Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puck: odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1438G poprzez wykonanie nowej nawierzchni na odcinku przez miejscowość Słajkowo w km 1+341 do km 2+882, długości 1,568 km Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku, do kontaktów: Krystian Kaleta - sprawy formalne Zdzisław Mrówka - sprawy techniczne, ul. Elizy Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 7743280, fax 058 7743293, e-mail: zdpuck@puck.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zd.puck.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:utrzymanie dróg powiatowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1438G poprzez wykonanie nowej nawierzchni na odcinku przez miejscowość Słajkowo w km 1+341 do km 2+882, długości 1,568 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa nr 1438G. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, - wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grub. 4 cm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dotyczy wykonania odnowy nawierzchni drogi powiatowej na odcinku 1,568 km /powyżej 60.000 Euro/ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 20
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Jest wymagane wpłacenie wadium w wysokości 4.500 zł na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krokowej O/Puck nr 95834900020040152020000010 lub w innej formie przewidzianej w ustawie PZP. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek A. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej czynności lub działalności na podstawie art. 24 ustawy PZP. Warunek B1. Posiadanie potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zadania. Warunek B2. Posiadanie osób zdolnych do wykonania zadania. Warunek B3. posiadanie doświadczenia w wykonywaniu robót drogowych o podobnym charakterze i złożoności. Warunek C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek A. Opis sposobu dokonania oceny: spełnia/nie spełnia. Warunek B1 i B2. Opis sposobu dokonania oceny: spełnia/nie spełnia. Warunek B3. Warunek bedzie oceniany w skali 1-100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia każda. Ocena dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg wzoru: W= badana ilość robót/największą ilość robót x 100. Warunek C. Opis sposobu dokonania oceny: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek A. - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, - dokumenty potwierdzjace posiadanie uprawnień osób podpisujących ofertę, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z KRK w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaswiadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i urzędu skarbowego, odpowiednio o nie zaleganiu ze składkami i podatkami, wystawione nie wcześniej niz 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 PZP. Warunek B1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek B1 winien przedłożyć wykaz sprzętu, który winien zawierać informację o tym, że wykonawca ma dostęp do następującego sprzętu: -samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości zapewniającej ciągłą pracę układarki, -układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szer. 4 m z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy, - walce statyczne - 2 szt., - walec ogumiony 8-10 Mg, - skrapiarka, - szczotka mechaniczna, - labolatorium. Warunek B2. Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zadania. Minimum wykonawca winien mieć do dyspozycji 1 kierownika budowy legitumujacego się posiadaniem waznych uprawnień z zakresu budowy dróg. Kierownik budowy winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie stwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawca winien wykazać, że osoba ta posiada minimum 4 lata doświadczenia w realizacjo robót drogowych o podobnym charakterze i złożoności, w tym jeden rok na stanowisku kierownika robót lub budowy. Warunek B3. Wykonawca winien przedłożyć wykaz zrealizowanych robót o podobnym charakterze i złożoności z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- to z tego okresu. Wykonanie robót winno być potwierdzone odpowiednim dokumentem przez zamawiajacych. Warunek C. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujący okres wykonywania zadania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2006 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:00, Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego w Pucku,84-100 Puck ul. Orzeszkowej 5, pok. 21.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Starzynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1514G na odcinku około 800 mb. wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490G.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku - dostawa pozostałych produktów spożywczych
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników z piasku oraz odchwaszczanie chodników na terenie Gminy Puck.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla rowerów oraz przebudowa ulic Kosowej, Sowiej, Kukułczej i Sokolej w Wilkanowie.
- Wzmocnienie nawierzchni dróg - ETAP II
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3467D W KM 11+557 - 13+000 W M. PISARZOWICE
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.