Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Nowy Sącz: Bezgotówkowa dostawa paliwa (benzyny bezołowiowej - Etyliny Pb 95, oleju napędowego - On, gazu propan-butan - LPG) dla SPZOZ Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego podstacja w Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 33604 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4420949, fax 018 4442723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa paliwa (benzyny bezołowiowej - Etyliny Pb 95, oleju napędowego - On, gazu propan-butan - LPG) dla SPZOZ Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego podstacja w Krynicy-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bezgotówkowa dostawa paliwa (benzyny bezołowiowej - Etyliny Pb 95 w ilości 77 000 litrów, oleju napędowego - On w ilości 72 000 litrów, gazu propan-butan - LPG w ilości 6 000 litrów) dla SPZOZ Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego podstacja w Krynicy-Zdroju
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.21.00.00 - Propan i butan Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.20.00 - Propan i butan .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ( koncesja, zezwolenie lub licencja). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: - posiadają co najmniej jedną stację paliw z możliwością bezgotówkowego tankowania na terenie Krynicy - Zdroju w promieniu do 5 km od siedziby Podstacji Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego - ul. Kraszewskiego 118 w Krynicy-Zdroju; - posiadają stacje paliw z możliwością bezgotówkowego tankowania na terenie całej Rzeczypospolitej Polskiej; - wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych ( licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, warunki, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) i 4) każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń( wymienionych w rozdziale VI specyfikacji) zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy p.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotowe W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , każdy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p. - załącznik nr 4 do specyfikacji, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy p.z.p. - załącznik nr 3 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, 5. Wykaz stacji paliw Wykonawcy przewidzianych do obsługi Zamawiającego, zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale 5 ust. 1 pkt.2, 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wielkością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentów wymienionych w ust. 1 oraz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r,. w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ) stosuje się odpowiednio. Dokumenty przedmiotowe W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów; 1.Oświadczenie, że dostarczane paliwa ciekłe będą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. Nr 216 poz. 1825 ), oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. Nr 167 poz. 1185 ) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki dnia 28 grudnia 2006r. ( Dz.U. Nr 251 poz. 1851) w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG), którego wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. Uwaga: a) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski należy złożyć wraz z tłumaczeniem, tłumacza przysięgłego, na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. . c) Wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być potwierdzone przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE 33-300 Nowy Sącz ul. Śniadeckich 15.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 08:50, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE 33-300 Nowy Sącz ul. Śniadeckich 15 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, Prokuratury Rejonowej w Muszynie
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- BZP.271.106.2024 "Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na dwa mieszkania".
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia 1.01.2025r. do 31.12.2027r. - cz. I - roboty budowlane
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaopatrzenie Zarządu Dróg Powiatowych w paliwa płynne
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz gazu propan na potrzeby Gminy Sulmierzyce z podziałem na części
- Zakup oleju napędowego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu w latach 2025-2027
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Dostawa paliwa do samochodów, łodzi i urządzeń Straży Miejskiej Wrocławia
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.