostępnione Wykonawcy na jego wniosek. Powyższe wzory wniosku zostaną przekazane w formie pisemnej osobiście lub w formie elektronicznej. Zamawiający informuje, iż do oceny spełniania warunków przez Wykonawców stosować będzie odpowiednio przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, dotyczące odrzucenia oferty oraz dotyczące żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonych wniosków. O wykluczeniu Wykonawcy lub odrzuceniu wniosku Zamawiający poinformuje Wykonawców przed wysłaniem zaproszeń do udziału w przetargu ograniczonym do Wykonawców spełniających warunki.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 60% 2. Parametry techniczne oferowanych urządzeń - 20% 3. Okres gwarancji - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - 110,00 zł za zaliczeniem pocztowym lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: , siedziba Zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 29.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Remont elewacji budynków szkolnych oraz dachu sali tanecznej w Jankowie Przygodzkim
- Wykonanie placu zabaw w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Białogardzie
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.