Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Czarny Dunajec: Wykonanie modernizacji i przebudowy kotłowni węglowej na kotłownie olejową w budynku Przychodni Zdrowia przy ul. Kamieniec Dolny 55 w Czarnym Dunajcu
Numer ogłoszenia: 335203 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu , ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2613540, faks 018 2613530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji i przebudowy kotłowni węglowej na kotłownie olejową w budynku Przychodni Zdrowia przy ul. Kamieniec Dolny 55 w Czarnym Dunajcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji i przebudowy kotłowni węglowej na kotłownie olejową w budynku Przychodni Zdrowia przy ul. Kamieniec Dolny 55 w Czarnym Dunajcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: § wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. § aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. § wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi, że wykonał co najmniej jedną podobną usługę o wartości nie mniejszej niż podana w ofercie, odpowiadającą zakresem przedmiotowemu zamówieniu. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). § wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi dysponować min jednym pracownikiem, posiadającym: uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej w ograniczonym zakresie. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. W przypadku gdy wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży ogólnobudowlanej wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności ogólnobudowlanej. (Zgodnie z § 29 Rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83 poz. 578) § pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 4.2.4 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. w celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia § wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy. § wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ ponadto zamawiający wymaga aby wykonawca załączył do oferty: § wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. § pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. § uproszczony kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, pokój nr 26 - opłata za materiały przetargowe wynosi 20,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, sekretariat (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającym jest Gmina Czarny Dunajec działając w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Samodzielnego Gminnego zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Czarnym Dunajcu..
INNE PRZETARGI CZARNY DUNAJEC
- Wykonanie remontu drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Wróblówka
- Rozbudowa drogi gminnej 360342K w km od 0+016,90 do km 0+295,53 w miejscowości Ratułów, Miasto i Gmina Czarny Dunajec
więcej: przetargi CZARNY DUNAJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.