Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-11-02
Og³oszenie nr 334903 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.
Jas³o: dostawa: Aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, krajowy numer identyfikacyjny
37044448600000, ul.
ul. Lwowska
22,
38200
Jas³o, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
134 437 500, e-mail
, faks
134 468 322.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.szpital.jaslo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.szpital.jaslo.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), za po¶rednictwem pos³añca,
Adres:
Szpital pecjalistyczny w Ja¶le, ul. Lwowska 22, 38-200 Jas³o - Sekretariat pokój nr 15
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa: Aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le
Numer referencyjny: PN/31/2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem umowy jest dostawa aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le oraz przeszkolenie personelu Szpitala zgodnie z Drukiem nr 4 - formularz ofertowy oraz Drukiem nr 5 - opis przedmiotu zamówienia o warto¶ci zamówienia nie przekraczaj±cej kwoty okre¶lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia: 1. oferowany wyrób medyczny musi posiadaæ atesty, certyfikaty i byæ zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagaj±cymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2. oferowany wyrób medyczny musi byæ wprowadzony do obrotu i u¿ywania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 oraz z 2011 r. Nr 102, poz. 586), 3. oferowany wyrób medyczny musi odpowiadaæ normom lub specyfikacjom technicznym obowi±zuj±cym dla tego wyrobu; 4. aparat musi spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizuj±cego dla wszystkich rodzajów ekspozycji (Dz. U. z 2013r. poz. 1015 i 1023 oraz z 2015r. poz. 2040). Zamawiaj±cy wymaga dostawy aparatu fabrycznie nowego, nierekondycjonowanego, nieu¿ywanego, kompletnego, który po zainstalowaniu bêdzie gotowy do pracy bez ¿adnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materia³ami eksploatacyjnymi), wyprodukowanego nie wcze¶niej ni¿ 01-01-2016r. Zamawiaj±cy ubezpieczy przedmiot postêpowania w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk. Obowi±zki Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu RTG z ramieniem C: 1. dostarczenie sprzêtu na w³asny koszt do siedziby Zamawiaj±cego, 2. przeprowadzenie szkolenia personelu w terminie z nim ustalonym w zakresie obs³ugi i konserwacji, potwierdzone protoko³em, z wydaniem indywidualnych za¶wiadczeñ dla pracowników o odbytych szkoleniach, 3. instalacja sprzêtu, pod³±czenie do mediów zasilaj±cych i uruchomienie na swój koszt, 4. uczestnictwo w odbiorze technicznym i przekazanie sprzêtu w u¿ytkowanie protoko³em zdawczo - odbiorczym podpisanym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, 5. za³o¿enie paszportu technicznego i wype³nienie go zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych, 6. wpisy do paszportu technicznego przegl±dów w okresie gwarancyjnym, 7. zapewnienie serwisu pogwarancyjnego, (na podstawie odrêbnej umowy), 8. udzielenie min. 24 miesiêcznego okresu gwarancji i rêkojmi, 9. podjêcie dzia³añ serwisowych do 48 godz. w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) oraz usuniêcie awarii w terminie max. 7 dni od momentu zg³oszenia awarii. 10. zapewnienie (bez ponoszenia dodatkowych kosztów) obowi±zkowych przegl±dów w okresie gwarancyjnym wymaganych dla dobrej pracy aparatu (min. 1 na rok), oraz 1 przegl±d w ostatnim miesi±cu przed up³ywem gwarancji, po wcze¶niejszym ustaleniu terminu z u¿ytkownikiem, 11. Wykonawca zobowi±zuje siê do gwarancyjnej wymiany uszkodzonego elementu towaru, na wolny od wad w przypadku maksymalnie trzech napraw tego samego elementu towaru. 12. zapewnienie i dostêpno¶ci czê¶ci zamiennych przez okres 10 lat od daty sprzeda¿y. 13. Wykonawca dostarczy zamawiaj±cemu celem z³o¿enia wniosku do Sanepidu (przez Zamawiaj±cego): a) projekt os³on sta³ych (Zamawiaj±cy posiada obliczenia os³on sta³ych dla u¿ywanego dotychczas aparatu), b) testy odbiorcze / akceptacyjne zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizuj±cego dla wszystkich rodzajów ekspozycji (Dz. U. z 2013r. poz. 1015 i 1023 oraz z 2015r. poz. 2040). (Zamawiaj±cy wykona testy specjalistyczne).
