eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicepełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą Rozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Katowice: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą Rozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 335938 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262950 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska w Katowicach, ul. Sokolska 2, 40-089 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 351-17-19, 258-62-61, faks (032) 258-98-85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą Rozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą Rozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę Filharmonii Śląskiej jako wielofunkcyjnego obiektu użyteczności publicznej, powiązanego funkcjonalnie i przestrzennie z istniejącymi budynkami. Zaprojektowano modernizację zabytkowego budynku istniejącego z salą koncertową na 424 miejsca i zapleczem socjalno-technicznym, wraz z jego nadbudową o dwie kondygnacje oraz dobudową trzygondygnacyjnego obiektu składającego się z małej sali koncertowej na 110 miejsc, garderób i sal prób oraz zadaszonego garażu na 8 stanowisk z możliwością wjazdu ciężarówek pod załadunek instrumentów. Łączna kubatura budynku istniejącego wynosi 17 753 m3, powierzchnia użytkowa części nadbudowy i dobudowy 2 066,1 m2 i modernizowana powierzchnia obecnego budynku 2 680 m2. Planowany termin realizacji zadania: - rozpoczęcie - 15.10. 2009 r. - zakończenie - 30.11.2011 r. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu i osób działających pod Jego kierownictwem: Inżynier Kontraktu świadczy usługi związane z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, dostawą i montażem wyposażenia oraz na wszystkich etapach reprezentuje Zamawiającego jako Inwestora w kontaktach z instytucjami oraz służbami krajowymi i unijnymi oraz wypełnia obowiązki Inwestora w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. A. NA ETAPIE ORGANIZACJI INWESTYCJI. 1) Odbiór i weryfikacja dokumentacji technicznej: - odbiór, sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej projektów wykonawczych, - odbiór, sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, - sformułowanie i przekazanie ewentualnych uwag do dokumentacji, - wyegzekwowanie uzupełnienia (poprawienia) dokumentacji, - zlecenie i odbiór dokumentacji uzupełniającej, jeżeli taka okaże się konieczna (np. na skutek okoliczności lub wymogów nieznanych Inwestorowi i projektantom w czasie opracowywania dokumentacji podstawowej). 2) Opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji i jego aktualizacje: - harmonogram realizacji robót budowlano-instalacyjnych, - lista i harmonogram dostaw inwestorskich, - harmonogram wyposażenia obiektu, - harmonogram czynności odbiorowych - harmonogram rozliczenia inwestycji. 3) Opracowanie w oparciu o procedury spełniające warunki prawa polskiego i wspólnotowego szczegółowych procedur i zasad obowiązujących w trakcie realizacji inwestycji: - opracowanie listy osób (funkcji) decyzyjnych przy realizacji inwestycji po stronie Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu i (w miarę możliwości) po stronie generalnego wykonawcy wraz z zakresem odpowiedzialności i kompetencji, - opracowanie procedur, zasad kontaktów i decyzji na linii Zamawiający - Inżynier Kontraktu - generalny wykonawca, - opracowanie procedur i zasad odbioru robót (usług, dostaw), - opracowanie procedur i zasad finansowania inwestycji (fakturowania i refakturowania), - opracowanie procedur i zasad rozliczania inwestycji. 4) Uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzeniu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i prawem unijnym przetargu na generalnego wykonawcę robót budowlanych. 5) Uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzeniu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i prawem unijnym przetargu na dostawy wyposażenia. 6) Przygotowanie umowy o pełnienie nadzorów autorskich. 7) Sprawdzenie dopełnienia przez generalnego wykonawcę wszelkich wymogów formalno-prawnych wynikających z kontraktu (wniesienie kaucji gwarancyjnej, ubezpieczenie budowy, zapewnienie kadry posiadającej wymagane kwalifikacje itp.). 8) Zgłoszenie rozpoczęcia robót, protokólarne przekazanie wykonawcy robót budowlanych (kierownikowi budowy) placu budowy i dziennika budowy. B. NA ETAPIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH. 1) Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w następujących branżach: 1) ogólnobudowlanej - architektura, ochrona zabytków, mała architektura, zieleń, konstrukcja, akustyka i ochrona przeciwdźwiękowa, technologia widowiskowa, mechanika sali wielofunkcyjnej, 2) instalacji sanitarnych - przyłącza sanitarne, odwodnienie terenu, przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnych, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja wodociągowa, przeciwpożarowa (hydrantowa), instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja wentylacji oddymiającej, węzeł cieplny, instalacja klimatyzacji, instalacja gaśnicza gazowa, 3) instalacji elektrycznych i słaboprądowych - oświetlenie terenu i zasilanie urządzeń w terenie, przyłącze teletechniczne, instalacja oświetlenia ogólnego, miejscowego, projektorowego, awaryjnego, bezpieczeństwa, przeszkodowego, iluminacji zewnętrznej, oświetlenia widowiskowego, instalacja gniazd wtykowych i wtykowych dedykowanych (komputerowych), instalacja siłowa, stacja transformatorowa, automatyka urządzeń technologicznych, instalacje sygnalizacji i sterowania, automatyka i sterowanie zasilaniem rezerwowym obiektu, układy pomiarowe zużycia energii, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, instalacja ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, system detekcji pożaru - SAP, system sygnalizacji włamania i napadu - SSWiN, system telewizji dozorowej - CCTV, system oddymiania, system odsłuchowy, system rozgłaszania alarmowego, system interkomowy, system okablowania strukturalnego, system kontroli dostępu, 4) drogowej i ukształtowania terenu - przygotowanie niezbędnej dokumentacji i uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcia pasa drogowego w czasie realizacji inwestycji, zapewnienie dróg dojazdu na teren inwestycji w trakcie jej trwania i po zakończeniu, współpraca z właścicielami sąsiadujących posesji. 