Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa aparatu RTG z ucyfrowieniem oraz niezbędnego wyposażenia meblowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola, do kontaktów: Agata Rybińska, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8369230, fax 022 8369230, e-mail: przetargi@zozwola.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola, Joanna Mirońska, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8378127, fax 022 8367181. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatu RTG z ucyfrowieniem oraz niezbędnego wyposażenia meblowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Przychodnia Lekarska Warszawa ul. Płocka 49. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa do Przychodni Lekarskiej w Warszawie przy ul. Płockiej 49 fabrycznie nowego analogowego aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z cyfrowym systemem obrazowania .Aparat przeznaczony do badań radiologicznych i prześwietleń , składający się z generatora, lampy, stołu kostnego, kolumny, stojaka do zdjęć płucnych, zestawu do badań wewnętrznej kontroli jakości w radiologii cyfrowej. Urządzenie radiologiczne i programy komputerowe z nimi współpracujące muszą posiadać testy akceptacyjne. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z normami UE, posiadać wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych lub inny dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu na rynku polskim. Transport, montaż, instalacja, rozmieszczenie, uruchomienie, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, przeprowadzenie testów akceptacyjnych na koszt Wykonawcy. 2. Dostawa niezbędnego wyposażenia meblowego składającego się ze stołów komputerowych, szaf do archiwizacji płyt, kaset oraz krzeseł dla operatorów stacji. Transport, montaż, rozmieszczenie na koszt Wykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające, że aparat rtg z cyfrowym systemem obrazowania spełnia wymogi SIWZ 1. deklaracja zgodności przedmiotu zamówienia z normami UE, 2. wpis lub zgłoszenie aparatu do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych lub inny dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu na rynku polskim, 3. zaświadczenie producenta o spełnieniu norm systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000, lub inny równoważny dokument 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 36.12.14.10 - Stoły komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.41.00 - Stoły komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Dostawa do Przychodni Lekarskiej w Warszawie przy ul. Płockiej 49 fabrycznie nowego analogowego aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z cyfrowym systemem obrazowania .Aparat przeznaczony do badań radiologicznych i prześwietleń , składający się z generatora, lampy, stołu kostnego, kolumny, stojaka do zdjęć płucnych, zestawu do badań wewnętrznej kontroli jakości w radiologii cyfrowej. Transport, montaż, instalacja, rozmieszczenie, uruchomienie, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, przeprowadzenie testów akceptacyjnych na koszt Wykonawcy. 2. Dostawa niezbędnego wyposażenia meblowego składającego się ze stołów komputerowych, szaf do archiwizacji, krzeseł dla operatorów stacji. Transport, montaż, rozmieszczenie na koszt Wykonawcy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 złotych ( słownie: osiem tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych wymagań: 1. złożenie wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z załącznikami. 2. załączenie wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dot. art. 22 ust. 1 A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.1. w zakresie doświadczenie, w szczególności zamawiający wymaga: 2.1.1. by w okresie ostatnich 3 lat, tj. w okresie od lipca 2003 r do czerwca 2006 r., a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1. w szczególności zmawiający wymaga, by posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Celem potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w pkt. A zamawiający żąda: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. W celu potwierdzenia, opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać informacje: Przedmiot dostawy , wartość dostawy brutto, odbiorca, data wykonania (dzień, miesiąc, rok) 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda , następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu tego warunku. a) w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy.Sumaryczny wykaz wymagań w dopuszczeniu do składania ofert w przetargu ograniczonym będzie uznany za spełniony dla warunków określonych w pkt. B ust 1, p/pkt 2) i3) b) wykonawcy występujący wspólnie załączą do wniosku pełnomocnictwo (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców występujących wspólnie a także muszą ustanowić pełnomocnika-lidera do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym oraz do zawarcia umowy ) 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B ust. 1 p/pkt . 1), 3), 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B ust. 1 p/pkt 2 z- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 7. dokumenty o których mowa w ust. 5 i 6 muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo podlega rygorom opłaty skarbowej w wymaganej wysokości zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt. 2 lit. a) ustawy z dnia 09.09.2000 o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zmianami). 9. Dokumenty, oświadczenia, wnioski, wykazy o których mowa w pkt. B ust. od 1 do 6 zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w następujących formach: 1) dla ust. 1 pkt. od 1) - 4) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 2) dla ust. 2: a) pkt. 1) - wykaz oryginał, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 3) dla ust. 3: a) pkt. 1) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 4) dla ust. 4, - oryginał C. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków odbędzie się metodą : spełnia/ nie spełnia 2. W przypadku spełnienia warunków określonych w sekcji III.2 pkt. A potwierdzonymi stosownymi dokumentami o których mowa w pkt. B przez więcej niż 5-ciu wykonawców o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w pkt. D. D. Ocena spełniania warunków: 1. za każdą kolejną wykazaną dostawę o której mowa w pkt. A ust. 2 p/pkt. 2.1.1) - 10 pkt. 2. za posiadanie środków własnych i/lub zdolności kredytowej powyżej 500 000,00 zł o której mowa w pkt. A ust. 3 p/pkt. 3.1, za każde kolejne 50 000,00 zł ponad wymagane - 5 pkt. , jednak nie więcej niż 30 pkt. E. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami 1. Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami na piśmie. Wniosek wraz z dołączonymi do wniosku dokumentami, oświadczeniami, załącznikami muszą być podpisane przez osobę (y) uprawnione do reprezentowania wykonawcy. F. Sposób przygotowywania wniosku. 1) wniosek musi mieć formę pisemną i być sporządzony w języku polskim, 2) wniosek powinien zawierać; a) imię, nazwisko, firmę i dokładny adres wykonawcy oraz datę sporządzenia, b) wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki zgodnie z wymaganiami, 3) zaleca się by dokumenty były sporządzone zgodnie z kolejnością określoną w pkt B. Przedkładane kserokopie dokumentów winny być czytelne, poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione. 4) zaleca się ponumerować każdą z zapisanych stron w następujący sposób 1/n, 2/n, 3/n, , n/n - czyli strona bieżąca/ ogólną liczbę stron, 5) wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku, 6) każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. 7) wniosek należy umieścić w opakowaniu nieprzeźroczystym, zamkniętym w sposób gwarantujący zachowanie poufności jego treści do czasu otwarcia. 8) na wierzchu wniosku należy umieścić nazwę i adres własnej firmy oraz zamawiającego, tzn.: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa -Wola "Wniosek - "przetarg ograniczony na dostawę aparatu rtg z ucyfrowieniem i dodatkowym wyposażeniem " 9) Zaleca się zachować kopię złożonych we wniosku dokumentów
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 70 2. Parametry techniczne (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela biurowego obrotowego i krzeseł
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.