II.5) G³ówny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 23/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
2a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3.4.1 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4 pkt.2a SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 3.4.2 Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa 3.4 pkt.2a SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby - wystawione z odpowiedni± dat± wymagan± dla tych dokumentów.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) Deklaracja zgodno¶ci i certyfikat CE zgodne z aktualnie obowi±zuj±cym prawem (w tym dyrektywy UE). b) potwierdzenie z³o¿enia zg³oszenia lub powiadomienia do URPLWMiPB, c) Opisy (katalogi handlowe lub ulotki lub specyfikacje produktu lub ¶wiadectwa kontroli produktu lub opisów technicznych itp.) - potwierdzaj±cych jednoznacznie zgodno¶æ oferowanych urz±dzeñ z opisem przedmiotu zamówienia okre¶lonych - celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzaj±ca wszystkie parametry).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)3.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów winni spe³niaæ ci cz³onkowie konsorcjum, którzy bêd± faktycznie realizowaæ czê¶æ zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnieñ ustawowych. Warunki (je¶li dotycz± w danym postêpowaniu) dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczno¶æ ich spe³niania odnosi siê do konsorcjum jako ca³o¶ci, nie do jego poszczególnych cz³onków. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z liderem (pe³nomocnik, partner wiod±cy). Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno wynikaæ jakich Wykonawców dotyczy, wskazywaæ ustanowionego Wykonawcê - pe³nomocnika oraz czy ustanowiony pe³nomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postêpowaniu czy równie¿ do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa powinien byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacj±. 3.6 O¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporz±dzeniu, inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w ust.3.6, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej. 1. W przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej do oferty nale¿y za³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo (w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie). 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie). 3. Wype³niony formularz ofertowy - Druk nr 4. 4. Opis przedmiotu zamówienia- Druk nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
parametry technczne | 30 |
okres gwarancji i rêkojmi | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w szczególno¶ci w zakresie: a) przedmiotu dostawy w szczególno¶ci w zwi±zku z zaprzestaniem produkcji pod warunkiem zaoferowania Zamawiaj±cemu produktu o parametrach wy¿szych ni¿ parametry przedmiotu oferty. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± ceny jednostkowej, warto¶ci umowy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego, b) dostawy przedmiotu umowy po cenach ni¿szych ni¿ ustalone w umowie z zastrze¿eniem warunków dotycz±cych ich jako¶ci okre¶lonych w SIWZ i umowie, c) udokumentowanej zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego t± stawkê. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla Stron wi±¿±ca bêdzie stawka VAT obowi±zuj±ca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytu³u jest akceptowana przez Strony bez konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ, d) mo¿liwo¶ci wcze¶niejszej sp³aty rat, a tak¿e w wy¿szych wysoko¶ciach. e) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 10/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzes³a transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jas³a w ramach MOF Jas³o - wykonanie dokumentacji projektowej
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Ja¶le w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Urzêdu Miasta w Ja¶le
- Dostawa mebli i wyposa¿enia w sprzêt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw p³ynnych do samochodów i sprzêtu s³u¿bowego Powiatowego Zarz±du Dróg w Ja¶le".
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± aparatu RTG typu ramiê C dla ZOZ w Che³mnie
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz monta¿em aparatu pantomograficznego z funkcj± CBCT z przystawk± cefalometryczn± dla UC¦UM w Katowicach sp. z o.o.
- dostawa sprzêtu j. u¿ytku; materia³ów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
wiêcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.