eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi doradcze o charakterze ekonomiczno-finansowym

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-07-11

POZYCJA 33486

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi doradcze o charakterze ekonomiczno-finansowym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Jan Styliński, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3758813; 4558621, fax 022 3758803; 4558621, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Tak. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi doradcze o charakterze ekonomiczno-finansowym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Udział Wykonawcy w pracach GDDKiA w związku z realizacją Programu budowy dróg i autostrad, w szczególności w zakresie procesu wybierania spółek budujących i eksploatujących lub tylko eksploatujących drogi, zawierania i realizowania umów o budowę i eksploatację albo tylko eksploatację płatnych dróg ekspresowych i autostrad oraz innej, niepłatnej infrastruktury drogowej, realizowanej w systemie koncesyjnym/partnerstwa publiczno-prywatnego.1.1. Udział w spotkaniach z przedstawicielami GDDKiA w celu określenia zakresu danej inwestycji w szczególności przez określenie:1.2. Określenie celów GDDKiA, warunków ograniczających oraz harmonogramu;1.2.1. wymagań, oczekiwań i celów stawianych przez GDDKiA podmiotom prywatnym, zainteresowanym realizowaniem infrastruktury w systemie koncesyjnym/partnerstwa publiczno-prywatnego; oraz 1.2.2. najlepszej procedury osiągnięcia tych wymagań, oczekiwań i celów.1.3. Identyfikacja stron procesu opracowania i wdrożenia koncesji/partnerstwa publiczno-prywatnego oraz ich funkcji w tym procesie;1.4. Opracowanie informacji o zakresie i formach finansowania projektu drogowego, w tym studium wykonalności, analizy Public Sector Comparator, analizy Value for Money. 2. Opracowanie informacji o warunkach przetargu, w tym m.in. specyfikacji warunków kwalifikacji wstępnej, informacji o warunkach przetargu.3. Opracowanie zasadniczych warunków umowy koncesyjnej/ppp w zakresie finansowym.4. Udział w dokonaniu oceny ofert w aspekcie finansowym:4.1. Analiza ofert powinna składać się z następujących podstawowych elementów:4.1.1. Analiza struktury komercyjnej.;4.1.2. Analiza warunków finansowych;4.1.3. Analiza ruchu i przychodów.5. Przygotowanie raportu podsumowującego przetarg wraz z rekomendacjami dla Zamawiającego:5.1. Raport ten będzie zawierał w szczególności:5.1.1. Wstęp;5.1.2. Podsumowanie wniosków;5.1.3. Analizę porównawczą ofert;5.1.4. Sugerowane następne kroki - Identyfikacja jednego preferowanego oferenta, lub też kontynuacja konkurencyjnych negocjacji z dwoma (lub więcej) oferentami; oraz5.1.5. Wymagane załączniki, w tym zalecenia odnośnie założeń standaryzujących dotyczących wszystkim dalszych dokumentów składanych przez oferentów.6. Uczestniczenie w spotkaniach z oferentami.7. Współudział w przygotowaniu stanowiska negocjacyjnego Zamawiającego.8. Wsparcie Zamawiającego w negocjacjach z wybranym oferentem, w tym negocjacje umowy oraz innych dokumentów, związanych z projektem, o charakterze ekonomiczno-finansowym.9. Przegląd i ocena struktury finansowania i ryzyk, w tym ocena planu finansowania i jego założeń, badania wiarygodności typu due diligence oferty finansowej wybranego oferenta (jeżeli będzie wymagane), w tym wykonaniu ilościowej oceny potencjalnych ryzyk i korzyści dla Rządu. 10. Przegląd i ocena projektów umów koncesyjnych/ppp w aspekcie finansowym. 11. Przygotowanie raportu podsumowującego. 12. Udział w negocjacjach z kredytodawcami lub sponsorami inwestycji, prowadzących do osiągnięcia zamknięcia finansowego,. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostradul. Żelazna 59, Warszawa,obszar Unii Europejskiej, w szczególności Luksemburg, Bruksela lub Londyn. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.00.00.00 - Usługi pomocnicze pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 76.15.10.00 - 76.15.10.00 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia nie przekroczy 5000000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia.2. Wykonawca musi dysponować, odpowiednimi pod względem kwalifikacji, osobami do wykonania zamówienia.3. Wykonawca, w zakresie głównego przedmiotu wykonywanej działalności musi posiadać profesjonalne ubezpieczenie OC.4. Wykonawca musi być niezależny od rzeczywistych lub potencjalnych podmiotów finansujących projekty drogowe, przy realizacji których wykonawca może być zobowiązany do świadczenia doradztwa na rzecz w/w podmiotów, w szczególności wykonawcą nie mogą być banki ani podmioty z nimi powiązane.5. Wśród osób skierowanych do wykonania zamówienia musi być przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.6. Wykonawca musi złożyć wadium w wysokości 50.000 PLN, zgodnie z pkt. 1) Sekcji Ogłoszenia.7. