eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont konserwatorski wnętrz budynku przy ul. Młyńskiej 1a - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2010.113.759 ze zm.) - zamówienie z wolnej ręki.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Poznań: Remont konserwatorski wnętrz budynku przy ul. Młyńskiej 1a - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2010.113.759 ze zm.) - zamówienie z wolnej ręki.
Numer ogłoszenia: 334869 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 647 34 44, faks 0-61 647 34 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski wnętrz budynku przy ul. Młyńskiej 1a - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2010.113.759 ze zm.) - zamówienie z wolnej ręki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest przeprowadzenie remontu konserwatorskiego ciągów komunikacyjnych parteru, I i II piętra, klatki schodowej oraz sali rozpraw nr 232 znajdujących się w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a, zgodnie z: a) Programem konserwatorskim - klatka schodowa, korytarze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy, b) Programem konserwatorskim - sala rozpraw nr 232, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej umowy, c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - klatka schodowa, korytarze, stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej umowy, d) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - sala rozpraw nr 232, stanowiącą załącznik nr 5 do niniejszej umowy, e) Kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownie Konserwacji Zabytków Sp. z o.o., ul. Folwarczna 1, 62-081 Przeźmierowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169209,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185977,79

  • Oferta z najniższą ceną: 185977,79 / Oferta z najwyższą ceną: 185977,79

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb udzielonego zamówienia jest zgodny z przepisami ponieważ udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp zostało przewidziane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu nr 118213-2011 z dnia 18.04.2011, zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (24.05.2011) i dotyczy tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe. Zamówienie zostało udzielone temu samemu Wykonawcy co zamówienie podstawowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.