Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Bolesławiec: Wykonywanie usług prania dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi
Numer ogłoszenia: 335104 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi , Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie, tel. 62 7836130, faks 62 7836019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług prania dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonywanie następujących usług prania: - bielizny pościelowej , materacy, ręczników, narzut na łóżko, poduszek i kołder, - bielizny osobistej mieszkańców domu, - odzieży mieszkańców domu (spodnie, koszule, swetry, skarpetki, bluzy, kamizelki, marynarki, dresy, kurtki, szaliki, czapki, rękawice) - inne rzeczy jak : zasłony, firany, obrusy, serwety, fartuchy, zapaski zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem - do 3.600 kg miesięcznie. - Zakres usług obejmuje: moczenie, dezynfekcję, pranie, krochmalenie, prasowanie. - Odbiór rzeczy do prania i dostarczanie asortymentu wypranego, odbywać się będzie transportem Wykonawcy z Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi tj.: Chróścin 50 oraz Chróścin 47, w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek w godz. 8:00-14:00). - Brudne rzeczy do prania odbierane będą w workach jednorazowych, dostarczanych przez Wykonawcę. - Czysta bielizna będzie pakowana w sposób zabezpieczający przed zgnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem, - Ze względu na specyfikę zakładu, rzeczy przekazane do prania z każdego zakładu tj. Chróścin 50 i Chróścin 47, należy odbierać, prać i dostarczać wyprane osobno w celu uniknięcia pomyłek, lub ich zaginięcia. Tego typu zdarzenia mogą wpływać niekorzystnie na stan zdrowia psychicznego mieszkańców DPS. - Aby uniknąć uszkodzeń lub zniszczenia rzeczy przekazanych do prania, należy prać je stosownie do materiału z jakiego są wykonane, zwracając szczególną uwagę na temperaturę prania i stosowane środki. - Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Szczegółowe warunki wniesienia wadium określa SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie: 1. oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ zawierającego potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na wykonanie usług pralniczych dla placówek o podobnym charakterze (szpitale, placówki leczniczo-opiekuńcze) o wartości brutto każda co najmniej 30.000,00 zł. z podaniem wartości usługi, jej przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wpłaty wadium, 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 10 SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączonych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-dps. powiat-wieruszowski. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec, pokój administracji..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec, pokój administracji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 25/ZP/2025 Sukcesywna usługa prania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w Głubczycach.
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.