eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasłodostawa aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365667 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Jasło: dostawa aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334903-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 337416-2016, 340071-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, krajowy numer identyfikacyjny 37044448600000, ul. ul. Lwowska  22, 38200   Jasło, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 437 500, faks 134 468 322, e-mail szpital@szpital.jaslo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/31/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest dostawa aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle oraz przeszkolenie personelu Szpitala zgodnie z Drukiem nr 4 - formularz ofertowy oraz Drukiem nr 5 - opis przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. oferowany wyrób medyczny musi posiadać atesty, certyfikaty i być zarejestrowany zgodnie z przepisami prawa wymagającymi posiadania atestów, certyfikatów oraz rejestracji, 2. oferowany wyrób medyczny musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 oraz z 2011 r. Nr 102, poz. 586), 3. oferowany wyrób medyczny musi odpowiadać normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu; 4. aparat musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji (Dz. U. z 2013r. poz. 1015 i 1023 oraz z 2015r. poz. 2040). Zamawiający wymaga dostawy aparatu fabrycznie nowego, nierekondycjonowanego, nieużywanego, kompletnego, który po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi), wyprodukowanego nie wcześniej niż 01-01-2016r. Zamawiający ubezpieczy przedmiot postępowania w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk. Obowiązki Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu RTG z ramieniem C: 1. dostarczenie sprzętu na własny koszt do siedziby Zamawiającego, 2. przeprowadzenie szkolenia personelu w terminie z nim ustalonym w zakresie obsługi i konserwacji, potwierdzone protokołem, z wydaniem indywidualnych zaświadczeń dla pracowników o odbytych szkoleniach, 3. instalacja sprzętu, podłączenie do mediów zasilających i uruchomienie na swój koszt, 4. uczestnictwo w odbiorze technicznym i przekazanie sprzętu w użytkowanie protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, 5. założenie paszportu technicznego i wypełnienie go zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych, 6. wpisy do paszportu technicznego przeglądów w okresie gwarancyjnym, 7. zapewnienie serwisu pogwarancyjnego, (na podstawie odrębnej umowy), 8. udzielenie min. 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, 9. podjęcie działań serwisowych do 48 godz. w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) oraz usunięcie awarii w terminie max. 7 dni od momentu zgłoszenia awarii. 10. zapewnienie (bez ponoszenia dodatkowych kosztów) obowiązkowych przeglądów w okresie gwarancyjnym wymaganych dla dobrej pracy aparatu (min. 1 na rok), oraz 1 przegląd w ostatnim miesiącu przed upływem gwarancji, po wcześniejszym ustaleniu terminu z użytkownikiem, 11. Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany uszkodzonego elementu towaru, na wolny od wad w przypadku maksymalnie trzech napraw tego samego elementu towaru. 12. zapewnienie i dostępności części zamiennych przez okres 10 lat od daty sprzedaży. 13. Wykonawca dostarczy zamawiającemu celem złożenia wniosku do Sanepidu (przez Zamawiającego): a) projekt osłon stałych (Zamawiający posiada obliczenia osłon stałych dla używanego dotychczas aparatu), b) testy odbiorcze / akceptacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji (Dz. U. z 2013r. poz. 1015 i 1023 oraz z 2015r. poz. 2040). (Zamawiający wykona testy specjalistyczne).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33111000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT365740
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TIMKO Sp. z o.o.,  ,  ul. Syrokomli 30,  01-013,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389496
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389496
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389496
Waluta: P


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.