eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokSukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej PB95 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i 13 Placówek Terenowych KRUS z terenu województwa podlaskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Białystok: Sukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej PB95 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i 13 Placówek Terenowych KRUS z terenu województwa podlaskiego
Numer ogłoszenia: 335004 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku , ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7497300, faks 85 7497310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej PB95 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i 13 Placówek Terenowych KRUS z terenu województwa podlaskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej Pb95 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie, Bielsku Podlaskim, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Kolnie, Łomży, Mońkach, Siemiatyczach, Sokółce, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem, Zambrowie. 2. Szacunkowa łączna ilość benzyny dostarczonej w okresie realizacji zamówienia wyniesie 54.000,00 litrów. Jest to wielkość przyjęta w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w podanych wielkościach. Dostawa będzie realizowana w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje, że dostawy benzyny nie będą niższe niż 60 % ww. wielkości. 3. Dostawy będą polegały na tankowaniu benzyny do 17 samochodów na stacjach paliw. 4. Rozliczenia będą dokonywane bezgotówkowo, z użyciem kart tankowania (flotowych) wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Karty tankowania muszą być zabezpieczone kodem PIN. 5. Za wydanie pierwszych kart dla każdego pojazdu służbowego Zamawiającego Wykonawca nie pobierze opłaty. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów, wymiany floty samochodowej albo utraty lub zniszczenia karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych w terminie 10 dni od dnia zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego. Opłata za wydanie takich kart będzie naliczana wg stawek taryfikatora obowiązującego u Wykonawcy w dniu ich wydania, jednak cena nie może przekroczyć 50,00 zł brutto za 1 kartę. 6. Tankowanie benzyny Pb 95 za pomocą wystawionych przez Wykonawcę kart tankowania (flotowych) będzie możliwe na co najmniej jednej stacji paliw w granicach administracyjnych miast: Augustów, Białystok, Bielsk Podlaski, Dąbrowa Białostocka, Hajnówka, Grajewo, Kolno, Łomża, Mońki, Siemiatycze, Sokółka, Suwałki, Wysokie Mazowieckie, Zambrów oraz w miastach wojewódzkich na terenie kraju. 7. Stacje, o których mowa w pkt. 6, będą dostępne we wszystkie dni roku przynajmniej w godzinach 7-17. 8. Jakość sprzedawanej w nich benzyny musi spełniać polskie normy zgodne z aktami wykonawczymi do ustawy z dnia 25.08.2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2006 r. Nr 169, poz. 1200, z późn. zm.), w szczególności wymienionymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1058). 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z późn. zm.); Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie dokumentu, o którym mowa w cz. VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną - podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację podpisu: czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2) wykaz stacji paliw, na których można dokonywać tankowania benzyny Pb 95 przy użyciu wystawionych przez Wykonawcę kart tankowania (flotowych) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć określoną część zamówienia podwykonawcom - wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Wysokość stałego opustu w procentach od ceny brutto 1 litra benzyny - 80

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, kancelaria Oddziału na parterze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.