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.8. Wykonawca musi wykazać, że w ostatnim okresie rozliczeniowym osiągnął przychód z działalności podstawowej nie niższy niż 25.000.000, 00 PLN. 9. Wykonawca musi wykazać, iż wykonywał zamówienia o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 3 lat.10. Minimalne doświadczenie Wykonawcy:10.1. Doświadczenie w zakresie świadczenia usług doradczych, ekonomiczno-finansowych przy dużych projektach infrastrukturalnych (o wartości całkowitej powyżej 50 mln EUR) w ciągu ostatnich 3 lat w Polsce i w innych krajach, przy czym:10.1.1. co najmniej jeden projekt musi być zrealizowany w Polsce; i 10.1.2. co najmniej jeden projekt musi być projektem drogowym (zrealizowanym w Polsce lub w innych krajach).11. Wykonawca musi wskazać, spośród osób skierowanych do wykonania zamówienia, Kluczowego Eksperta I, Kluczowego Eksperta II oraz Kluczowego Eksperta III, spełniających odpowiednio wymogi określone poniżej:11.1. Kluczowy Ekspert I: Lider Projektu11.1.1. Wykształcenie oraz wymagania:11.1.1.1. Wykształcenie wyższe11.1.1.2. Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego11.1.2. Doświadczenie zawodowe:11.1.2.1. Przynajmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie analiz ekonomicznych i finansowych, w tym 5 lat w Polsce.11.1.2.2. Przynajmniej 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu finansowania dla projektów dotyczących infrastruktury transportowej w tym projektów koncesyjnych/ partnerstwa publiczno-prywatnego .11.1.2.3. Przynajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego przy montażu finansowania inwestycji z wykorzystaniem środków finansowych udostępnionych przez Międzynarodowe Instytucje Finansujące oraz Europejski Bank Inwestycyjny.11.2. Kluczowy Ekspert II. ds. analiz.11.2.1. Wykształcenie oraz wymagania:11.2.1.1. Wykształcenie wyższe.11.2.1.2. Biegła znajomość języka angielskiego.11.2.2. Doświadczenie zawodowe:11.2.2.1. Przynajmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w zakresie analiz ekonomicznych i finansowych.11.2.2.2. Przynajmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pozyskiwaniu finansowania dla projektów dotyczących infrastruktury transportowej.11.2.2.3. Przynajmniej 3 lata doświadczenia w Polsce w przygotowaniu lub realizacji projektów dotyczących infrastruktury transportowej z uwzględnieniem projektów realizowanych w systemie ppp. 11.3. Kluczowy Ekspert III. ds. zarządzania projektami.11.3.1. Wykształcenie oraz wymagania:11.3.1.1. Wykształcenie wyższe.11.3.1.2. Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego.11.3.2. Doświadczenie zawodowe:11.3.2.1. Przynajmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu projektami w sektorze infrastruktury transportowej.11.3.2.2. Przynajmniej 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu finansowania dla projektów dotyczących infrastruktury transportowej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymogami określonymi w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. Aktualne informacje co do Wykonawcy z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2., 4. i 5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty (tłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski), wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.-5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.8. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj wypełniony formularz Potencjał kadrowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, CV wskazanych w formularzu osób (Kluczowych Ekspertów i Ekspertów Krótkoterminowych) zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.9.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu Doświadczenie Wykonawcy zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia, potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt 2.1) 10. Sekcji III niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w informacji zostały wykonane należycie.10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie głównego przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej.11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni okres rozliczeniowy (Wykonawcy niezobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego przedkładają inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności).12. Do oferty składanej przez Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcja, spółki cywilne) należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców, ewentualnie umowę o współdziałaniu (umowę konsorcjum, umowę spółki cywilnej), z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik musi być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.13. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów, dołączonych do oferty. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymogami określonymi w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymogami określonymi w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Wobec uniewaznienia przetargu nieograniczanego na wybór dla GDDKiA doradcy finansowego, zastosowanie procedury przyspieszonej uzasadnione jest konieczności dotrzymania terminów realizacji poszczeggólnych projektów realizowanychw systemie partnerstwa publiczno-prywatnego. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 7 - 6389 z dnia 11.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-BIF-1-PZ-412/625/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 01.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.07.2005, godzina 12:00, Warszawa ul. Żelazna 59.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.