Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Gubin: Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Numer ogłoszenia: 334872 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie , ul. Kresowa 48, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 0-68 4558177, faks 0-68 3593125.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę m.in.: 1. Biurek dla nauczycieli - 18 szt. 2. Foteli obrotowych tapicerowanych - 22 szt., 3. Stolików komputerowych 2-osobowych - 24 szt. 4. Stolików szkolnych 2-osobowych z regulacją wysokości 2 - 4 - 96 szt. 5. Stolików szkolnych 2-osobowych z regulacją wysokości 4 - 6 - 24 szt. 6. Stołów szkolnych 2-osobowych nr 4 - 21 szt., 7. Stołów szkolnych 2-osobowych nr 5 - 56 szt., 8. Stołów szkolnych 2-osobowych nr 6 - 21 szt., 9. Krzeseł uczniowskich z regulacją wysokości 4 - 6 - 48 szt., 10. Krzeseł uczniowskich z regulacją wysokości 2 - 4 - 192 szt., 11. Krzeseł uczniowskich nr 4 - 42 szt., 12. Krzeseł uczniowskich nr 5 - 112 szt., 13. Krzeseł uczniowskich nr 6 - 42 szt., 14. Krzeseł dla sześciolatków - 30 szt. Kolor płyt meblowych - buk, kolor stelaża jednakowy dla całego zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1) wykonali w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 2 zadania z zakresu dostawy mebli szkolnych za kwotę min. 40.000, 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 35.000 zł, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, 3. wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) dostaw podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez dostawę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: min. 2 zadania, z zakresu dostawy mebli szkolnych za kwotę min. 40.000 zł 4. dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. 5. formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, 6. oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, 7. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, 8. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 35.000 zł. 9. polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. lista obiektów (wraz z danymi kontaktowymi), w których zamontowane są oferowane meble (min. 6 rodzajów z 14 zamawianych mebli), 11. zdjęcia oferowanych mebli, 12. certyfikaty i atesty oferowanych mebli, 13. akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy zawartego w Części II niniejszej SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW, 14. w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 15. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 16. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 17. wypełniony Formularz cenowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość wykonania (ocena techniczna) - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl lub www.sp3gubin.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gubinie, ul. Kresowa 48, Sekretariat Szkoły.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gubinie, ul. Kresowa 48, Sekretariat Szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- "Fara Gubińska jako Centrum Kultury i Komunikacji w Gubinie - Odtworzenie attyki tarasu wieży - etap I"
- "Budowa infrastruktury technicznej kwartału Miodowa w Gubinie - ul. Krajobrazowa i ul. Wrzosowa"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu i zabawek do szkoły podstawowej wraz z przedszkolem w miejscowości Sieniawa Gmina Rymanów
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.