2) Bieżąca kontrola terminowości i jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych i dostaw: - organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad roboczych z udziałem kadry kierowniczej generalnego wykonawcy i projektantów nie rzadziej niż raz co dwa tygodnie, - dokonywanie odbiorów częściowych wykonywanych robót, - bieżąca kontrola jakości stosowanych materiałów i wyrobów budowlanych, - bieżąca monitorowanie wpływu inwestycji na stan techniczny budynku przyległego przy pl. Wolności 3 oraz podejmowanie niezbędnych działań zgodnie z zaleceniami projektanta i wynikającymi z ekspertyz, - bieżące uzgadniania z Zamawiającym i projektantami ewentualnych rozwiązań i materiałów zamiennych, - bieżące sprawdzanie obmiarów wykonywanych robót, - terminowe dokonywanie wynikających z kontraktu zakupów inwestorskich, - bieżące uzgadnianie z Zamawiającym ograniczeń w realizacji, wynikających z funkcjonowania instytucji, - ograniczanie, we współpracy z generalnym wykonawcą, w miarę możliwości uciążliwości wykonywanych robót, - kontrola przestrzegania zasad bezpieczeństwa realizacji robót, - bieżąca kontrola i archiwizacja dokumentacji budowy. 3) Bieżąca kontrola i obsługa finansowa realizacji: - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uruchamianie transz finansowych, - cykliczna (wynikająca z umowy z generalnym wykonawcą) ocena i akceptacja zaawansowania robót, - sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur przejściowych generalnego wykonawcy, - sporządzanie protokołów konieczności wykonania i finansowania ewentualnych robót dodatkowych wraz z przygotowaniem procedur zamówień publicznych, - współpraca z Zamawiającym w prowadzeniu księgowości, - prowadzenie własnej dokumentacji finansowej inwestycji. 4) Bieżąca obsługa formalno-prawna realizacji: - uzyskiwanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych zezwoleń i decyzji niezbędnych dla realizacji inwestycji (zieleni, zajęcie pasa drogowego, zgody na prace w godzinach nocnych, zmiany lub ograniczenia w ruchu drogowym, ewentualne czasowe wyłączenia mediów itp.) - wypełnianie obowiązków inwestora wynikających z przepisów prawa budowlanego (zgłaszanie ewentualnych zmian osób pełniących samodzielne funkcje przy realizacji robót oraz zdarzeń, których zgłoszenie organom nadzoru budowlanego jest wymagane), - przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych, zaawansowania robót oraz wszelkich innych dokumentów dla Zamawiającego (zgodnie z przyjętymi procedurami), C. NA ETAPIE PRZEKAZYWANIA OBIEKTU DO UŻYTKOWANIA I ROZLICZENIA INWESTYCJI. 1) Zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych. 2) Zapewnienie przeprowadzenia odpowiednich szkoleń dla personelu zatrudnionego przy obsłudze obiektu. 3) Przygotowanie i wynegocjowanie umów dla Zamawiającego na dostawy mediów. 4) Nadzorowanie wyposażenia obiektu. 5) Dokonanie protokolarnego odbioru robót. 6) Dokonywanie bieżących odbiorów wyposażenia i protokolarnego odbioru końcowego. 7) Przygotowanie i przeprowadzenie odbiorów zewnętrznych obiektu przez: - Państwową Straż Pożarną, - Państwową Inspekcję Pracy, - Państwowego Inspektora Sanitarnego, - Państwowego Inspektora Ochrony Środowiska, - Urzędu Dozoru Technicznego, - Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - gestorów mediów, - zarządców dróg, - nadzór budowlany. 8) Sprawdzenie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą m. in.: - dokumentacja budowy, w tym dziennik budowy, potwierdzenia inspektorów i projektantów o zmianach nieistotnych oraz zmienione rysunki i uzupełnienia opisów, oświadczenia kierownika budowy o zgodności, karty nadzoru autorskiego, - komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych, - protokóły z prób i sprawdzeń, - dokumenty odbiorowe, - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, - potwierdzenie, zgodnie z odrębnymi przepisami, odbioru wykonanych przyłączy, - świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, - komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-ruchowych i gwarancji urządzeń w języku polskim, 9) Zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 10) Sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur końcowych, przygotowanie i wynegocjowanie dla Zamawiającego umów gwarancyjnych. 11) Sporządzenie dla Zamawiającego raportu końcowego z realizacji inwestycji (zgodnie z przyjętymi procedurami). 12) Pełne rozliczenie inwestycji wraz z końcowym raportem finansowym. 13) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji finansowej inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 421960 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Województwa Śląskiego w ramach Działania 11.2: Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury o znaczeniu ponadregionalnym Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWESTPROJEKT ŚLĄSK, ul. 3 Maja 18, 40-096 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 375000
  • Oferta z najniższą ceną: 375000 oferta z najwyższą ceną: 738000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.