eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratów w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Jasło: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratów w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku.
Numer ogłoszenia: 336130 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratów w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne przeprowadzanie kompleksowych badań profilaktycznych ( badań wstępnych , okresowych i kontrolnych ) pracowników Oddziału ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratów wraz z wydaniem orzeczenia o zdolności lub niezdolności do pracy. 2.Wydanie w/w orzeczenia powinny poprzedzać następujące badania: -O.B. -morfologia -badanie moczu -glukoza -RTG - duże zdjęcie klatki piersiowej - badanie okulistyczne - w przypadku pracy kierowcy, pracy na wysokości do 3m i pracy przy komputerze z wydaniem zaświadczenia ze wskazaniem lub nie okularów korekcyjnych -EKG dla stanowisk kierowniczych i obowiązkowo kierowcy -badania otolaryngologiczne kierowców i w przypadku pracy na wysokości do 3m -badanie neurologiczne w przypadku pracy na wysokości do 3m -badania poziomu cholesterolu dla osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych -badanie specjalisty medycyny pracy lub lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia Badania będą wykonywane codziennie w godzinach pracy Zamawiającego z uwzględnieniem czasu pracy Wykonawcy z wyjątkiem dni wolnych od pracy. Wykonawca powinien rejestrować świadczeniobiorców w oparciu o przekazane skierowania. Wyniki badań diagnostycznych będą odbierać u Wykonawcy osoby, których te badania dotyczą. Usługi powinien świadczyć lekarz posiadający kwalifikacje wymagane przepisami Kodeksu pracy oraz inni pracownicy służby medycyny pracy posiadający dodatkowe kwalifikacje określone przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej. Wyniki badań diagnostycznych będą odbierać u Wykonawcy osoby, których te badania dotyczą. Wykonawca wykona badania z należytą starannością..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia / nie spełnia.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ,metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz oferty według wzoru stanowiącego część IV SIWZ, 2. Wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego część III SIWZ 3. W przypadku osoby / osób / działających w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo , w ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy , którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle 38-200 Jasło ul.Modrzejewskiego 12 pok.22 w dni robocze w godz.7.30-15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle, 38-200 Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok.22 lub za pośrednictwem poczty na adres ZUS O/Jasło ,ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań powinno odbywać się na terenie Jasła. Orientacyjna liczba osób kierowanych na badania : 1.morfologia 334 2.OB. 334 3.badanie moczu 334 4.glukoza 334 5.EKG 42 6.RTG 334 7.badanie okulistyczne w przypadku pracy kierowcy, pracy na wysokości do 3m i pracy przy komputerze z wydaniem zaświadczenia ze wskazaniem lub nie okularów korekcyjnych 334 8.badanie otolaryngologiczne kierowców i w przypadku pracy na wysokości do 3m -9 9.badanie neurologiczne w przypadku pracy na wysokości do 3m 4 10. badanie cholesterolu dla osób zatrudnionych na sitowiskach kierowniczych 37 11. badanie specjalisty medycyny pracy lub lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia 334.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Inspektoratu ZUS w Dębicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań powinno odbywać się na terenie Dębicy Orientacyjna liczba osób kierowanych na badania : 1.morfologia 46 2.OB. 46 3.badanie moczu 46 4.glukoza 46 5.EKG 10 6.RTG 46 7.badanie okulistyczne w przypadku pracy kierowcy, pracy na wysokości do 3m i pracy przy komputerze z wydaniem zaświadczenia ze wskazaniem lub nie okularów korekcyjnych 46 8.badanie otolaryngologiczne kierowców i w przypadku pracy na wysokości do 3m -2 9.badanie neurologiczne w przypadku pracy na wysokości do 3m 1 10. badanie cholesterolu dla osób zatrudnionych na sitowiskach kierowniczych 9 11. badanie specjalisty medycyny pracy lub lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia 46.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Inspektoratu ZUS w Krośnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań powinno odbywać się na terenie Krosna Orientacyjna liczba osób kierowanych na badania : 1.morfologia 81 2.OB. 81 3.badanie moczu 81 4.glukoza 81 5.EKG 7 6.RTG 81 7.badanie okulistyczne w przypadku pracy kierowcy, pracy na wysokości do 3m i pracy przy komputerze z wydaniem zaświadczenia ze wskazaniem lub nie okularów korekcyjnych 81 8.badanie otolaryngologiczne kierowców i w przypadku pracy na wysokości do 3m -1 9.badanie neurologiczne w przypadku pracy na wysokości do 3m 1 10. badanie cholesterolu dla osób zatrudnionych na sitowiskach kierowniczych 7 11. badanie specjalisty medycyny pracy lub lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia 81.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Inspektoratu ZUS w Sanoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań powinno odbywać się na terenie Sanoka Orientacyjna liczba osób kierowanych na badania : 1.morfologia 89 2.OB. 89 3.badanie moczu 89 4.glukoza 89 5.EKG 9 6.RTG 89 7.badanie okulistyczne w przypadku pracy kierowcy, pracy na wysokości do 3m i pracy przy komputerze z wydaniem zaświadczenia ze wskazaniem lub nie okularów korekcyjnych 89 8.badanie otolaryngologiczne kierowców i w przypadku pracy na wysokości do 3m -1 9.badanie neurologiczne w przypadku pracy na wysokości do 3m 0 10. badanie cholesterolu dla osób zatrudnionych na sitowiskach kierowniczych 8 11. badanie specjalisty medycyny pracy lub lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia 89.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Inspektoratu ZUS w Brzozowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań powinno odbywać się na terenie Brzozowa Orientacyjna liczba osób kierowanych na badania : 1.morfologia 44 2.OB. 44 3.badanie moczu 44 4.glukoza 44 5.EKG 8 6.RTG 44 7.badanie okulistyczne w przypadku pracy kierowcy, pracy na wysokości do 3m i pracy przy komputerze z wydaniem zaświadczenia ze wskazaniem lub nie okularów korekcyjnych 44 8.badanie otolaryngologiczne kierowców i w przypadku pracy na wysokości do 3m -1 9.badanie neurologiczne w przypadku pracy na wysokości do 3m 0 10. badanie cholesterolu dla osób zatrudnionych na sitowiskach kierowniczych 7 11. badanie specjalisty medycyny pracy lub lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia 44.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.